רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מרלין מונרו כל הסודות

מרילין מונרו, האישה שהפכה את האייליינר החתולי והליפסטיק האדם למותג. היום, בעולם האיפור והתסרוקות בגזרת הכלות, טרנד האיילינר והליפסטיק האדום מככב בואריאציות שונות. מדובר על ה"פס החתולי" ותסרוקת הגלים ממנה אי אפשר להתעלם, כמעט מכל כלה המתחתנת העונה. כמעט בלתי אפשרי להימנע מההשוואה למראה של מרילין בכל פעם שאנו נתקלים במראה איפור בו מככב אותו אייליינר שחור דרמטי, שיער בלונדיני שופע, ליפסטיק אדום לוהט וחושניות נשית מתפרצת. מי היא האישה העומדת מאחורי האייקון?

קצת היסטוריה:

נורמה ג'ין בייקר נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה בראשון ביוני, 1926. שלושים שנים מאוחר יותר, בעקבות פריצתה ככוכבת קולנוע שינתה את שמה למרילין מונרו באופן רשמי. אמה של מרילין, גלאדיס, נישאה והתגרשה פעמיים ונורמה ג'ין הקטנה עברה להתגורר עם משפחה אומנת כשהאם הבינה שהיא איננה מסוגלת לדאוג לביתה הקטנה. גלאדיס הייתה מבקרת את ביתה הקטנה בכל סוף שבוע. כעבור מספר שנים החליטה האם לרכוש בית, אולם הלחצים הכלכליים והנפשיים שהתמודדה עמם גרמו לה לחטוף התמוטטות עצבים וכך עברה נורמה ג'ין לחסותה של גרייס מק'קי, שהיתה חברתה הטובה ביותר של אמה של מרילין.לאחר תקופת מה, מק'קי נישאה ולא רצתה להתחיל את חיי הזוגיות המשותפים עם מעמסה של ילדה שאיננה שלה, כך נשלחה נורמה ג'ין לבית יתומים והחלה סבב ארוך בין משפחות אומנה שונות. בהיותה בת 16, נורמה ג'ין נישאה לבחור שהכירה על מנת לצאת ממעגל משפחות האומנה ולהפוך למה שהיא הגדירה כ'אישה עצמאית ובוגרת'.

נורמה ג'ין חלמה על קריירה מפוארת כשחקנית והשתמשה בקסמה האישי ובקשריה הטריים בתעשייה על מנת להשיג מבחן בד ברשת 'פוקס'. היא עברה את מבחן הבד בהצלחה יתרה והוחתמה מיד על חוזה עבודה סטנדרטי, בו הרוויחה 75$ לשבוע (סכום לא מבוטל לאישה באותם שנים). בשלב זה בקריירה שלה שינתה נורמה ג'ין את שמה למרילין מונרו. בשנת 1946 התקיימה הופעת הבכורה שלה עם שמה החדש תחת חוזה השחקנית שהשיגה. הקריירה הקולנועית של הכוכבת המטאורית נפרשה על פני שנים רבות בהן כיכבה באין ספור סרטים גדולים וקטנים, ביניהם סרטי הקאלט 'גברים מעדיפים בלונדיניות' ו – 'איך להתחתן עם מליונר'. בנוסף, המשיכה לדגמן ושימשה כדוגמנית של הגיליון הראשון של המגזין 'פלייבוי'. יו הפנר זיהה מיד את הפוטנציאל הגלום במרילין ככוכבת עולה וגייס אותה לטובת צילומי עירום (שנחשבו שערורייה בזמנו).

 Shkvarko/Shutterstock.com

Dev_Marya/Shutterstock.com

 

אם גם לך בא להראות כמו שחקנית הקולנוע האגדתית:

1. שרטטי קו על העפעף, צמוד לקו הריסים התחילי מקו דקיק שהולך ומתעבה לכיוון הזוית החיצונית של העין.

2. בחרי ליפסטיק בגוון אדום לוהט והניחי על שפתייך.

3. מרלין מונרו הייתה מניחה את הליפסטיק האדום במספר שכבות,(יש המספרים כי לפחות 7 שכבות) כאשר בין שיכבה לשכבה היא הייתה סופגת ו"מייבשת" את הליפסטיק עם טישו.

4. במרכז השפה התחתונה הניחי גלוס למראה עשיר.

5. ניתן לשדרג את מראה העיניים בהדבקת ריסים עשירים המתאימים לרוח התקופה.

6. לקינוח: ניתן לשרטט נקודה קטנה בזוית הפה, כמחווה למרלין מונרו האהובה.

ומה עם התסרוקת:

אמנם התסרוקת בעבר הייתה נמשכת מספר רב של שעות, רולים וכללה שהייה מתחת למייבש שיער. היום ניתן לגלגל את השיער עם מכשיר הבייביליס, ולסרק את השיער בצורה ישרה. על מנת ליצור נפח במסגרת הפנים, ניתן לסרק את השיער בצורה הפוכה (ממש כמו יצירת קשרים) ולהתיז ספריי בשורשי השיער. שמלת קולר מתנפנפת בלבן/שמנת והמשימה הושלמה!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן