רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סיפור ההצלחה של גלי גרינפלד- דרייר

בית הספר הגבוה למקצועות היופי של ירין שחף, מתחדש במגמת סטיילינג ייחודית, תכני המגמה נבנו על ידי גלי גרינפלד דרייר.לעשות את מה שאתה אוהב, להצליח בו, להתפרנס ממנו ובעיקר להיות השראה לאחרים, הם רק חלק ממה שגלי גרינפלד דרייר עושה. גלי מורה בכירה בבית הספר הגבוה למקצועות היופי של ירין שחף והיום מנהלת מגמת הסטיילינג הייחודית בבית הספר מספרת על תחילת דרכה בעולם האיפור ועד היום.

ספרי לנו קצת על ילדותך, היכן גדלת ומתי הבנת שאת נמשכת לתחום האיפור?

נולדתי בארץ לאם ישראלית ואב ממוצא דרום אמריקאי. את ילדותי העברתי בפ"ת, ואת שנות התבגרותי בכפר סבא. כנערה ובחורה צעירה הייתה לי משיכה עזה לאומנות – פיסלתי, כתבתי, למדתי תיאטרון, והתעסקתי עם אופנה וסטיילינג (עוד לפני שקראו לזה סטיילינג). תחום העיסוק העיקרי שלי בתקופת נעוריי היה ציור, ובתיכון אף נערכה תערוכת יחיד עבור ציוריי. האיפור הגיע רק בגיל מאוחר יותר, אצלנו בבית לא השקיעו באיפור בחטיבה התחלתי לשים עיפרון שחור/כחול בעיניים, בהמשך מסקרה, ושם זה נגמר.

 

איך התקבלה ההחלטה ללמוד איפור ואיך בחרת דווקא ב'ירין שחף'?

במהלך התואר הראשון שלי באוניברסיטת תל אביב גיליתי שאני לא ממש מחבבת את האקדמיה ואת שיטת הלימודים בישראל, אך היה לי חשוב לסיים את התואר. על מנת לא לשקוע בדיכאון החלטתי ללמוד משהו בשביל הנפש, לנשמה, קצת יצירה, וכך התוודעתי לעולם האיפור לראשונה בחיי. נרשמתי לירין שחף בעקבות סקר שעשתה חברה טובה שלי, אשר דיווחה לי שביה"ס של ירין שחף הוא הטוב מכולם. תקופת הלימודים זכורה לי כחוויה נעימה ביותר. הייתה לי כיתה נחמדה, צוות ההוראה היה מקסים, האווירה הייתה כיפית. מאוד נהניתי. סיימתי את לימודיי בהצטיינות, ובאופן טבעי, לאחר הלימודים התחלתי לעבוד בתחום. מכיוון שכ"כ נהניתי לאפר, הלכתי לכל עבודה שהוצעה לי, וכך התחלתי לצבור ניסיון בתחום. הסטודנטים שלמדו איתי באוניברסיטה שמעו שסיימתי את לימודי האיפור בהצטיינות, ולקחו אותי להפקות שלהם, וכך התחלתי לעבוד כמאפרת להצגות התיאטרון של הסטודנטים ולסרטי סטודנטים, משם התגלגלתי לאיפור כלות, מלוות, הפקות אופנה, ייעוצים אישיים – הכול לאחר שצברתי ניסיון בתחום קיבלתי הצעה לעבוד כמדריכה בביה"ס של "ירין שחף" , נעניתי להצעה, התחלתי כמדריכה והתקדמתי להוראה.

ספרי על ההדרכה בבית הספר של "ירין שחף "

אני מרצה/מלמדת אצל ירין שחף 11 שנים. מחוץ לכותלי ביה"ס אני מאפרת באופן פרטי כלות, מלוות, הפקות ומעבירה סדנאות פרטיות או קבוצתיות לנשים. .אני מאוד אוהבת ללמד. העברת הידע לתלמידים עושה לי טוב. לצאת משיעור ולשמוע מחמאות על ההסברים והאיפורים שלי מחמם לי את הלב. אני דואגת לשמור על קשר עם התלמידים גם בפייסבוק, לענות על שאלות, להיות קשובה לצרכים לשלהם.

מה לדעתך דרוש למאפר בכדי להצליח?

אני מאמינה שמאפרים צריכים לתת שירות טוב מעבר לאיפור נטו. להקשיב ללקוחה, להעניק לה חוויה כוללת של יופי, אסתטיקה והתאמה לסגנון האישי שלה.

ספרי על התחביבים ותחומי העניין שלך

האיפור הוא אחד משלושת המקצועות בהם אני עוסקת. השניים האחרים הם סטיילינג וצורפות. סטיילינג – אני עוסקת בתחום של סטיילינג לנשים, לקוחות פרטיות. אני מלמדת את הלקוחה אילו גזרות נכונות למבנה גופה, מהם הגוונים שיחמיאו לה, התאמת המלתחה למקום עבודתה, ואיך ניתן לשלב אביזרים ותכשיטים בהופעתה החיצונית על מנת לשדרג את הלוק שלה. היום אני מנהלת את מגמת הסטיילינג בבית הספר. צורפות – לפני מספר שנים חזרתי ללמוד והפעם צורפות. זהו התחום השלישי והאחרון בו אני עוסקת והוא הבייבי שלי – צורפות ועיצוב תכשיטים. אני מעצבת ומייצרת תכשיטים, יש לי מותג משלי ושמו "מיולה"(פירוש השם בספרדית הוא – הגל שלי). התכשיטים שלי מאופיינים בייחודם והקולקציות שונות זו מזו כך שיש מגוון של עיצובים ותכשיטים. שלושת המקצועות בהם אני עוסקת משלימים זה את זה. שילוב שלושת התחומים מהווה עבורי יתרון המקנה לי ראיה רחבה יותר של כל לקוחה, הפקה או פרויקט, ובעקבות כך את האפשרות ליצור מראה כולל ומשודרג.

טיפ לדרך?

טיפ למאפר המתחיל: לבוא בראש פתוח. לפעמים לקוחה מבקשת איפור שהוא לא מקובל/נורמטיבי, או לא בדיוק כמו שלימדו בביה"ס. אני ממליצה למצוא את הדרך לרצות את הלקוחה ולהיות יצירתיים הן בחשיבה והן בביצוע. כמובן לא על חשבון האיכות – האיפור חייב להתאים ולהחמיא ללקוחה.

מוצר שאת לא זזה בלעדיו?

יש שלושה: מייקאפ, סומק, מסקרה. לפי הסדר הזה…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן