רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לנשים בוגרות

הנמיכי ציפיות

מראה איפור, מקצועי ככל שיהיה, לא יראה זהה על לקוחה בת 30 ועל לקוחה בת 60. עלייך להנמיך ציפיות – ולעבוד עם מה שהטבע מכתיב!

אם ללקוחה שלך יש עור מקומט מאוד, עלייך להפנים ששום כמות של איפור לא תסתיר את עובדת היותה מבוגרת ולהשתמש בטכניקות איפור על מנת להחמיא לתווי הפנים האחרים של הלקוחה. השאיפה באיפור נשים בוגרות הוא ליצור מראה מחמיא שיראה שונה מהמראה ההתחלתי – ולא לנסות ליצור מראה איפור "מושלם".

אפרי את העיניים לפני הנחת הבסיס

באיפור נשים בוגרות, קשה יותר לנקות שאריות של צלליות ואבקות אחרות שלכלכו את בסיס האיפור ולכן – סיימי את מלאכת איפור העיניים לפני הנחת בסיס האיפור. כך יתקבל מראה נקי ללא צורך ב"תיקונים" מיותרים.

העדיפי תמיד להשתמש באיפור במרקם "מאט"

צלליות או סמקים מבריקים נוטים להדגיש קמטים ובדרך כלל אינם מחמיאים לעור בוגר. העדיפי תמיד להשתמש במוצרים במרקם מאט. אם הלקוחה שלך בכל זאת מבקשת מראה חגיגי יותר, השתמשי בעדינות ובמתינות באבקת יהלומים על מנת להעניק מראה מנצנץ לצלליות.

השתמשי בכמות מינימלית של בסיס איפור (מייק-אפ) ופודרה

"עומס יתר" של בסיס איפור יכול ליצור מראה "כבד" ובמקום להחמיא לאיפור, הוא עלול להשיג תוצאה הפוכה על ידי הדגשת הקמטים בעור. השתמשי בבסיס איפור בעל כושר כיסוי גבוה, בכמות מינימלית להשגת התוצאה הרצויה. זכרי – תמיד תוכלי להוסיף מייקאפ בשלב מאוחר יותר של האיפור.

לסיכום – איפור נשים בוגרות מצריך רגישות יתר בכל הנוגע לחומרי האיפור ולאופן הנחתם על הפנים. חשוב לזכור שיותר מכל סגנון איפור אחר, לניסיון יש משקל רב בהשגת תוצאה מיטבית באיפור נשים בוגרות ולכן חשוב לתרגל את הטכניקות באיפור זה כמה שיותר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן