רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מעושן שחור ומושלם

ירין שחף מציג את כללי הזהב לאיפור מעושן שחור:

ניקיון!

על מנת שאיפור מעושן שחור יראה מוקפד ומקצועי, חשוב מאוד לשמור על ניקיון ואחידות של חלקי הפנים האחרים. איפור בגווני שחור בשילוב כהויות מתחת לעיניים הם מתכון לאסון ולכן, חשוב שבסיס האיפור יהיה אחיד ומושלם. על מנת להקל על מלאכת האיפור ולוודא שהצבע השחור ישאר באיזור העיניים ולא יגלוש אל איזורי הפנים האחרים יש לעבוד במשנה זהירות ולהשתמש בכמו צבע קטנה בכל פעם. אין 'להעמיס' את מברשות האיפור בצלליות אלא לעבוד לאט, בעדינות ובטפיחות (הברשה של הצבע מעיפה חלקי צללית שחורה לכל עבר בעוד טפיחה, ממקדת את הצללית במקום אחד).

רוויה של צבע

איפור מעושן שחור נראה במיטבו כאשר הגוון השחור, הוא שחור אמיתי רווי בצבע. רוויה בצבע תלויה באיכות הצללית בה אנו משתמשים (חשוב לבחור בצללית בעלת פיגמנט גבוה) ובאיכות בסיס האיפור. לפני הנחת הצללית השחורה, חשוב למרוח פריימר או מייקאפ על העפעף. יש לאפר את העפעף בטפיחות עדינות כאשר הבסיס עודו לח, על מנת שהצללית 'תשב' על העין בצורה מיטבית והפיגמט שבצללית יראה רווי ו'חי'. על מנת להגיע לצללית הנראית שחורה לגמרי, אפשר להשתמש במייקאפ שחור כבסיס שמונח על העפעף לפני הצללית.

לטשטש בלי להתבייש

איפור מעושן שחור מצריך מלאכת טשטוש אינטנסיבית, וחשוב להשקיע זמן ומאמץ בטשטוש נכון. את הטשטוש כדאי לבצע באמצעות מברשת רכה ששערותיה אינן צפופות. על מנת להשיג מראה טבעי יותר של צללית שחורה המשתלבת בשקע העפעף, מומלץ לטשטש את הגבולות השחורים של הצללית עם צללית נוספת בגוון אחר. בתמונה שלפניכם, ירין טשטש  את גבולות הצללית עם צללית נוספת בגוון סגול  אולם אפשר לטשטש את גבולות האיפור גם עם ברונזר בגוון חום טבעי, פודרה, או צללית בכל גוון אחר.

מסקרה לריסים מושלמים

מסקרה שחורה ודרמטית היא חברתו הטובה ביותר של האיפור המעושן. היא משלימה את עבודת האיפור ו'עוטפת' את הלוק בצורה הרמונית. חשוב למשוח מסקרה מבסיס הריסים כלפי חוץ, ועדיף בשתי שכבות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן