רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור לכהות עור

בעלות עור כהה נוטות לפיגמנטציה, והסיבה המדעית לכך היא פיגמנט המלנין. רמת ריכוז המלנין היא זו הקובעת את גוון העור שלנו. אצל אנשים בעלי גוון עור בהיר – ריכוז המלנין נמוך, ואצל אנשים בעלי גוון עור כהה – ריכוז המלנין גבוה. בחשיפה לשמש, ריכוז המלנין עולה, וכך נוצר בעצם השיזוף. בשל העובדה שריכוז המלנין אצל כהות עור הוא גבוה יותר, כאשר העור נחשף לעודף קרינת שמש, המנגנון מציף את העור במלנין ועשוי לייצר בעור כתמים הידועים בשם פיגמנטציה.

אם הרעיון הובהר, אפשר לעבור לטונים כהים ולהעניק לכם סדנת איפור מזורזת מבית ירין שחף, שתיתן בידכם כלים מתאימים עבור איפור עור כהה.

מייק-אפ – עור כהה יכול לנטות לפיגמנט חום, צהבהב או אפרפר. לגוון פנים כהה שנוטה לשחור יש תת גוון כחלחל וקר, בעוד שלגוון פנים חום או קרמל יש תת גוון חמים ומוזהב. לכן כדאי לבחור במייק-אפ עם תת גוון חם כמו אדום או כתום כדי לא לשוות לעור גוון אפרפר.

נתחיל עם איפור פנים בסיסי ונמרח מייק-אפ בגוון הכהה ביותר של העור.

קונסילר – את הקונסילר נבחר בגוון כתום ונוסיף לו מעט מקונסילר השוקולד. לחילופין, נבחר מייק-אפ בטון אחד בהיר יותר מזה שמרחנו על הפנים, ונמרח אותו מתחת לעיניים ובאזור העפעף העליון.

פודרה – על מנת לקבע את המייק-אפ והקונסילר נשתמש בפודרה כהה ואבקתית.

איפור העיניים – הגוונים המומלצים לכהות עור הם: זהוב, ברונזה, נחושת, סגולים עמוקים, בורדו שזיף, כתום, ורודים דומיננטיים, צבעים מטאליים וצבעי פסטל בוהקים. הצבעים החזקים הללו מחיים את גוון העור ומאירים אותו.

לתיחום העיניים מומלץ להשתמש באייליינר שחור. אם רוצים לפתוח את העין, מומלץ להשתמש בגוון חי ובהיר כדוגמת טורקיז ועליו להוסיף צללית בהירה באותו הגוון המעצימה את המראה הרענן של העין. על מנת ליצור מראה מואר ורענן, מומלץ להשתמש בשורש הריס התחתון בצבעים בהירים טבעיים.

איפור הגבות – שימו לב, לתיחום הגבות אנו ממליצים להשתמש בגוון חום כהה ולא שחור.

סומק – גווני הסומק המומלצים לבעלות עור כהה הם גווני אפרסק – כתמתם, ברונזה – אדמדם, ורוד, אדום, כתום ושזיף. מומלץ לפזר את הסומק על תפוחי הלחיים (אמצע הלחיים) ומעט על עצם הלחי.

איפור שפתיים – להשלמת האיפור נאפר את השפתיים בגווני כתמתם, סגולים למיניהם או ורוד מוזהב. במידה והעיני ים מאופרות במראה טבעי, ניתן להשתמש בשפתיים בגוון דובדבן.

להדגשה נוספת ניתן להוסיף ליפ גלוס או צללית מבריקה, שיוסיפו ברק דומיננטי ויהפכו את השפתיים לחושניות וסקסיות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן