רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סטיילינג לכלות

במסגרת קורס סטיילינג ב"ירין שחף" מתקיים שיעור מיוחד המוקדש כולו לסטיילינג לכלות. השיעור מורכב מסיור מקיף המעניק ידע וההכרות עם מעצבים מובילים בעולם הכלות, כך שהסטייליסטים החדשים יוצאים אל דרכם המקצועית החדשה עם מגוון טיפים וידע המאפשרים להם לתת מענה מקצועי לכל אחת, בכל נושא הקשור לעולם הסטייל. מעבר ללימודים המקיפים אנו דואגים לעדכן בכל טרנד חדש, בכל תצוגת אופנה של מיטב מעצבי העילית בעולם, וכל זאת על מנת להיות מובילים בחדשנות בשורה אחת  עם עולם האופנה הבינלאומי.

והפעם: חדשות קורס סטיילינג של "ירין שחף" מגיעות היישר ממסלולי תצוגות האופנה בבירות הבלתי מעורערות של העולם:לונדון, ניו-יורק, מילאנו ופריז – הישר לעולם הכלות:

האם הכלות החדשות ילבשו מכנסיים?

סברה משונה במקצת עולה לדיון בימים אלו בגזרת האופנה והסטיילינג של תצוגות האופנה ברחבי העולם. תחילה הציגה Vera Wang בשבוע האופנה שהתקיים לאחרונה קולקציית שמלות כלה בצבע  ורוד, מה שעורר סערה קלה בעולם הלבן המוכר. משם המשיכה מעצבת האופנה Rita Vinieris, בהצגת קולקציה מפתיעה – "שמלות" כלה בגרסה החדשה: מכנסיים. הקולקציה עשויה ומורכבת ממשי, שיפון ובדים "נשפכים" יקרים אחרים, גזרות רחבות המתכתבות עם עולם השמלות.


Shkvarko/Shutterstock.com

הלוק המפתיע, מעניק כוח ועוצמה ובעצם חוגג נשיות אחרת. היה זה "צפוי" להניח שמדובר בלוק מחוספס וגברי, שאינו תואם את הנורמות החברתיות הקיימות בעולם שמלות הכלה, אך עיצוביה של וינייריס משדרים רוך, נשיות, זוהר ורומנטיקה גם באמירה האופנתית החדשה. הדוגמניות זכו לאיפור רך ונקי והתסרוקות עוצבו במראה רומנטי עם ניחוח נוסטלגי, מה שחיבר את הקולקציה לעולם הכלות המוכר וגרם לו להיות נגיש יותר לקהל הכלות. הקולקציה המהפכנית, מספקת פתרונות יצירתיים לכלות שרוצות להיות זוהרות ונשיות בלי לבחור בשמלה, אלא להרגיש נוח עם מכנסיים. הטרנד המקסים כובש את הכלות החדשות ברחבי העולם ואנחנו תוהים בדבר עדכניות הטרנד בעולם הכלות הישראלי. לא יהיה זה פשוט לשבור מוסכמות, אך בהחלט זוהי "הצעת הגשה" מעניינת למי שרוצה להיות שונה במראה יוקרתי, גלאמי ונוצץ.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן