רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לאירוע צהריים

ראשית – תאורה

בניגוד לחתונות הנערכות בערב בתאורה צהובה המחמיאה מאוד לאיפור (במיוחד אם מדובר בכמות נדיבה של איפור המונח על הפנים) בחתונת צהריים הכלה שלך תתקדש ותצטלם באור יום.

היתרון בכך הוא, שאור היום הוא בדרך כלל מחמיא יותר מתאורה מלאכותית. החסרון הוא, שבאור יום רואים הכל – החל מפגמים בעור, ובעצם כל איפור שתניחי על פניה של המאופרת. חשוב אם כך, להתחשב בתנאי השטח ולהעדיף להשתמש בפחות איפור. העדיפי חומרי איפור בעלי פיגמנט גבוה, כך תוכלי להשיג תוצאה מיטבית עם שימוש בכמות קטנה ככל האפשר של איפור.

סגנון האיפור

סגנון האיפור בחתונת צהריים איננו יכול להיות זהה לסגנון האיפור בערב. ליתר דיוק, איפור חגיגי לערב, העושה שימוש בצלליות מבריקות ונוצצות ומתאפיין בשלל צבעי הקשת עלול להראות מוגזם וליצני באור היום. העדיפי תמיד לבחור בסגנון איפור קלאסי יותר. איפור לחתונת צהריים אינו חייב להיות עדין וטבעי, אך הוא בהחלט צריך להתאפיין בסגנון שמרני יותר מאיפור ערב.

עמידות האיפור

חתונות צהריים מתקיימות בדרך כלל בעונות האביב-קיץ. כיאה לקיץ הישראלי, הוא חסר רחמים בכל הנוגע לאיפור החשוף לשמש. כלה מזיעה הוא אינו מראה מחמיא, וכלה עם איפור הנמרח על הפנים ומאבד מעמידותו הוא בגדר אסון ולכן: הקפידי על שימוש בחומרי איפור עמידים במיוחד!  חברות האיפור המקצועי מציעות איפור העמיד לשעות ארוכות, וחלק מהמוצרים הנם עמידים במים. הקפידי על שימוש בכמה שפחות מוצרים בעלי אחוזי לחות גבוהים (כגון קרם לחות לעור או סומק בקרם) והעדיפי מוצרים "יבשים" (עפרונות, צלליות, אבקות, וכו')

לסיכום – איפור לחתונת צהרים טומן בחובו אתגר כפול: שימוש במעט איפור מצד אחד ומתן אפקט עמיד במיוחד מצד שני. תרגול רב והיכרות עם ארסנל מוצרים רחב ככל האפשר יבטיחו התמודדות ראויה עם איפור מקצועי המיועד לאירוע צהריים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן