רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

גאווה חוצת גבולות- על נועה זייתון, בוגרת בית הספר

אם יצא לכם להיתקל לאחרונה בעמוד האינסטגרם של KKW beauty, מותג האיפור של אחת הסלביות הכי משפיעות בתחום היופי בעולם, קים קרדשיאן, בוודאי שמתם לב לסרטון איפור שעליו מתנוסס שם ישראלי. את הסרטון העלתה המאפרת נועה זיתון, בוגרת "ירין שחף", לעמוד האינסטגרם האישי שלה, ובו היא הדגימה שימוש במוצרים החדשים של KKW. מה שהיא לא העלתה על דעתה זה שהיא הולכת להיות המאפרת הישראלית הראשונה שתזכה לשיתוף באינסטגרם של חברת האיפור הבינלאומית, שמונה כשלושה מיליון עוקבים. הסרטון זכה לחשיפה אדירה וליותר מ-140 אלף צפיות!

כמה שבועות לאחר מכן קיבלה נועה הודעה מהעמוד של KKW, והתבשרה שהיא הולכת לקבל משלוח מוצרים במתנה. "כל כך הופתעתי לראות את זה, לרגע חשבתי שאני לא רואה טוב את שם השולח", היא מספרת. "זה כבוד מאוד גדול עבורי להיות המאפרת הישראלית הראשונה שקים קרדשיאן מפרסמת סרטון שלה. במיוחד כשאני יודעת שהיא בדרך כלל נוהגת לפרסם מאפרים עם מאות אלפי ואפילו מיליוני עוקבים".

נועה היא אושייה בפני עצמה, עם כ-74 אלף עוקבים באינסטגרם ואינספור תמונות וסרטוני איפור מהפנטים. הסרטונים שלה כבר שותפו בעבר בעמודים של מותגי איפור בינלאומיים מוכרים, כמוHUDA beauty .

נועה בת 31, מתגוררת בפתח תקווה ואם לשלושה. את לימודי האיפור בבית הספר שלנו היא התחילה כבר כשהייתה בת 18. בהמשך למדה לתואר בכלכלה ובמנהל עסקים, אך לפני כמה שנים היא החליטה לחזור לעסוק במה שהיא הכי אוהבת. "גיליתי את עולם האיפור רק בגיל 17 וחצי, ומיד לאחר מכן החלטתי ללכת ללמוד", היא מספרת. "ראיתי מודעה בעיתון על הלימודים ב'ירין שחף' והחלטתי שאם אני הולכת לעשות את זה, זה יהיה רק אצל הטוב ביותר. בתקופה שבה למדתי עוד לא היו רשתות חברתיות, שהיום מאוד מגדילות את החשיפה ומאפשרות למאפרים להתקדם, ויחד עם זאת הרגשתי שאני תמיד יכולה למצוא תמיכה מקצועית בבית הספר. מאוד נהניתי להגיע לשיעורים. אני זוכרת שגם מבחינה חברתית היינו מאוד מגובשות והייתה אווירה של בית. אני מרגישה שמאז ועד היום, זה תמיד מקום שאפשר לפנות אליו. תמיד יש עם מי לדבר".

לסיום, נועה משתפת בטיפ הכי טוב שהיא יכולה לתת למאפרים מתחילים – "להאמין בעצמך. זה המפתח כדי להתקדם. לא לפחד מכישלונות, פשוט ללמוד לקום ולהמשיך הלאה. תמיד יהיה מי שיגיד לך לא, אבל תמיד יהיה מי שיגיד לך כן".

לעמוד האינסטגרם של נועה>>

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן