רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי שגברים אוהבים

גברים רבים טוענים בתוקף שהאישה שלהם הכי יפה כשהיא 'טבעית' וחפה מאיפור. המחשבה על יציאה מהבית בלי קונסילר עושה לך פריחה? קבלי את מוצרי האיפור שיגרמו לך להראות מאופרת בטבעיות:

מסקרה חומה

מסקרה חומה מדגישה את הריסים ומאריכה אותם מבלי להראות כמו 'איפור'. הצבע החום מתכתב עם גווני העור והשיער בטבעיות, אך עדין מדגיש את הריסים ומאריך אותם בעדינות.

עיפרון גבות

שימוש בעיפרון גבות על מנת ליצור מסגרת מחמיאה לפנים יצור מראה סימטרי ואחיד מבלי להוסיף צבע לפנים. מומלץ להשתמש בעיפרון מיוחד הנקרא 'עיפרון פיגמנט' המתאים את עצמו לצבע השיער הטבעי של הגבות שלך על מנת למקסם את האפקט ה'טבעי' של הדגשת הגבות.

בסיס איפור קליל

מייקאפ המתאים לגוון עורך בצורה מושלמת ומונח על הפנים בעזרת מכחול איפור יכול להיעלם מן העין הגברית לחלוטין. חשוב להשתמש בכמות המינימלית הדרושה ליצירת מראה עור אחיד ולא להעמיס על העור עודפי מייקאפ שאין בהם צורך.

פודרה שקופה

פודרה עלולה לפעמים ליצור מראה עור מקומח ומאופר. כיום קיימים בשוק סוגים שונים של פודרה שקופה המקבעת את בסיס האיפור בלי להעניק לו מראה מקומח. פודרה שמונחת על הפנים באמצעות מברשת תראה תשתלב בעור באופן טבעי יותר מפודרה שמונחת על הפנים באמצעות כרית פידור (פאף)

ליפסטיק בגוון השפתיים

ליפסטיק בגוון השפתיים ובמרקם מבריק ישלימו את המראה ה'טבעי' בצורה מושלמת. חיסרון יחסי של הליפסטיק המבריק הוא שהוא איננו עמיד במיוחד, ואם חפצה נפשך במראה מאופר לשעות רבות יהיה עליך לשאת איתך את הליפסטיק ו'לשפץ' אותו לאורך היום.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן