רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

השראה ואיפור מקצועי

לימור מילס, אני בת 21 וחצי, מאלפי מנשה, סיימתי זה מכבר את הקורס ב"ירין שחף" והציגה עבודת איפור עוצרת נשימה מעבר להיותה מאפרת מוכשרת היא עוסקת כדוגמנית מקצועית בארץ ובחו"ל, רקדנית סלסה מקצועית ועוד.

במשפחה צפו לה עתיד כמהנדסת ואדריכלית, אך לימור החליטה ללכת אחרי הלב ואהבתה הגדולה לעולם האיפור! על עצמה היא מספרת:

 "המטרה העיקרית שלי כמאפרת היא לאפר ולשמח כלות ביום המיוחד בחייהן ולהיסחף איתן יחד בהתרגשות ובשמחה הגדולה כל פעם מחדש. אני חושבת שאין סיפוק מקצועי טוב יותר, מלתת לכלה להרגיש הכי יפה וזוהרת ביום כל כך חשוב בחייה. מגיל קטן נמשכתי לכל הקשור ליופי ואסתטיקה, נולדתי למשפחה של אמנים ומאז ומתמיד עסקתי בתחומי היצירה והאומנות השונים, ציור פיסול, יצירת תכשיטים, עיצובי מוצרים וגרפיקה. את הקריירה שלי בתחום האיפור דווקא התחלתי כדוגמנית מקצועית, הופעתי במגזינים קטלוגים ופרסומות שונות בארץ ובחו"ל, וכל פעם מחדש כאשר הייתי יושבת לפני סט הצילום על כיסא המאפר הייתי מתמוגגת מחדש מעבודתו שנראתה בעניי כיצירת פאר על הפנים. במשך שלוש שנים התלבטתי לגבי למידת המקצוע עקב וויכוחים עם ההורים. עשיתי חקר על כל בתי הספר בארץ לאיפור שבהם עבדתי כדוגמנית ולא היה לי ספק ש "ירין שחף" זה הבית ספר עם רמת ההוראה והמקצועיות הגבוהה ביותר." 

במסגרת הלימודים נלמד שיעור מיוחד : "איפור על פי השראה". לימור לקחה את השראתה לאיפור מהחיים מתחת למים. אהבתה הגדולה לצלילות בים, האלמוגים, וחיות המים הצבעוניות שבו את ליבה. הצבעוניות העיקרית מבוססת על דג הזהרון- דג ארסי שחי במצולות הים בין שוניות האלמוגים. דג זה מתאפיין במראהו החיצוני הניכר לעין, בעל מחטים ארוכים ומסוכנים בצבע שחור עם נקודות לבנות.  באיפור יצרה מראה צבעוני עם קווים חדים כמו המחטים של הדג. הצבעוניות באה מהסביבה בה הוא מסתתר- האלמוגים.

דוגמנית-שאניה הדר

צילום- אבי משולם

איפור, שיער, קונספט, סטיילינג ועריכה מקצועית- לימור מילס

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן