רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור שזוהר באור יקרות

מי אתה, שימר?

באנגלית, משמעות המילה 'שימר' (Shimmer) היא 'זוהר'. ניתן למצוא שימרים באין ספור גוונים ובמגוון מרקמים (קרם, נוזל, אבקה דחוסה, אבקה בתפזורת ועוד).

למעשה, חלק מהמוצרים הנושאים את הכותרת 'שימר' הנם מיועדים לשימוש אחד ויחיד (הענקת זוהר). מוצרים אחרים יכולים לתפקד כשימר נפלא גם אם הם אינם מיועדים לכך מלכתחילה. כל צללית או סומק בעלי גוון מתאים יכולים להפוך לשימר.

שימוש איפורי סטנדרטי

בדרך כלל (באיפור יופי) השימר מיועד להדגשה או להענקת זוהר וברק למקומות הגבוהים בפנים (עצמות לחיים, גשר האף וכו'). לרוב, שימר המיועד למרטה זו יגיע בצורת אבקה דחוסה (בדומה לצללית) והמתאפרת תאפר את פניה בשימר באמצעות מברשת.

שימוש איפורי מקצועי

ישנם עשרות שימושים מקצועיים שאמני איפור יכולים לעשות בשימר. ראשית – כל צללית, דחוסה או אבקתית, בעלת גוון בהיר וניטרלי (לבן, קרם, ורדרד עדין) יכולה לשמש כשימר. למעשה, אין הבדל במרכיבים של המוצר עליו מתנוססת הכותרת 'שימר' והמוצר הנקרא 'צללית' בשני המקרים מדובר באבקה דחוסה, לעיתים בשימר ימצאו יותר מרכיבים זוהרים או מבריקים המעשירים את מרקמו.

–  שימר נוזלי

שימר המגיע במצב צבירה של נוזל או משחה יכול להתערבב עם מייקאפ בצורה אחידה ונהדרת. התוצאה על הפנים תהיה מראה זוהר ורענן, בדומה למראה של כוכבות השטיח האדום. בנוסף, ערבוב שימר נוזלי עם מייקאפ מעניק אפקט מדהים בצילומים, העור יראה קורן ממש ובעל גימור מושלם. ניתן להכהות גוון מייקאפ בהיר בעזרת מעט שימר בגוון ברונזה על מנת להשיג שתי ציפורים במכה אחת: מראה שזוף עדין וזוהר.

–  צללית ושימר כאחד

שימוש בצללית מבריקה בגוון נייטרלי על העפעף, ושימוש חוזר באותה צללית כשימר על עצמות הלחיים או עצמות הבריח במחשוף יעניק מראה אחיד, מקצועי ומונוטוני.

–  שימר נוזלי כבסיס איפורי

שימוש בשימר נוזלי או משחתי כבסיס לצללית או אפילו כבסיס לליפסטיק, יעניקו מימד אחר לכל צללית או שפתון שיגיעו מעליו. צללית מאט תקבל זריקת חיות אם תונח על בסיס לח של שימר עתיר במרכיבים זוהרים או מנצנצים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן