רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הסיפור מאחורי האיפור של הילה אלקיים

ספרי לנו קצת על ילדותך, היכן גדלת ומתי הבנת שאת נמשכת לתחום האיפור?

נולדתי בירושלים וגדלתי ברחובות. מגיל צעיר מאוד, ממש מאז שאני זוכרת את עצמי היתה לי אהבה גדולה לאיפור וחיבה עזה לארון של אמא. אהבתי מאוד לחטט בארון שעות ולשלוף ממנו מציאות, וביליתי שעות בבחינת מוצרים שונים מתוך מגירות האיפור.

איך התקבלה ההחלטה ללמוד איפור  ואיך בחרת דווקא ב'ירין שחף'?

כמו רבים אחרים, נרשמתי ללימודים באוניברסיטה על מנת לספק להורים נחת… אחרי שסיימתי ללמוד באוניברסיטה החלטתי ללמוד משהו גם בשביל עצמי, ונרשמתי ללימודי איפור. עד סיום הקורס כבר הייתי מאוהבת קשות והחלטתי להפוך את התחביב למקצוע של ממש. בתקופה בה חיפשתי בית ספר לאיפור (לפני כעשר שנים) היו 3 בתי ספר מובילים בארץ. כמובן שבדקתי את כולם לעומק והגעתי לפגישות ייעוץ בשלושת בתי הספר. לאחר סקר שוק נרחב הבנתי שירין שחף הוא היחיד שרוצה למכור לי ידע, ולא מוצרים. זה קנה אותי מיד. מעבר לכך, 'ירין שחף' הוא מותג שאי אפשר להישאר אדיש אליו והיה לי חשוב ללמוד בבית ספר בעל שם טוב.

ספרי קצת על החיים כאמנית איפור, איך הפכת לחלק מצוות המורים בביה"ס?

ובכן, את הלימודים בבית הספר של ירין סיימתי בהצטיינות. לאחר הלימודים נשלחתי לסטאג', ובמקביל התחלתי לחפש עבודה בתחום האיפור. שמעתי שמחפשים מאפרת לחנות בית הספר ומיד קפצתי על ההזדמנות. תוך כדי העבודה בחנות השתפשפתי, צברתי המון ניסיון והתחלתי להעביר גם ייעוצים אישיים באיפור. אחרי שראו שאני מנוסה בעברת ייעוצים אישיים החליטו שאני מוכנה לעבור לשלב הבא, וקיבלתי את ההזדמנות להדריך בקורס המקצועי.

להפוך את התחביב למקצוע ולעבוד באיפור מקצועי מבחינתי זה מזל גדול, לכן מבחינתי לעבוד כמאפרת זה לעבוד קשה מאוד אבל עם חיוך תמידי וסיפוק מטורף. עיקר עבודתי היא בהפקות אופנה ובטלויזיה. לעיתים, המשמעות של העבודה הזו היא שעות עבודה לא שגרתיות בעליל במקומות לא צפויים. זה מאוד מתאים למי שאני ולאופי שלי, לי הכי חשוב שלא יהיה משעמם!  כטיפוס שמאוד אוהב אנשים, זאת עבודה אידיאלית. אני זוכה להכיר המון טיפוסים שונים ומעניינים וכמובן, יש לי את ההזדמנות לתת דרור ליצירתיות שלי על בסיס יום יומי. בנוסף להיותי מאפרת אני גם צלמת סטילס שזה שילוב מדהים!

לבנות יצירת אומנות מהתחלה ועד הסוף (כמעט) לבד זה קשה, אבל חוית הסיפוק היא עילאית. בעיני היתרון האדיר בכך הוא שאני יודעת בדיוק איך התוצאה הסופית תראה עוד לפני הביצוע עצמו.  אני מרגישה שיש לי יתרון גדול כצלמת ומאפרת מאחר ואני יכולה להתאים את האיפור והלוק בדיוק לתאורה ולזוית צילום ולהפך.

ספרי על חויה שזכורה לך במיוחד מהעבודה שלך כמאפרת.

וואו, על פני (כמעט) עשור של עבודה, היו לי אין ספור חוויות הזויות ביותר במסגרת עבודות איפור, אני באמת לא יודע מאיפה להתחיל…

ממה את הכי נהנית בעבודת ההוראה בבית הספר?

הסיפוק הטמון בהעשרת אנשים אחרים בידע הוא אדיר. לדעת שתפקידי הוא לחדש, ללמד ולשפר את הטכניקות ואת צורת העבודה של אחרים  זה כיף גדול. כשתלמידה ניגשת אליי ואומרת לי שהיא התגברה על קושי בזכותי זה הכי מרגש שיש, זה ישר ממלא לי את המצברים ומטעין אותי באנרגיות ומוטיבציה להמשיך וללמד עוד.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן