רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מוצרי השנה של צוות ירין שחף

והזוכים הם
חופשת החגים כבר מאחורינו, תשע"ט כבר איתנו, והסתיו שממשמש ובא מסמן לנו על חזרה לשגרה ועל פתיחתה החגיגית של עונת החתונות והאירועים הבאה. עבורנו המאפרים ומעצבי השיער, אין זמן מתאים יותר כדי לרענן את תיקי האיפור ועיצוב השיער שלנו ולגבש לעצמנו אוסף מוצרים איכותי, מקצועי ואפקטיבי משלנו.
במיוחד עבור תלמידי ובוגרי "ירין שחף", מורי בית הספר חושפים את מוצרי השנה שלהם בקטגוריות: מכחולים, טיפוח, בסיס, קונטור, עיניים, שפתיים ועיצוב שיער, מגלים על אילו מוצרים הם לא מוותרים בתיק האיפור שלהם ומעניקים טיפים משלהם, שהופכים את העבודה עם המוצרים הללו להרבה יותר פשוטה ויעילה.

גיא יצחק, מנטור איפור:
טיפוח
"קרם הלחות של חברת 'כריסטינה'. הוא רענן, קליל, נושם, יש לו ריח מעולה והוא מגיע בשפופרת שזה סופר סטרילי".
בסיס
"ערכת המעבדה של I'M FASION MAKEUP. המייק-אפים פשוט מצוינים, קלילים ועם זאת בעלי כיסוי גבוה ועמיד לאורך זמן. הגימיק המטורף בעיניי הוא ה-SHEER FOUNDATION, מוצר המהווה בסיס לערבוב לכל מוצר איפורי אחר. אפשר לנסות לערבב אותו עם מייק אפים, שימרים, צלליות אבקה וליצור לעצמך חומר נוסף לעבודה.
את ההנחה של המייק-אפים (ולא משנה איזה סוג) אני תמיד מבצע עם מכחול מייק-אפ של ירין שחף ואז מטמיע את החומר לתוך העור עם ספוגית ביוטי בלנדר. יש משהו בשילוב של שני כלי העבודה האלה שמביא לתוצאה אידיאלית"
קונטור
"המייק-אפים המוצקים של בועז שטיין. הם מגיעים במגוון צבעים ובגוונים חומים המתאימים להצללות לכל מאופרת. הם נעימים, קלים לעבודה ועמידים מאוד".
עיניים
"צלליות האבן של עדה לזורגן. גוון 66 בורדו וגוון 68 פנינה כתומה – פשוט היסטרים". לרכישה: https://store.yarin-shahaf.co.il/p-7153c
שפתיים
"הליקווידים של עפרה – קלים למריחה ועמידים. הגוון האהוב עליי הוא ברוקלין".

מיכל הרץ, מנטורית איפור, מנהלת מגמת האיפור:
טיפוח
"קרם לחות של חברת 'כריסטינה'. קרם קליל, על בסיס של מים, במרקם מאוד עדין".
בסיס
"מייק-אפ של חברת 'טמפטו', בעל יכולת כיסוי והסתרה, אבל במרקם מאוד דק, עדין וטבעי".
קונטור
"שימר פיצה של חברת WOW. ברק מהמם ומחיר אטרקטיבי ביותר".
עיניים
"עפרון פיגמנט של חברת 'ברנדה כריסטיאן', מתאים עצמו לצבע של כל גבה. אפשר להשתמש בו ליצירת גבה עדינה או מצוירת. אני תמיד מחזיקה עפרון פיגמנט נוסף למכירה".
שפתיים
"שפתון עמיד של חברת 'רימל'. לא מייבש את השפתיים ועמיד לשעות רבות".

גלי גרינפלד דרייר, מורה לאיפור, מנהלת מגמת הסטיילינג:
מכחולים
"אני מאוד אוהבת ומשתמשת רק במכחולים של ירין שחף. השניים האהובים עליי במיוחד ושעליהם אני ממליצה בחום בכל השיעורים שלי הם 19 ו-20. 19 הוא מכחול רחב, נפלא לטשטושים ולהנחה של שימרים. 20 נוח ומדויק, מתאים גם להנחה וגם לטשטוש ובניית העין".
קונטור
"פלטת הקונטור היבש של I'M FASION MAKEUP. הגוונים שלה מדויקים ומצוינים, גם לקונטור וגם לשימוש כצלליות. הגוונים מתאימים לכל כל גווני העור, מאוד רוויים בצבע ומעניקים מראה טבעי ועכשווי.
מוצר נוסף באותה קטגוריה הוא פלטת השימרים של I'M FASION MAKEUP. הגוונים שלהם נפלאים ומתאימים לכל גווני העור. אני אוהבת לשלב אותם גם מעל סומק כדי לתת לו מראה שימרי".
עיניים
"המסקרה המעבה של B COSMIC. כל מי שמכיר אותי יודע שיש לי פטיש לריסים שחורים, עבים ומעוצבים, גם בריסים העליונים וגם בתחתונים. אני מאוד מתחברת למברשות הישנות יותר ולא הסיליקוניות ולכן המסקרה הזאת עובדת נהדר מבחינתי".
שפתיים
"השפתונים העמידים של 'עפרה'. הם אמנם לא תמיד עמידים אבל הגוונים שלהם נפלאים. אני משתמשת בהם מעל ליפסטיק עמיד אחר כדי לחזק את העמידות שלהם. הגוון שאני ממליצה עליו ומאפרת איתו המון הוא מוקה. יש לו נוכחות והוא בונה יפה את השפתיים ויחד עם זאת לא משתלט על הלוק ונותן מקום גם לאיפור העיניים".

מתי רזניק, מורה לאיפור:
טיפוח
"מסכת בד – Gold intense של חברת Dermaglam. המסכה מעניקה מראה עור זוהר, אלסטי ובריא. היא משלבת זהב 24 קראט, סרום חילזון וחומצה היאלורונית. מושלמת לפני הנחת האיפור, במיוחד לפני אירוע מיוחד – אין איפור בלי טיפוח".
בסיס
Fixer" של חברת .OFRA מוצר מצוין להתחיל ולסיים את האיפור. בתחילת האיפור הוא מעניק ריענון לפנים, לחות קלה שלא מעמיסה על האיפור ועמידות לכל שלבי האיפור שבאים מעליו. בסוף האיפור הוא מעניק עמידות גבוהה והדגשה לגווני האיפור, מקפיץ את הפיגמנט ומקליל את האיפור למראה רך וטבעי. חשוב לרסס ממרחק שייצור עננה של ספריי ולא שלולית מים".
קונטור
3D Pyramid" – Egyptian Clay Bronzerשל חברת .OFRA ברונזר אפוי שמעניק מראה טבעי ולא עמוס על עור הפנים. הפלטה כוללת 5 גוונים בשילוב של מאט ושימר מבריק ביחד. ניתן ליצור באמצעותה מראה מושלם לעצמות לחיים גבוהות, שזופות וזוהרות. אפקט שזוף ומודגש במיוחד יתקבל לאחר משיחה כפולה של החומר. ניתן לשלב גם את כל חמשת הגוונים ביחד למראה יותר רך ופחות קונטרסטי".
עיניים
"פלטת צלליות משי מספר 3 של חברת B Cosmic – פלטת משי בגווני יין, צבעים שמתאימים ומשתלבים עם כל איפור ולכל גיל. מגע המשי מסייע בהחלקה טבעי של הצללית על העור העדין של העפעף ומעניק גימור קטיפתי, זוהר ו"לא עמוס" לצלליות מעולה גם לעור בוגר ומקומט. הפלטה בעלת רווית צבע ועמידות גבוהים במיוחד".
שפתיים
"שפתון עמיד של חברת OFRA. השפתון העמיד היח
יד שלא גורם ליובש בשפתיים. בנוסף, אני מאוד אוהבת את הגוונים שיש במבחר וניתן גם לערבב לשילובים מעניינים. מגיע גם בטקסטורה מאט וגם במבריקה".

סטפני בר, מורה לאיפור:
טיפוח
"הסרום טרסקין של חברת 'כריסטינה'. סרום שנותן לחות מיידית מבלי לגרום לשמנוניות בעור. מומלץ למרוח סרום לפני הכל, כדי לעודד קליטה טובה של לחות. כשהעור לח, הוא יותר קורן ודורש פחות מייק-אפ".
בסיס
"הפריימר הלבן ABSOLUT COVER לעור בוגר של 'עפרה'. מוצר מעולה להפחתת קמטוטים, ובכלל מעניק תחושה קטיפתית על העור רגע לפני הנחת המייקאפ ויוצר חיבור בין העור למיקאפ בצורה אחידה וחלקה".
קונטור
"פלטת הקונטור היבש של I'M FASION MAKEUP. היא מכילה ארבעה גוונים במרקם מט, שמתאימים גם להצללות ולהארות, גם לשימוש כצלליות אפילו למילוי לגבות. מוצר חובה בכל תיק".
עיניים
"איילינר ג'ל של B COSMIC – שחור ועמיד ביותר. ממליצה לעבוד איתו עם מברשת זוויתית (מכחול 5 של ירין שחף) כדי ליצור את החדות המקסימלית, להתחיל מסימון של הריס האחרון כשהעין פקוחה ולהתחבר לאורך כל קו הריסים.
שפתיים
"השפתון העמיד בגוון פסדינה של 'עפרה' הוא שפתון מנצח מבחינתי. סופר עמיד ומתאים בצבעו כמעט לכל לקוחה. מתערבב בקלות עם כל גוון אחר".

שירה סבג, מורה לאיפור ולתסרוקות:
בסיס
"ערכת המעבדה של I'M FASION MAKEUP. המרקם הגמיש שלהם והצבעים המדויקים, יוצרים התאמת גוון מושלמת בכל פעם. היכולת לשלוט בכמות ובמרקם ובכלל, כל קונספט ה"מעבדה", יוצר תהליך עבודה מקצועי ואיכותי, המותאם אישית לכל סוג עור ולכל סגנון איפור. והם גם עמידים בטירוף.
קונטור
"פלטת קונטור רטוב של I'M FASION MAKEUP. הצללות וקונטור הם חלק בלתי נפרד מיצירת בסיס מושלם. הפלטה מכילה שני גווני חום המדמים צל בצורה מדויקת, גוון כתום המשמש כקורקטור להסתרת כהויות וגוון לבן ליצירת הארות. המרקם שלהם משתלב נפלא עם כל מייק-אפ, ולמרות שהם מוצקים הם לא שמנוניים מדי ולא זקוקים לפידור כבד".
עיניים
"עפרון עיניים עמיד שחור ללא חידוד של B COSMIC. עפרון שחור איכותי הוא 'מאסט' בכל תיק איפור. הוא נמרח בקלות, מלא בפיגמנט ונותן תוצאה מושלמת במריחה אחת ללא צורך בקיבוע.
מוצר נוסף – פלטת שימרים אנג'י. כוללת גוונים עמוקים ומלאים בפיגמנט במרקם רך ונפלא. פלטה אחת שאיתה ניתן להשתמש גם כצלליות לאיפור עיניים, גם כסמקים וברונזרים וגם כשימרים מלאים בברק.
שפתיים
"שפתונים עמידים של עפרה. פורמולה מנצחת! מרקם נעים שלא מייבש את השפתיים ונעים למגע. מגוון רחב של גוונים במרקם מאט או מבריק מטאלי, והכי חשוב- עמידים בטירוף ומלאים בפיגמנט היוצר מראה אטום במריחה אחת".

יוסי לוי, מורה לאיפור ולתסרוקות:
טיפוח
"סרום 'צינסיה' של ד"ר קליין. הוא אמנם לא מתאים לעור שמן פחות לשימוש בקיץ, אבל הוא מכיל חומצה הילארונית ומעניק לעור אפקט מהמם. אני משתמש בו במקום פריימר, במיוחד כשאני עובד עם מייק-אפים מאוד עמידים שלרוב מייבשים את העור. הוא מרווה את העור".
בסיס
"פריימר לעפעפיים 24 של סמאשבוקס. מעבר לזה שהוא הופך את הצלליות לעמידות יותר, הוא מחזק את הפיגמנט משמעותית. כדי לא ליצור כתמים, הסוד הוא לעבוד בכמויות קטנות וממש לרחף עם המכחול בקלילות כשרוצים לטשטש. הפריימר שקוף ואם יש צורך בכיסוי גם בעפעפיים אפשר להשתמש בו מעל לקונסילר".
קונטור
"פלטת קונטור יבש של סמאשבוקס. הרבה פעמים אני לא משתמש במוצרי קונטור רטובים, כי אני מרגיש שהקונטור היבש עושה את העבודה ומספיק עמיד. אני מעדיף להתחיל מהנחת הברונזר, לפדר בצורה קלילה אם יש צורך, ורק אז להניח את ההצללות".
עיניים
"טוש דו צדדי לגבות SHAPE AND SHADE של מאק. בצד אחד ישנה צללית קרם להצללת הגבות ובצד השני טוש מאוד דק שמאפשר לצייר גבות מאוד טבעיות".
שפתיים
"מרכך שפתיים של מאק. על מנת שלא יפגע בעמידות האיפור, מומלץ להניח אותו על השפתיים, להמשיך באיפור, לחדש אותו מדי פעם אם יש צורך, וכשמגיעים לשלב מריחת השפתון להסיר את השאריות שלו באמצעות טישו".
עיצוב שיער
"מי מלח של OSIS. מוצר שמעניק גימור 'קריספי' ומחוספס יותר לשיער. מומלץ להשתמש בו במקרה של שיער מאוד חלק ולרסס כמות קטנה לאחר שלב הפן. הוא מעניק לשיער נפח ועמידות".

רותי חיימסון, מורה לתסרוקות, מנהלת מגמת התסרוקות:
עיצוב שיער
"סילואט ספריי חזק של שוורצקופף. ספריי חזק 'סופר הולד' מבית שוורצקוף, מתאים לקיבוע ולחיזוק עיצוב השיער והתסרוקת. מתאים לכל סוגי השיער. למרות שה"שוורץ", כך אנו קוראים לו במגמת התסרוקות, ספריי בעל אחוז דבק לא מועט, הייבוש שלו מהיר, אין לו תחושה דביקה וניתן להבריש אותו מהשיער בקלות. יש לרסס מעט בכל התזה. תמיד אפשר להוסיף. ברוב המקרים יש לרסס מרחוק על מנת לא להרטיב את השיער ולא להעמיס חומר בנקודה מסוימת".

מיכל שיף, מורה לתסרוקות:
עיצוב שיער
"ספריי לשיער OSIS+ בבקבוק כסוף. הוא מחזיק היטב אבל לא דביק. ניתן להתמש בו גם במהלך העבודה וגם לפינישים. מעבר לזה, יש לו ריח פשוט מעולה".

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן