רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מכתב אישי לשנה החדשה

שנת 2013 כבר כאן!

בית הספר "ירין שחף" מתחדש  ומתעדכן ללא הרף! רציתי לספר לכם באופן אישי אודות החידושים והתנופה בה בית הספר נמצא ממש בימים אלו. תחילה חשוב לי לציין לשבח אתכם –  התלמידים שלי. זה מרגש לצפות בתהליך הלמידה שלכם עוד מהיום הראשון בבית הספר ועד להמלצות החמות אותן אנו מקבלים מידי יום על עבודתכם בענף האיפור.בית הספר נמצא בתנופת הישגים מרשימה מאוד! בוגרינו מאפרים בלעדית את כל רצועות השידור של ":"רשת" בערוץ 2: "העולם הבוקר", ( מאפרים: אתי סלינה ומרום טל), "לחיות טוב"(מאפרת: אמי לומינסקי), "בריאות", "הורות"  "אקטואליה" (מאפרת: קרין מויאל). כמות הסטאז'ים גדלה והביקוש לבוגרי "ירין שחף" גדל!

 

בית הספר מתחיל את שנת 2013 עם שינוי תדמית חשוב, השנה בית הספר הפך להיות מ"בית הספר הגבוה למקצועות האיפור"  ל: בית הספר הגבוה למקצועות היופי!

פעולה זו נעשית כחלק מהרחבת פעילות מגמות הלימוד החדשות שהכנסנו בתחום הסטיילינג ועיצוב תסרוקות. מגמות אלו מחזקות את בית הספר "ירין שחף"  כבית הספר הגדול בישראל למקצועות היופי בכללותם.

אני רוצה לברך את גלי גרינפלד דרייר על הניהול הנפלא של מגמת הסטיילינג ועל פרץ היצירתיות שיש במגמה יחד עם טליה ניימן המלווה את הקורס. יהודה דוידה  מעצב שיער ואמן תסרוקות שעבד ולימד בארה"ב התמנה למנהל מגמת עיצוב התסרוקות ואני מברך אותו על הצטרפותו למשפחת" ירין שחף" ועל העבודה הפורייה שמחכה לנו יחד. שתי המגמות החדשות יהוו חלקים חשובים במערך בית הספר. בימים אלו  אני שוקד על תכנית עבודה  שבסופה כל מגמות בית הספר יפרו ויפתחו אחד את השני ויצרו פרויקטים משותפים איכותיים הכוללים  טוטאל לוק של : איפור, סטיילינג  ועיצוב שיער.  אני מאמין ששיתופי פעולה אלו יעניקו נדבך  נוסף לכל עבודה והפקה ולקריירה האישית של כל אחד מבוגרינו.

רציתי לנצל את ההזדמנות ולספר לכם על 2 ארועים חשובים בהם הוזמנתי להרצות:

* מותג מכחולי האיפור ANTONYM הזמין אותי להרצאה בפניי מאפרים שתתקיים  ב – 16/01/13 במלון קראון פלזה סיטי סנטר- הכרטיסים אזלו וההרשמה סגורה.

* אני מעביר כיתת אומן בקונגרס האיפור הראשון בישראל, שיתקיים בחודש פברואר בגני התערוכה בתל אביב. 

ועוד פעילות…

ביום א' בתאריך ה – 20 בינואר יתקיים יום צילומים מיוחד (אצל הצלם עידו לביא) לטובת קמפיין 2013 של בית הספר. בימים אלו אני בפגישות הכנת הקונספט ואני מרגיש שיהיו תוצאות מיוחדות ומאוד לא שגרתיות!

עוד קצת תרבות בבית הספר…

בבית הספר תתקיים תערוכת צילומים ואיפור של הילה אלקיים מורה בכירה בצוות ההוראה של בית הספר- מאפרת וצלמת מוכשרת .פתיחה חגיגית תתקיים במוצאי שבת ה- 26/01/13 בשעה 20:00 .

קצת על התערוכה:

בתערוכה יוצגו הגדלות ענק של צילומי איפור שצילמה ואיפרה הילה. שם התערוכה הוא "שפריצ" ושם זה מתאר את סגנון העבודה:השפרצות מקריות ושאינן מקריות של צבע על פניהם של המודליסטים ומייצג אסכולה חדשה ובלתי מוכרת של המושג "איפור".

אני בטוח שהשינויים וההתפתחות המדהימה של בית הספר תעניק לכולנו כלים רבים להצלחה בתחום.  השינווים יעניקו לבוגרינו גאווה גדולה על הבחירה ב"ירין שחף" כבית הספר שעיצב את עתידם המקצועי.

שלכם,

ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן