רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור פנטסיה לאופרה סינית

החגיגה ממשיכה בלימודי ההמשך של בית הספר לאיפור מקצועי "ירין שחף"!

במסגרת קורס "פנטסיה" נערך שיעור המוקדש לאיפור יפני. השראת איפור זה מובילה את האיפור על במות תצוגות האופנה (לדוגמא :מהתצוגות האחרונות שעיצב גליאנו ל"דיור"), הפקות למגזינים ועוד.

האיפור מבוסס על גווני האדום והלבן והטכניקות הנלמדות בבית הספר, מאפשרות לכל מאפר מקצועי, ליישם אותן ולתרגם אותן לאיפור ביוטי מרשים.

איפור לאופרה, הינו איפור הגדול מהחיים, דרמטי ומלא בצבע. כעת כשחג הפורים מתקרב ובא, אתם מוזמנים להכיר איפור מהמזרח הרחוק, מהווה השראה לאיפור מקורי לחג הכי שמח בשנה.

לא רק יפן מתאפיינת באיפור המיוחד שכבש את שערי המגזינים… בסין קיימת שושלת ותרבות עתיקה המקיימת במשך מאות שנים את האופרה הקנטונזית. סגנון זה החל בסוף שושלת המינג , קיימת מעל 300 שנה וממשיכה עד היום.

לאחרונה ז'אנר זה החל צובר תאוצה, כאשר הונג קונג היא מקום המפגש העיקרי של המערב התיכון.המחזה מורכב מאינספור דמויות, כאשר האיפור והלבוש מכתיבים את אופי הדמות.

איפור באופרה קנטונזית: הפנים מצוירות באדום ולבן, בסיס האיפור כולל את הצוואר והאוזניים. הצבע האדום מתחיל משטח העפעף מתפשט ומתמזג לאזור הלחיים ומפסיק בגשר האף. הגבות מצוירות בצורה אלכסונית, הליפסטיק אדום בוהק. האיפור עוזר לדמויות להביע הבעות שונות ואף מספר לקהל אודות אופי הדמות.דמות קומית: לדמות זו תתווסף צורה עגולה במרכז הפנים.דמות חולה: לדמות זו יתווסף קו אדום דק בין הגבות. דמות הגנרלים: לדמות זו יתווסף ציור היינג והיינג בין הגבות/חץ.

הצבעים הינם צבעי שמן ומים .

שיער- קיים שימוש בפאות, כל דמות מתאפיינת בסגנון שיער שונה. נשים- על פי מעמדן, אישה צעירה רווקה תחבוש פאה של שיער ארוך וחלקו מוצמד לצד אחד. אישה נשואה תחבוש פאה גדולה עם גדילים בצדדים. נשים עשירות: דמות זו תאופיין עם תסרוקת מגוונת עליה תחבוש קסדה עם נוצות טווס.

השחקנים שרים מסתובבים על הבמה, קיים שימוש  עשיר בתנועות האצבעות ככלי נשק, כל תנועה מחושבת על מנת לא לפגוע בשיער והאיפור המוקפד.

גברים יחבשו זקנים על פי סוגים וצבעים שונים, אלו מסמלים את גיל הדמות. דמויות של מלאכים חובשים כתרים.

בקורסי האיפור של בית הספר תוכלו ללמוד טכניקות עשירות לאיפור מסוג זה ובעיקר להשתמש עם הדמיון, כך שתוכלו לתרגם את הטכניקות הנלמדות באיפור ביוטי, איפור למגזיני אופנה, והצעה מקורית לתחפושת מקורית!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן