רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור הקבוקי כהשראה לאיפור ביוטי חדש

החיפוש אחר טכניקות של איפור מקצועי חדש ומרענן, מוביל אותנו לחקור תרבויות שונות, ועוזר לנו ליצור גוונים ומרקמים חדשים ללא הפסקה. בבית הספר לאיפור של ירין שחף, נלמד שיעור מיוחד ומקורי המתמקד באיפור תיאטראלי יפני של העת העתיקה, לסגנון המיוחד הזה קוראים " קבוקי".אתם מוזמנים להציץ אל אחד מסודות האיפור העתיקים ביפן. את סוד האיפור הזה תוכלו ליישם כקונספט חדש ביצירת מראה שונה, בולט וגראפי. מראה שלא ניתן להתעלם מנוכחותו.

תוכלו ליצור טכניקות חדשות משלכם ליצירת מראה המבוסס על איפור ביוטי קלאסי עם "טוויסט" המזכיר את התיאטרון היפני המיוחד.

אז מהו קבוקי?

הקבוקי מהווה אחד מסגננות רבים של התיאטרון היפני, והוא מייצג דמויות קדומות מהמאה ה-17 הריקוד הינו  פולחני ודתי, שהתפתח עם השנים, לזרמים רבים העוסקים בשדים וטקסים שונים. הריקוד מבוצע בעיקר על ידי גברים והוא נמשך לפעמים יום שלם (!!!). את הריקוד מלווה טכניקת הפנטומימה והבעות שונות של הפנים, תוך ריקוד עם מסיכות ומניפות.

רב הפעמים מצוירות המסכות בקווים גראפיים אדומים על גבי רקע לבן. גם הריקוד וגם האיפור קשוחים וחדים. הבסיס האיתן, המוביל את השחקן למשחק מושלם, בא לידי ביטוי בכח הקווים המצוירים. הקווים האדומים מצוירים על ידי השחקן או המאפר, מלווים את תווי הפנים ומקצינים אותם. הקווים מהווים הבעות שונות של רגש, כעס ושמחה. כך, השחקן יכול להשתמש בפניו המצוירות לאורך כל ההצגה.

ומה ירין שחף אומר על זה? ניתן להשתמש כמייק- אפ לבן כבסיס איפור על העפעף, כך שפיגמנט הצלליות יהיה חזק יותר. בנוסף השראת הקבוקי, מהווה הזדמנות פז למאפרים להשתמש בליפסטיק אדום כצלליות, נוצר מראה חדש ועוצמתי וניתן להבחין במראה זה בתצוגות אופנה בחו"ל.

באיפור ביוטי, הקווים האדומים מטשטשים והופכים להיות רכים ועדינים, ניתן ליצור בעזרתם מראה רך, המשדר כח בצבע בולט כמו הצבע האדום, שאליו לא נוכל להישאר אדישים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן