רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לימודי איפור לצילומי סטילס ואופנה

לימודי איפור מקצועי הנערכים בבית הספר הגבוה לאיפור של ירין שחף, מכילים מספר שיעורים חשובים המתמקדים בלימודי איפור המיועדים לצילומי סטילס והפקות אופנה. האם יש צורך באיפור שונה להפקת אופנה מאיפור כלה? איך ניגשים להפקת איפור העוסקת בצילומי אופנה? אילו מושגים כדאי לדעת לפני שמתחילים?

 

אנשי מקצוע

הקשר בין הצלם למאפר הינו חשוב מאוד. בעוד הצלם אמון  על התאורה שתפקידה להחמיא לדוגמנית וליצור תמונה הרמונית בצורה הטובה ביותר, המאפר אחראי על המראה של המצולם שיהיה מדויק. שיתוף פעולה מלא יצור תמונה מושלמתויהווהצילום המעביר את הקונספט בצורה חכמה ומקצועית, צילום  הראוי להתפרסם במגזיני אופנה נחשבים. לעיתים מתקיימות פגישות הפקה מקדימות בהן כל אנשי המקצוע נפגשים בכדי לתאם עמדות. צלם אופנה, ארט דירקטור(המנהל האומנותי של ההפקה, אחראי למראה הוויזואלי של התמונה הכללית – תפאורה,תלבושות, איפור, שיער), סטייליסט ( אחראי על יצירת תדמית ואווירה למצולם באמצעות ביגוד ואביזרים). כל אנשי המקצוע עובדים יחד עם הצלם והמאפר בשיתוף פעולה מלא.

קלוז – מה?

לפני שמגיעים להפקת אופנה או צילומי סרט קיימים מספר מושגים חשובים שכל מאפר העובד בתחום זה ידעו יהפוך אותם לחלק מהשפה המקצועית שלו. קלוז- אפ – צילום תקריב, מחייב רמת איפור מושלמת.

אקסטרים קלוז- אפ – תקריב מיוחד, המתמקד באיבר פנים או גוף ספציפיים, לדוגמא :פרסומת למסקרה יהיה צילום תקריב לריסים.

מדיום שוט– צילום של חצי גוף עליון.

לונג שוט– צילום מרחוק, בו  מצטלם כל גופה של הדוגמנית.

קונטיניוטי– ימי צילום לעיתים נמשכים כמה ימים, כלך שהמאפר מתבקש לשחזר את האיפור באופן זהה, על מנת ליצור רצף הגיוני. מומלץ לבקש מהצלם לצלם עבורכם צילומים פרונטאליים וצילומי פרופיל.

הפקות אופנה מתקיימות בסטודיו או מחוץ לו ודורשים תאורה המשתנה מהפקה להפקה ומצילום לצילום. חשוב לבדוק  אלו סוגי תאורה קיימים, איזה תאורה הצלם מעוניין להשתמש , בכדי להיערך לאיפור שיהיה מושלם לקונספט הצילום. התאורה יכולה להיות צידית, פרונטאלית ועוד. מומלץ לבדוק אילו דגשי איפור הם רלבנטיים ונכונים עבור סגנונות התאורה שיהיו ביום הצילום.

טאצ' – אפ.

על סט הצילומים תתבקשו לתקן ולשנות תוך כדי צילום את מראה האיפור, מומלץ להכין "ערכת טאצ' – אפ", הכוללת פודרה וספוגית למניעת הברקות.מאפר מקצועי, נמצא על סט הצילומים, מבקש לראות את התמונה על מסך המצלמה ולתקן את האיפור במידת הצורך.

איפור לתצוגות אופנה

יש לזכור כי תאורת הבמה מורידה מגווני האיפור ולכן יש צורך להקפיד על איפור מודגש בהתאם.איפור במה יכלול, הצללות מודגשות כל זאת כדי שיראה גם ממרחק רב.איפור לצילומי אופנה וסטילס הם חלק נכבד מסוגי העבודות שתתבקשו לבצע, כך שהבנה ומחקר מקדים תעלה את רמתכם האישית כמאפרים מקצועיים ותזמן לכם עבודות רבות בתחום.

כל התמונות בכתבה זו לקוחות מהפקת אופנה מיוחדת שהתפרסמה באתר ווג – איטליה. על ההפקה המושלמת אחראים: איפור: טל מרציאנו שיער: ניקי גולדשטיין צילום וארט: לירון אשכנזי סטיילינג: עודי סנש דוגמניות:דניאל זנה,נטלי כהן לוקיישן :re:Loft תודה למקס צ'רטוב ולדניאל דפני

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן