רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מכוונת גבוה – הדרך של עדיה אברגיל, בוגרת בית הספר

לפני שנה וחצי הגשימה עדיה אברג'יל חלום וסיימה ללמוד איפור ב"ירין שחף". היום היא כבר אוחזת בעמוד אינסטגרם מצליח, עם יותר מ-10 אלף עוקבים, מאפרת סלבריטאים ומקבלת אינספור פניות מלקוחות ומהפקות גדולות.

עדיה, בת 38 מחולון, נשואה ואם לשלושה, תמיד אהבה לאפר. מאז שהיא זוכרת את עצמה היא נהגה לאפר בנות משפחה, חברות וילדים בפורים, אך במשך שנים החלום שלה להפוך את התחביב למקצוע – נדחק הצידה.

לפני כשנתיים היא החליטה לעשות את הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום, ונרשמה ללימודי איפור ב"ירין שחף". "התאהבתי במקום הזה מהרגע שנכנסתי בשער בית הספר בפעם הראשונה", היא מספרת. "העיצוב, כיתות הלימוד, הרמה המקצועית והאווירה המשפחתית, אלה דברים שלא ראיתי באף מקום אחר. גם היום אני מקבלת המון תמיכה מבית הספר ומרגישה שעשיתי את הבחירה הנכונה. כשהיה לי משהו חשוב לשאול, הרגשתי בנוח לפנות לירין וקיבלתי ממנו ייעוץ. אני מקבלת פרגון על העבודה שלי גם היום, וזה מאוד מרגש ולא מובן מאליו. אני מאוד מעריכה את זה".

זמן קצר אחרי שסיימה את הלימודים, קיבלה עדיה הזמנה מבית הספר לאפר בתכנית בוקר במסגרת סטאז' שמוצע לבוגרים מצטיינים. אחרי שסיימה את הסטאז' שנמשך שלושה ימים, פנו אליה מהערוץ והציעו לה לעבוד באותה תכנית כמאפרת בשכר. "עבדתי שם תקופה קצרה וזה מאוד עזר לי לצבור ניסיון ובטחון", היא מספרת.

בהמשך איפרה עדיה בהפקות שונות בשיתופי פעולה, דבר שעזר לה להרחיב את תיק העבודות שלה. "הודות לתיק העבודות שבניתי, התחלתי לקבל פניות ובקשות לאפר בהפקות שונות ומלקוחות פרטיות", היא אומרת. "עבורי זה היה קרש קפיצה".

בין השמות המוכרים שאיפרה עדיה: אנה זק, סתיו סטרשקו, עברי לידר, סטפן לגר, אפרת גוש, אדיר מילר, קארין עליה (מלכת היופי לשנת 2016), ליהיא גרינר, מגי טביבי, מיכל דליות, מיכאל אלוני, רון חולדאי, צביקה פיק והרשימה עוד ארוכה.

אם אתם שואלים את עדיה, בשבילה זאת רק ההתחלה. "אני מרגישה שסופסוף אני ממלאת את הייעוד שלי ומתכוונת להמשיך לכוון הכי גבוה שאפשר", היא אומרת. "בתחילת הדרך היו לי חששות איך אצליח לשלב קריירת איפור עם שלושה ילדים קטנים, בית ועבודה במשרה מלאה. חשוב לי לומר עבור מאפרים מתחילים או תלמידים שאולי חווים את אותה תחושה – לא לפחד, להעז. נכון שלפעמים זה קשה, אבל נחישות, דבקות במטרה ועבודה קשה משתלמים בסוף, וכשמתחילים לקטוף את הפירות מתמלאים בתחושת סיפוק אדירה. העיסוק במה שאני אוהבת ללא ספק הפך אותי לאדם טוב יותר אמנם הילדים שלי ובן זוגי רואים אותי פחות בבית, אבל בסופו של יום הם מקבלים אמא ובת זוג מאושרת יותר, וכשאדם מאושר יותר גם הסביבה שלו מרוויחה".

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן