רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סיפור ההצלחה של טניה סון

את טניה פגשנו במסדרונות בית הספר "ירין שחף" עם חיוך מזמין והמון תשוקה להוראה והדרכה בעולם האיפור. אנו אוהבים להקשיב כל פעם לדרכים המאתגרות והמעניינות אותן עוברים/ת הבוגרים שלנו. בעיקר כשמדובר במאפרת למודת ניסיון, עם אהבה גדולה לתחום האיפור, אהבה שלא כבה לרגע. השיחה עם טניה קלחה וטניה סיפרה לנו איך הכול התחיל ואף "תיבלה" את הראיון עם כמה פרטים מפתיעים…(כדאי לקרוא עד הסוף:-))

איך הכול התחיל?

"נולדתי באוקראינה בשנת 1980. שם גדלתי וקיבלתי חינוך "סובייטי" מוקפד. בגיל 16 עליתי לארץ במסגרת תוכנית נעל"ה 16, למדתי בפנימייה דתית והוצאתי בגרות, עשיתי שנת שירות לאומי וסיימתי בהצלחה את לימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים. "

נשמע מרשים ומעניין …אז איך הגעת לאיפור, אלו שני תחומים שונים לחלוטין לא?

"לא נהניתי בלימודים ומאוד סבלתי בכל העבודות שעבדתי בהן. הנשמה ביקשה משהו נעים ומעניין לשעות הפנאי ובמקרה נתקלתי במודעה על לימודי איפור מקצועי ב"ירין שחף". התקשרתי, קבעתי פגישה והשאר – היסטוריה…"  ברגע שנכנסתי לבית הספר, ידעתי שכאן אני נשארת! אהבתי הכול: את האווירה, את היחס, את השירות, את האנשים! שיעור הדגמה שראיתי הכריע סופית, ונרשמתי ללימודים.

אז איך מתחילים לאפר, איך הופכים מ"סטודנטית לאיפור" ל"מאפרת"?

"בסיום שני הקורסים, "Pro" ו-" Show", חלמתי על עבודה בקולנוע וטלוויזיה, והתחום שהכי משך אותי זה אפקטים. כמאפרת מתחילה ולא מנוסה, איפרתי בהמון סרטי סטודנטים והפקות אחרות שבהם נדרשתי לבצע אפקטים מיוחדים כמו:יצירת צלקות, פציעות, קרחות ועוד… אני זוכרת שבישלתי דם מלאכותי במיוחד עבור סרט איימה בתחילת דרכי. במקביל, איפרתי גם איפורי ביוטי, משפחה וחברות, תוכניות טלוויזיה, במגזין "מנטה" ועוד. לאחר כמה שנים קיבלתי הצעה להצטרף לצוות המדריכים של "ירין שחף" והרגשתי כאילו זכיתי בלוטו!  בנוסף, עבדתי כמאפרת באופרה הישראלית במשך שתי עונות – ניסיון מעניין ושונה.במהלך השנים, התחלתי להשקיע, להתעניין ולהתחבר יותר ויותר לאיפור ביוטי, איפור כלות. נהניתי מאוד להגשים לכלות חלומות, לתרום קצת להרגשת האושר שלהן, ולקבל תגובות נלהבות. "

כאשר נולדו ילדיי, הפסקתי לאפר בסרטים להשתתף בפרויקטים ארוכים, כבר לא יכולתי לנסוע לשבוע לצפון או לשלושה ימים דרומה לצילומים. התמקדתי יותר ויותר באיפורי כלות וראיתי צורך לשלב גם עיצוב שיער בעבודתי. למדתי עיצוב תסרוקות והיום אני נהנית לעצב שיער בדיוק כמו שאני נהנית לאפר.לפני כשנה חברתי לאחותי, מעצבת ותופרת שמלות כלה, וביחד פתחנו סלון כלות."

ספרי על רגע מיוחד בעולם האיפור

"רגע אחד שזכור לי: איפרתי בצילומי טריילר לסרט אימה. היה שם מלא דם, גופות, ראשים מקורקפים, והיצור חולה והמעוות שעינה את כל שאר הגיבורים, צילמנו בתוך איזה בית נטוש והרוס… גם עכשיו יש לי צמרמורת."

 איך הוראת האיפור משפיעה עלייך כמאפרת?

הוראת האיפור גורמת לסיפוק שאין שני לו. סיפוק התורם לי כמאפרת ברמה האישית. הסיפוק הכי גדול שלי זה לראות איך "נופלים האסימונים" – להסביר ולהדגים משהו לתלמידה, ולראות שהיא הבינה והפנימה ומיישמת את מה שהסברתי. כשהיא אומרת שסוף סוף הבינה איך מגיעים לתוצאה כזאת, שהיא הפסיקה להילחם בצלליות ומברשות והחיים שלה קלים יותר בעזרתי ".

 

ממה לדעתך "עשוי" מאפר טוב?

"סבלנות, הקשבה, ביטחון עצמי, הקפדה והתמדה, ראש פתוח ואומץ לנסות דברים חדשים"

חלומות לעתיד?

"להיות בעלת סלון כלות המוביל בארץ"

לא נתפוס אותך בלי…

"מסקרה !"

ועכשיו לחלק העסיסי- תפתיעי אותנו!

"אני לא אוהבת שוקולד

ילדתי פעמיים בלי אפידורל, מתוך בחירה

רוצה לעשות עוד קעקוע

אוהבת לצייר, במיוחד פורטרטים, במיוחד בעיפרון. המשחק הזה של אור וצל פשוט מהפנט אותי"

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן