רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

פרס אוסקר באיפור מקצועי

בית הספר הגבוה לאיפור מקצועי של ירין שחף מקיים תחת קורת גג אחת, קורסי המשך, להעשרה והפיכת מאפר הביוטי, ל"מאסטר" באיפור. קורסים אלו מכילים שיעורים וידע רב בתחום הפנטסיה והספיישל אפקטס. מתוך כך חשוב לנו להתעדכן בתעשיית הקולנוע ומגמות האיפור המקצועי הקיימות מעבר לים.

את הכבוד היום אנו מעניקים לאמן "ספיישל אפקטס" ידוע – דיק סמית'. אמן האיפור המקצועי דיק סמית', אמן איפור הספיישל אפקטס הנודע, זה שאיפר ב "שר הטבעות" ועוד סרטים בהם נידרש ידע בבנייה , פיסול ויצירת דמויות מורכבות, קיבל החודש את תואר הכבוד, מהאקדמיה לאנימציה, ואומנות המדע, את הפרס הנכסף, פרס האוסקר.

פרס האוסקר היוקרתי, לו הצביעו חברי האקדמיה יוענק במעמד מיוחד בהוליווד בחודש נובמבר.  הענקת הפרס ריגשה  מאוד את אמן האיפור הנודע, " זוהי תחושה מרגשת ומדהימה". דיק עצמו מציין את שלבי העבודה הארוכים והקשים במשך 61 שנותיו כמאפר, כך שתחושת הסיפוק לקבלת פרס מסוג זה מייצגת את ההצלחה וההערכה לה הוא ראוי.בקבלת הפרס הוא ציין את עבודתו ומסירותו לעולם האיפור וכמובן את אהבתו הרבה למקצוע.

דיק סמית' החל את דרכו כבר בשנות השישים.

השחקן דסטין הופמן אופר על ידי דיק סמית' כאיש זקן כבן 121 שנה בסרט :

"Little big men"

עבודת האיפור נמשכה שישה שבועות וכללה פיסול שכבות של הראש והידיים.

1971 , "The godfather"

איפר דיק סמית' את מרלון ברנדון כאיש זקן, על ידי הצללות ושימוש בשיני אמייל שבנה בעצמו.

1975, איפר בסרט הידוע " נהג מונית" ועוד.

כבר ב-1984 זכה בפרס דומה מהאקדמיה לסרט הנודע " אמדאוס" וב2008 נבחר באירוע יוקרתי כאמן האפקטים הטוב ביותר. פרס האוסקר המוענק לו בימים אלו, מוענק תחת השם" הישג בלתי יאומן של פעם בחיים". בנוסף במהלך שנות ניסיונותיו הרבות כאמן איפור אפקטים מקצועי, פיתח טכניקות חדשות הנלמדות עד עצם היום הזה. פרס אוסקר זה הינו צעד ענק לעולם האיפור המקצועי  ולאמני איפור באשר הם.

מפעל חיים רחב זה, מהווה פריצת דרך לכל מאפר. תחילה הפרס מהווה הכרה בתחום האיפור, כתחום של אומנות, המצריך שעות ושנים של עבודה קשה. יחד עם זאת הפרס הופך את כל תחום האיפור המקצועי ליוקרתי ונכסף.דיק סמית' מהווה דוגמא נפלאה, לאמן איפור שאוהב את דרכו ועבודתו, הוא מהווה דוגמא להצלחה כתוצאה מהתמדה ואהבה אינסופית לעולם האיפור באשר הוא.

אם גם בכם בוערת התשוקה, להתפתח ולהתקדם לנצל את מלוא הכישרון האיפורי בו ניחנתם, אתם מוזמנים להגיע ולחקור אודות קורסי ההמשך לאיפור המקצועי הנלמדים בבית הספר הגבוה למקצועות האיפור ואולי יום אחד גם אתם תזכו באוסקר !

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן