רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור לים ולבריכה

הקיץ כבר כאן ועל כל בנות ישראל השתלט טרנד חדש, המראה ׳׳השזוף׳׳ והקיצי נראה בכל מקום ולכן ירין שחף מנהל בית הספר למקצועות היופי  החליט לגלות לנו כמה טיפים על איך להשיג את המראה הזה. זה לא סוד כי המראה האידיאלי ליום יום בקיץ כשאתן הולכות לים או לבריכה הוא המראה הטבעי, אך גם אותו ניתן להשיג בעיקר עם איפור. בלימודי האיפור אנו מלמדים את כל הטיפים וטכניקות האיפור שאתן צריכות לדעת בין אם אתם מאפרים את עצמכם או לקוחה.

נתחיל מהצצה לחלק קטן מהטיפים :

ראשית נתחיל מזה שכל לוק איפור לים או לבריכה אמור להיות קליל ועם כמה שפחות שכבות. הקיץ הישראלי מאוד חם ובכדי למנוע זיעה מרובה בעור הפנים עלינו להמעיט במוצרים שאנו משתמשים בהם. הטיפ הראשון הוא שאיפור לים או לבריכה והאמת כל איפור שמיועד למקום חם עם הרבה שמש דורש מראה יותר טבעי ורך, רצוי עם  כמה שפחות שכבות.

מומלץ ששכבת המייקאפ לבריכה תהיה מאוד קלילה ועמידה בכדי שהמייקאפ לא ירד עם המגע במים. בנוסף, זה יעניק לעור שלך מראה הרבה יותר טבעי ברגע שיראו דרך המייקאפ את הטקסטורה של העור. יכול להיות שאתם אוהבים מראה מייקאפ עם כיסוי אטום יותר ולטשטש את כל מה שאתם ׳׳לא אוהבים׳׳, אך מראה אקסטרה מאופר לא מחמיא, במיוחד לא בקיץ.

נמשיך עם טיפ נוסף, בואו נדבר על המוצר שכן כדאי לבחור בקיץ, מסנני הגנה זהו המוצר הראשון שאתם צריכים להשתמש בשגרת הטיפוח בבוקר, בין אם אתם מתחילים לאפר את עצמכם או לקוחה ובמיוחד בקיץ כשאתן יוצאים לבריכה או לים.

טיפ נוסף שנגלה לכם הוא שלא כל מוצר איפור או טיפוח יתאים לך וכי ישנם מוצרים אשר יש בהם אקסטרה לחות והם פחות יתאימו לך בגלל סוג העור.

במידה והעור שלך שמנוני או דביק אחרי השימוש במוצר, כנראה שהוא פחות מתאים לסוג העור שלך. לכן מהסיבה הזו לא מומלץ להעמיס על עור הפנים בחומרים שונים, מכיוון שכך אנו נראה מאופרים מידי והטקסטורה של העור תראה בולטת עוד יותר, לוק פחות מתאים לבריכה או לים. כפי שכבר הבנתם, גם את המראה הטבעי כבר מזמן לא משיגים בלי מוצרי איפור, ובלימודי האיפור אנו ניתן לכם את כל הכלים בכדי להסביר לך איך להגיע למראה השזוף והקיצי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן