רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ירין שחף למען הקהילה

החיים הם מרוץ מטורף של למידה, הישגים, יעדים וכיבושים, אך לעתים יש לקחת פסק זמן, לזוז שניה לצד ולהתבונן מעבר ל"אני העצמי"; כיצד אפשר לגרום לאחר לחייך? להרגיש יותר טוב עם עצמו? לגרום לו לשכוח מהכאב האופף אותו בשגרה ולהתמסר לחוויה של רוגע וכייף?
אנו, בביה"ס "ירין שחף", ממשיכים לקחת חלק בפרויקט הדגל "ירין שחף למען הקהילה" שקרם עור וגידים בשנת 2001 ומאז רק הולך ותופח.

ירין שחף מדבר על הפרויקט "ירין שחף למען הקהילה":
"כמורה לאיפור וכמנהל בית ספר לאיפור, שמתי לי למטרה, מלבד גידול דור חדש של מאפרים, להקנות להם ערכים של רגישות ותרומה לחברה. אנו בבית הספר לאיפור, מחנכים את תלמידינו ובוגרינו לתרום מהידע שלהם, מכישרונם ומזמנם לטובת אוכלוסיות חלשות וילדים חולים. התוצאה – המאפרים יוצאים נשכרים!

בכל אירוע בו הם משתתפים, הם מתרגלים את עבודת האיפור על מגוון שלם של אוכלוסיות – התנסות שבנוסף לתחושת הנתינה המספקת, מוסיפה ידע פרקטי ומגבירה את ביטחונם העצמי. כמאפר ותיק אני יודע שמאפר מוצלח הוא כזה הקשוב ללקוח, היכול 'להרגיש' אותו והגורם לו להיות מרוצה. עבודת האיפור בהתנדבות היא תהליך שהופך כל מאפר למאפר טוב יותר. הרצון שלנו לרצות את החולה או הנזקק ולהוסיף שמחה לחייו, הופך אותנו לאנשים קשובים יותר וכאלה שיכולים, בכל איפור שהוא, להגיע לריצוי מלא של הלקוחות."

במסגרת הפרויקט, פועל בית הספר למען הקהילה ושולח מאפרים, מצוות המורים והתלמידים כאחד, לאפר בבתי חולים ובתי אבות, להעביר סדנאות איפור לנשים חולות סרטן, לשמח אוכלוסיות נזקקות במוסדות, מרכזים ועמותות שונות ברחבי הארץ, בתצוגות אופנה, מופעים וכנסים המהווים מנוף לגיוס כספים לעמותות שונות.
בין העמותות והארגונים להם אנו נותנים יד: עמותת רחשי לב, מרכזי יום לקשיש ברחבי הארץ, עלם, האגודה למלחמה בסרטן, עמותת אור למשפחות, עמותת להושיט יד, עמותת מטב, בית הנערה, בית חלומי, עמותת "שמחה לילד", עמותת "אורות של תקווה", עמותת "שכולו טוב",  עמותת חיים לילדים חולי סרטן ועוד.
במסגרת הלימודים בבית הספר, אנו מאפשרים לכל תלמיד להתנדב כמאפר ולקחת חלק אינטגרלי במסגרת ה"נשמה הפועמת" בלבו של ביה"ס ולאפר בפרויקט ההתנדבות למען הקהילה. היד המאפרת גם היא יוצאת נשכרת מהנתינה והסיפוק האישי והמקצועי בל יתואר.
כמו כן, ביה"ס מעניק מדי שנה, מלגות לימודים חינם דרך עמותוץ לעשרה תלמידים במצב סוציו-אקונומי קשה כדי לאפשר להם סיכוי לעתיד טוב יותר.

רבים מתלמידי ביה"ס ממשיכים במסורת גם לאחר צאתם לשוק העבודה מתוך הבנה כי נתינה ללא תנאי היא הקבלה הגדולה ביותר וזהו מקור גאווה עבורנו ביודענו כי המעט שהנחלנו בהם מצליח לתרום כ"כ הרבה לזולת.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן