רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

החג הזה תלבשי סגול חציל

איך להתלבש לערב החג ולהישאר צעירה, טרנדית ועדיין לא מתאמצת מדי? הסטייליסטית גלי גרינפלד מציגה – חמישה לוקים שונים לפתיחת שנה מתוקה במיוחד

השנה העברית החדשה מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ואחרי שהחלטנו אצל מי נעשה את ערב החג, עולה שאלה לא פחות חשובה – מה נלבש בערב החג?
לגלי גרינפלד, מנהלת מגמת סטיילינג בבית הספר ומעצבת תכשיטים, בעלת המותג Miola, יש תשובות בשבילכן. בהפקה מיוחדת לראש השנה, מציגה גלי את הטרנדים לעונת המעבר והסתיו הנוכחית, וממליצה על לוקים מיוחדים לערב החג ולבילוי שאחריו.
גלי מסבירה שאם בעבר קוד הלבוש לחג היה מחויט ומוקפד, היום האופנה מאוד מגוונת ומאפשרת לכל אחת מאיתנו לבחור את ההופעה שהכי מתאימה לה מבחינת מבנה גוף ומבחינת האופי והסגנון האישי. האופנה העכשווית משוחררת וצעירה יותר, ומאפשרת לנו ללבוש לערב החג אפילו ג'ינס וטי-שירט, בתנאי שהם ייחודיים ומשולבים בסטייל עם אקססוריז, תיק או נעליים, שמשדרגים את ההופעה והופכים הכל להרבה יותר חגיגי.

 

רטרו שיק
אחרי כמה שנים טובות של ניסיונות לא מוצלחים במיוחד לחזור לאופנה, העונה מכנסי הפדלפון עושים זאת ובענק. אפשר למצוא אותם גם בגזרה רחבה לאורך כל הרגל וגם בגזרה הקלאסית, כשהם צמודים בירכיים והולכים ומתרחבים מהברכיים ומטה. מאחר שהם אלסטיים במיוחד, מכנסי הפדלפון עשויים להיות בחירה נוחה לערב החג, ולא ידרשו מכן "לפתוח כפתור" בסיום הארוחה. הצבע שבו בחרה גלי, סגול חציל, הוא אחד הצבעים המעניינים ביותר העונה בעיניה. כדי להוסיף עוד קצת רטרו שיק ללוק, משולבת בו חולצת סריג בצבע שמנת עם דוגמאות פרחים מפאייטים ותיק קלאצ' עם נצנצים. משלימות את ההופעה – נעלי עקב סירה קלאסיות.
הלוק מתאים לפאשניסטיות, שרוצות להיות מעודכנות בטרנדים הכי חמים שיש.

חולצה – מנגו
מכנסיים – נטלי שווילי
נעלי עקב – H&M
תיק – סטודיו 35

הלוק הספורטיבי
מי שללא ספק גונבת את ההצגה של הלוק הבא היא שמלה צמודה, באורך של בין מידי למקסי, בצבע בורדו, שגם הוא, על גווניו, יבלוט במיוחד העונה. השמלה המחמיאה לגוף משולבת בג'קט ג'ינס ללא שרוולים עם סיכות דש שחזרו בגדול. לכל אלה מצורף תיק יד שכולל לבדו כמה מהטרנדים החמים של העונה – פצ'ים, פרחים ונצנצים. משלימות את המראה הספורטיבי – נעלי אולסטאר עם עקבים פנימיים בגוון בורדו.
הלוק יתאים במיוחד לצעירות או לצעירות ברוחן.


ג'קט, שמלה ותיק – סטודיו 35
נעליים – אולסטאר

 

הלוק המשולב
הלוק הבא משלב בין פריט יומיומי עדכני טרנדי – ג'ינס קרעים בגזרת בויפרנד – לבין חולצת ערב חגיגית עם שרוולים מתנפחים. ותזכרו את השרוולים האלה, כי אתן הולכות לראות אותם לא מעט בעונה הקרובה. בחולצה ישנה גם קשירת פפיון, שמעניקה ללוק מראה חגיגי ומהודר. התיק מתאים גם ליום וגם לערב, וכמו כל הלוק הזה, כולל אלמנטים יפניים. משלימים את הלוק – תכשיטי ידיים גדולים בגוון כסוף ונעלי עקב שפיץ ללוק נשי יותר.
ההופעה תתאים במיוחד למי שלא רוצה להיראות מתאמצת מדי, סטייל "זרקתי על עצמי משהו", ואני עדיין חגיגית.

חולצה וג'ינס – בוטיק Mai Kay
תיק – Ink
נעליים – צ'ארלס אנד קית'
תכשיטים – Miola

 

מחויט עם טוויסט
חולצת הכפתורים והמכנסיים עם הפנסים המשולבים יחד בלוק הזה, יוצרים תחושת חגיגיות שמקבלת תפנית באמצעות הדפסים מיוחדים. השקיפויות והרשתות שניתן לראות כאן בחולצה ממשיכות איתנו מהעונה הקודמת גם לזו הנוכחית. הפעם הן משולבות עם טרנד נוסף, פצ'ים של פרחים מרקמה. מאחר שהחולצה עם שרוולים ופצ'ים והמכנסיים עם הדפסים, הנעליים והתכשיטים רגועים יותר, והפוקוס העיקרי נשאר על הבגד הייחודי. שימו לב גם לבורדו שחוזר כאן לא מעט.
ההופעה מיועדת למי שמעדיפות לוק יותר מוקפד וחגיגי.

חולצה ומכנסיים – סטודיו 35
נעליים – אולד נייבי
טבעות – Miola

 

רטרו למתקדמות
שוב אנחנו חוזרות לפדלפון, אבל הפעם בדמות ג'ינס בחיתוך א-סימטרי עם פרנזים. מכנסי הפדלפון מאוד מחמיאים לגוף הנשי ונותנים תחושה של רגליים ארוכות יותר. כאן אפשר למצוא גם שילוב של צבע צהוב בחולצה נועזת עם שרוולים מתנפחים ונקודות. להשלמת הלוק הטרנדי בטירוף הזה – נעלי שפיץ עם פפיון שמוסיף המון.
מתאים לאוהבות הג'ינס והטי שירט, אבל בלוק אופנתי ומעודכן.

חולצה ומכנסיים – זארה
נעליים – H&M
טבעת – Miola

להשלמת הלוקים החגיגיים, גלי בחרה ללכת על אייליינר מעושן עדין ולוותר על השימרים שהיו איתנו כל הקיץ. עכשיו, עם הכניסה לעונת הסתיו, נראה הרבה יותר מאט ופחות אווירה של קיץ וים. על ההצללות כמובן שלא נוותר, ובגזרת הליפסטיק נלך על גוון שפתיים מחוזק ועמיד, כדי שלא יירד בארוחה ובבילוי.
שתהיה שנה טובה ואופנתית!

קרדיטים:
צילום: דורון שטיין
סטיילינג & איפור: גלי גרינפלד דרייר
ע. סטיילינג: עדי צוק, בוגרת מגמת סטיילינג בבית הספר
ע. צילום: רונית חמו ורועי יהודאי
דוגמנית: לינה קומנדנט

צולם בדיזנגוף סנטר
.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן