רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איך ליצור מראה שזוף?

הקיץ כבר בשיאו, ויחד איתו חוזר הטרנד הכי פופולארי ומבוקש בתקופה החמה של השנה – המראה השזוף. כבר כשהטמפרטורות בחוץ מתחילה לעלות והקיץ נותן את אותותיו, כולנו רוצות "לקבל צבע", ומסתבר שזה לגמרי אפשרי גם בלי חשיפה ממושכת לשמש או הוצאה לא קטנה על שיזוף מלאכותי: היום אנחנו יכולות להראות שזופות וזוהרות רק באמצעות איפור.
בקורס האיפור בבית הספר "ירין שחף" שמים דגש מיוחד על יצירת סקין מושלם ומלמדים את כל הטכניקות והטיפים שאתן צריכות לדעת כדי ליצור מראה טרנדי וזוהר, בין אם אתן מאפרות את עצמכן או לקוחה. אם אתן רוצות לגלות איך להשיג את המראה השזוף האידיאלי, אתן מוזמנות להמשיך לקרוא, כי גיא יצחק, מנטור ומורה בכיר בקורס האיפור שלנו, חושף בפניכן את כל הטיפים והטכניקות שלו ליצירת הלוק הטרנדי של הקיץ.

השלב הראשון ואולי החשוב מכולם הוא הכנה נכונה של העור, בהתאם למאופרת, לסוג העור שלה ולמטרת האיפור. במקרה של עור יבש או מיובש נניח קודם סרום ולאחריו קרם עשיר בלחות, במטרה להעניק לעור את הלחות והזוהר שהוא זקוק להם ולהבטיח עמידות של האיפור לאורך זמן. במקרה של עור רגיל, מעורב או שמן, נעדיף להניח לחות קלילה על בסיס מים, בעיקר בקיץ, על מנת לאזן את השומניות הטבעית שהעור מפריש.
השלב השני הוא יצירת סקין מושלם על ידי שימוש במייקאפ במרקם וברמת כיסוי המתאימים למאופרת. בעונת הקיץ נעדיף להשתמש במייקאפ במרקם קליל ככל הניתן, שלא יכביד על עור הפנים שלנו בתקופה בה אנו סובלים יותר מהזעה ומלחות מוגברת. על מנת ליצור את הכיסוי המושלם, גיא יצחק ממליץ על טכניקת הנחה המשלבת בין מריחה ראשונית עם מכחול להטמעת החומר בטפיחות באמצעות ספוגית לחה. כדי ליצור סקין "גלואי" ומבריק, ניתן לערבב את המייקאפ עם שימר נוזלי.
בשלב השלישי נשתמש בטינט, נוזל פיגמנטי רב-שימושי בגוון חם, ליצירת הסמקה ש"בוקעת" בטבעיות מהעור. ניתן להניח מעט צבע גם על גשר האף, כדי לחזק את מראה השיזוף הטרי.

קיט מעבדת שימר נוזלי-  להשיג בחנות האונליין של ירין שחף

בשלב הרביעי ניצור פיסול לפנים, הארות והצללות, באמצעות סמקים יבשים. כדי להשיג לוק "גלואי" ומבריק, נקפיד שלא לפדר את שאר האזורים בפנים. את הסמקים נחזק באמצעות ברונזר וגוון חם נוסף, בהתאם לתת הגוון וצבע העור של המאופרת.
ולבסוף, כדי להשלים את המראה השזוף והקיצי ולתת טאצ' אחרון של זוהר – נניח שימרים באבקה באזורים הגבוהים בפנים.
כמו שבוודאי הבנתן, כבר אין צורך לסכן את עור הפנים שלכן או להוציא סכומי עתק כדי להשיג את המראה השזוף. הכל ניתן להשיג באמצעות מוצרי איפור, שאת חלקם ייתכן שכבר יש לכן בתיק האיפור שלכן. אם מעניין אתכן לדעת עוד, בקורס האיפור שלנו תלמדו את כל הטכניקות ליצירת סקין מושלם ומראה שזוף, ותצטיידו במוצרי איפור איכותיים ומקצועיים שיעזרו לכן להגיע לתוצאות הכי טובות שאפשר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן