רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מיאו, חתולה

איפור עיניים חתולי נחשב לאחד מסגנונות האיפור הסקסיים, הנועזים והחושניים ומתאים לכל מי שאוהבת לבלוט ולהיראות. אבל האם אפשר לעשות אותו גם בגוונים טבעיים?  מסתבר שכן

הסיבה שהסגנון הזה זכה לשם "חתולי" ברורה כשמסתכלים על האיפור: בדיוק כמו עיני החתול שנראות מלוכסנות כלפי מעלה בזווית החיצונית של העין ומלוכסנות כלפי מטה בזווית הפנימית של העין (זו הקרובה לאף), אנו מאפרים את העין כך שתיראה בדיוק כמו זו של החתול:  "עולה" בקצה האחד ו"יורדת" בקצה השני, כך למעשה מתקבל מראה עיניים מהפנט שלא ניתן להתעלם ממנו ובניגוד לאיפור הטבעי, הוא כאן כדי לבלוט, מה שמסביר את הביקושים שרק הולכים ועולים לאיפור במראה ובסגנון חתולי

אם הבנו את הסגנון, זה הזמן להוסיף מילה על שילובי הצבעים:
איפור עיניים במראה חתולי מתבסס רובו ככולו על משחקי אור וצל ובמילים אחרות – ככל שנעמיק את הגוון הכהה בזווית העין החיצונית, כך נקבל מראה דרמטי יותר ומודגש יותר של העין.  הסגנון מתאים לביצוע ואיפור על כל סוגי העפעפיים כמעט ומחמיא כמעט לכל אחת ובכל גיל.

רבים סוברים כי איפור עיניים בסגנון חתולי חייב להיות "כבד" ו"צבעוני" כשלמעשה ההיפך הוא הנכון: איפור בסגנון חתולי, אם ייעשה באמצעות גווני איפור טבעיים, יצור מראה מחמיא לעין מבלי להיראות "עשוי" מדי וייראה כמו חלק אינטגרלי ממבנה העין.

איך זה מתבצע בפועל?
איך מאפרים את העין בסגנון חתולי ובגוונים טבעיים?

בחרו שני גווני צלליות טבעיים מאותה משפחה. ליצירת המראה הטבעי רצוי לבחור בגווני החום/ברונזה מאותה משפחת צבעים . מומלץ להשתמש בפלטת צלליות שמכילה גווני איפור מאותה משפחה ותעניק מראה הרמוני לכל האיפור.

הניחו על העפעף את הצללית בגוון הבהיר עד לקפל ובאמצעות מברשת טשטוש, טשטשו את הגימור באזור הקפל עצמו.

את הצללית בגוון הכהה הניחו באמצעות מברשת זוויתית בזווית החיצונית של העין וטשטשו אותה עם "משיכה" קטנה וכניסת צבע לכיוון קפל העין

פלטת צלליות לרכישה באתר בירין שחף
05brushhead
מברשת זוויתית לרכישה באתר בירין שחף

טשטשו את הזוית שיצרתם מעט לכיוון מעלה והצידה ומזגו את מעברי הגוון בין הצללית הבהירה לכהה.

הדגישו שוב את הצללית הכהה בזוית החיצונית של העין וחזרו שוב על הטשטוש (ניתן לחזור על הפעולה הזו שוב ושוב עד שמתקבל חוזק הגוון אליו תרצו להגיע)

אם תרצו להעמיק יותר את ההדגשה בזווית העין – הניחו צללית שחורה בזווית ואז טשטשו שוב

מרחו איילינר שחור בצמוד לקו הריסים וסיימו אותו בגימור חד ואלכסוני ביציאה לכיוון מעלה והחוצה בזווית החיצונית של העין.

איילינר נוזלי לרכישה באתר בירין שחף

בשלב הזה תוכלו להדביק ריסים ברצועה מלאה (סטריפ) או בקבוצות בודדות על זווית העין החיצונית ליצירת מראה מלוכסן ו"חתולי" יותר.

ריסים לרכישה באתר בירין שחף

הדגישו את קו הריסים התחתון של העין באמצעות צללית כהה בזווית החיצונית ובאמצעות צללית בהירה בזווית הפנימית. מזגו את מעבר הגוון בין שתי הצלליות. תוכלו לשלב גם צללית שחורה בקצה החיצוני של קו הריסים התחתון בגימור אלכסוני ע"מ ללכסן את מראה העין עוד יותר.

בעזרת צללית בהירה ו/או מבריקה הוסיפו נקודת אור מתחת לעצם הגבה וגם בזוית הפנימית של העין זו הקרובה לאף. מזגו את מעברי הגוון בין צבעי הצלליות.

ניתן להוסיף פס כהה בתוך העין או לחליפין פס בהיר (באמצעות עפרון עיניים בגוון שחור או שמנת בהתאמה)

עפרון עיניים לרכישה באתר בירין שחף

לגימור, משחו מסקרה בנדיבות על הריבים, רצוי מהסוג המאריך.

מסקרה לרכישה באתר בירין שחף

את יתר הפנים מומלץ לאפר באופן טבעי ועדין (מייקאפ ניטרלי, פידור, הצללות וסומק מינימליסטיים וגלוס בגוון טבעי), על מנת להשאיר את "הפוקוס" המלא לאזור העיניים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן