רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ירין שחף למען הקהילה – פרויקט של נתינה

 

מי שבחר באיפור כמקצוע, בחר לגעת באנשים – מבחוץ ומבפנים, ברגישות ובעדינות. בית ספר לאיפור "ירין שחף" בוחר לתת מהכישרון, האהבה והידע של תלמידיו לכלל הקהילה ובעיקר לחולים והחלשים שבה. כל נתינה לזולת היא גם קבלה ממנו, והיד המאפרת יוצאת נשכרת.

 

 

מושיטים מכחול איפור לעולם יפה יותר-

ירין שחף מדבר על הפרוייקט "ירין שחף למען הקהילה":

"כמורה לאיפור וכמנהל בית ספר לאיפור, שמתי לי למטרה, מלבד גידול דור חדש של מאפרים, להקנות להם ערכים של רגישות ותרומה לחברה. אנו בבית הספר לאיפור, מחנכים את תלמידינו ובוגרינו לתרום מהידע שלהם, מכישרונם ומזמנם לטובת אוכלוסיות חלשות וילדים חולים. התוצאה – המאפרים יוצאים נשכרים!

בכל אירוע בו הם משתתפים, הם מתרגלים את עבודת האיפור על מגוון שלם של אוכלוסיות – התנסות שבנוסף לתחושת הנתינה המספקת, מוסיפה ידע פרקטי ומגבירה את ביטחונם העצמי. כמאפר ותיק אני יודע שמאפר מוצלח הוא כזה הקשוב ללקוח, היכול 'להרגיש' אותו והגורם לו להיות מרוצה. עבודת האיפור בהתנדבות היא תהליך שהופך כל מאפר למאפר טוב יותר. הרצון שלנו לרצות את החולה או הנזקק ולהוסיף שמחה לחייו, הופך אותנו לאנשים קשובים יותר וכאלה שיכולים, בכל איפור שהוא, להגיע לריצוי מלא של הלקוחות."

הידיים המאפרות נוגעות בקהילה –

פעילות בית ספר לאיפור למען הקהילה

בית ספר לאיפור ירין שחף שולח מאפרים, מצוות המורים והתלמידים כאחד, לאפר בבתי חולים ובתי אבות, בתצוגות אופנה, מופעים וכנסים, שמהווים מנוף לגיוס כספים לעמותות שונות. ביה"ס מעניק מדי שנה, מלגות לימודים חינם לעשרה תלמידים מרקע קשה, כדי לתת להם סיכוי לעתיד טוב יותר.

רשימה חלקית של העמותות והארגונים להם אנו נותנים יד: עלם, האגודה למלחמה בסרטן, האגודה למען החייל, כתף לחייל, איל"ן, בית השאנטי, איגוד סיסטיק פיברוזיס, מיח"א, בי"ח לילדים דנה, בי"ח שניידר, אוניברסיטת ת"א, עמותת חיים לילדים חולי סרטן ועוד.

במסגרת ההרשמה ללימודי האיפור בבית הספר אנו מאפשרים לכל נרשם/ת להתנדב כמאפר/ת , ולאפר בפרויקט ההתנדבות למען הקהילה.

אנו רוצים להודות מקרב ליבנו לבוגרי ביה"ס אשר איפרו במסגרת הפרויקט 'ירין שחף למען הקהילה'. אנו גאים בכם כמאפרים וכבני אדם נפלאים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן