עולם האיפור – לא מה שחשבתם

עולם האיפור, הוא עולם צבעוני ומיוחד ולו פנים רבות ומגוונות. זה מתחיל בקורס איפור ביוטי בו נלמדים כל הסודות, הטריקים והטכניקות לאיפורי כלות וערב, הפקות אופנה ועוד.

משם, למכורים שבנינו ולאלו המבקשים ללמוד עוד ולפתוח בפניהם אפשרויות קידום נוספות בעולם האיפור, קיימות דרכים נוספות, דרכים לעולמות של פנטזיה, דמיון ואפקטים מיוחדים.

בבית הספר לאיפור של ירין שחף, קיימים לימודי המשך העוסקים בדיוק במקום בו הגבול ביון יופי לפנטזיה הולך ומטשטש…

כדי להיות מאפר מצליח, חשוב להיות מעודכנים ללא הפסקה בעולם האיפור, טרנדים עכשווים, מוצרים חדשים, לחקור ולגלות עוד ועוד.

כדי להישאר מעודכן ובעל ידע נרחב בכל המתרחש בעולם האיפור, מומלץ לבדוק מה קורה ברחבי העולם בתחום  בו בחרתם להתקדם בו.

מגזיני איפור שונים, השתלמויות, קורסי התמחות ועוד, הם רק חלק קטן מעוד ידע שניתן לרכוש.

מצאנו לנכון לספר לכם אודות סדרת ריאליטי מצליחה בעולם, העוסקת באיפור של אפקטים מיוחדים ,המעניקה זווית נוספת על האפשרויות הבלתי מוגבלות של עולם האיפור – זהירות ממכר!

FACE – OFF

פייס- אןף, היא סדרת ריאלטי שבמרכזה מתקיימת תחרות העוסקת באפקטים מיוחדים. התוכנית חוקרת את עולם הפנטזיה בה משתתפים אמני איפור מרחבי העולם.

התוכנית מאפשרת לאמני איפור בעלי דמיון עשיר, ליצור עבודות איפור בלתי שגרתיות, מקוריות וייחודיות על הבמה.

על המתמודדים מוטלים אתגרים משוכללים, הכוללים: ציורי גוף, יצירת דמויות ממודלים שונים העוסקים בז'אנרים שונים של עולם האפקטים המיוחדים בסרטים וסדרות אימה…

האתגרים כוללים שילובי טכניקות מורכבות העוסקות גם בבניית תותבות, חלקי גוף, תוספות של לטקס, ספוגים, עיצוב בתלת מימד, ציורי "אייר בראש", ואף קביעת הסטיילינג וה"פרופס" (אביזרים נלווים לתלבושת)  לדמות אותה הם יוצרים.

בכל פרק מוצגת המשימה בדרכים מקוריות ומעניינות: לדוגמא פרק בו הוצגו בפני המועמדים מכוניות ואופנועים מיוחדים, בהשראתם היו צריכים ליצור "גיבור על" שהרכב שייך לו…

בתוכנית אחרת נשלחו המועמדים למוזיאון תת ימי, לקבלת השראה לדמות מפלצתית שצריכה לשרוד תחת מים… את האתגר הציגו מול השופטים כאשר כל דוגמן עליו התבצעה עבודת האיפור צלל לתוך אקווריום שנבנה במיוחד, שם נבחנה: מקוריות הדמות, שימוש באפקטים מיוחדים, אמינות הדמות והיכולת של האיפור לשרוד תחת המים.

בכל פרק נשלח המועמד שקיבל את הביקורת הנמוכה ביותר הביתה. שיא התוכנית היא בתחרות הגמר בה  המנצח זוכה בסכום מכובד ובאפשרות להיות מרצה אורח בבתי ספר יוקרתיים בפריז ובניו- יורק.

זה עוד לא הכל…

פנל השופטים מורכב מאמני איפור המוכרים ביותר, בעלי רזומה מרשים של עשייה בתחום הקולנוע, יצירת דמויות מוכרות בסרטים שנערכו אצל גדולי הבימאים בעולם  ובהוליווד בפרט

אמנית האיפור – וי ניל:

אמנית איפור מהמפורסמות בעסקי עולם הקולנוע, במהלך הקריירה בת ה 30 שנה, הייתה מועמדת ל21  פרסי אוסקר, וזכתה בשלושה פרסים ברציפות, 2 פרסי א"מי, ו4 פרסים נוספים בתחום. ברזומה האיפורי שלה: "ביטלג'וס", "המספריים של אדוארד", "מסע בין כוכבים", "סוויני טוד", "משחקי רעב", "שודדי הקריבים" ועוד רבים וטובים.

אמן האיפור: גלן הטריק

אמן סרטי אימה, עבד רבות בתיאטרון כשחקן צעיר משם המשיך לאומנות האיפור. תחת רזומה האיפור העשיר שלו נמצאים עיצובי דמויות רבות כ: "באפי", "רוזוול", "בלייד"," ספיידרמן 3" ועוד. בבעלותו אולפנים ייחודים המעצבים אפקטים מיוחדים ייחודיים (אשליות של גופות חיות, מהלכות ,קופצות ועוד…),  יוצר מוצרים ייחודים לליידי גאגא ועוד.

נוייל פייג' –

אמן איפור שעסק ביצירת דמויות רבות עבור "מסע בין כוכבים",  "ספיידרמן", "משחקי הכס", "כוכב הקופים", "הענק הירוק" ועוד.

מקנזי ווסטמור:

שחקנית שהחלה את דרכה ב"שור הזועם" עם רוברט דה נירו,  אופרות סבון ותוכניות אירוח. סבה של מקנזי  היה חלוץ אמני האיפור בעולם, ואביה הוא אמן האיפור האגדי : מיכאל ווסטמור, שאחראי על עבודות איפור רבות ומרשימות בניהם "מסע בין כוכבים" ,"פרדי קרוגר" ועוד. המשפחה זכתה בכוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד ב-2008, על תרומתם לתעשיית הקולנוע (למעלה מ-2,000 סרטים ותוכניות ט
לוויזיה).

אביה התארח בתוכנית מספר פעמים על מנת לתת השראה למתמודדים.

להפוך חלום למציאות כאן ועכשיו.

לימודי איפור מתקדמים, כך מתחילים…

בבית הספר לאיפור של "ירין שחף" קיימים כמה מסלולי התמחות, המעניקים לבוגרי איפור מקצועי את ההזדמנות להרחיב את הידע בעולם האיפור. "ידע הוא כח",  הרחבת הידע בכל הקשור לתחום האיפור והתמקצעות היא הדרך הנכונה להצלחה. במסגרת הלימודים המתקדמים מתמודדים התלמידים עם אתגרים שונים ומעניינים. בכל שיעור נלמדת טכניקה לאיפור מתקדם.

השקנה בשלבים, ציורי גוף, בניית תוספות, יצירת קרחות, הסתרת גבות ומה לא…

שיא הקורס מתרחש בפרויקט הגמר, בו על התלמידים ליצור דמות, הכוללת את הטכניקות המיוחדות שנלמדו. התלמידים חושבים חשיבה אחרת "מחוץ לקופסא", ויוצרים דמות עם טוטאל לוק מושלם, הכולל סטיילינג ואביזרים נלווים , המחזקים  את אמינות הדמות אותה בחרו ליצור.

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן