רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כל מה שרציתם לדעת על מותג האיפור מאק

החברה התפרסמה והפכה פופולרית מאוד בעקבות חוות דעת שעברו מפה לאוזן בלבד. מאז שנוסדה, חברת מאק איננה דוגלת במסעות פרסום אינטנסיביים ולא נוהגת לפרסם את עצמה במדיה. האריזות של מוצריה הן (ותמיד היו) סולידיות ולא ססגוניות כלל, ייחודה של החברה הוא בכך שהיא צציעה מגוון עצום ש גוונים ומרקמים בכל סוגי האיפור שהיא מייצרת, ובכך שהיא ניזונה תמיד מעולם האופנה. כך היא נשארת עדכנית, עכשווית ותמיד אופנתית. קולקציות עונתיות משוחררות אל השור מדי כמה שבועות על מנת ללות את ליין המוצרים הקבוע והאהוב של החברה.

עך אף ש'מאק' מיתגה את עצמה כחברת איפור המיועדת לאנשי מקצוע, היא אספה לעצמה קהל רחב מאוד של לקוחות פרטיים המכורים למוצריה ויעשו הכל על מנת להשיג את המוצרים לתיק האיפור הפרטי. מאק נמכרת בחנויות הרשת בלבד (בארץ) ובחו"ל היא מפעילה דוכנים עצמאיים בתוך חנויות הכלבו הגדולות. גם בתוך המון חברות האיפור היא דואגת לבלוט ולהישאר נאמנה לערכי המקצועיות והחדשנות המאפיינים אותה.

הצעד הראשון אלתוך השוק האמריקאי קרה כאשר מאק פתחה דוכן עצמאי בתוך חנות כלבו אמריקאית בשם 'הנרי בנדל'. הביקוש העצום למוצרי החברה המעולים הותיר את מייסדיה המומים, ושוק שחור ענף של זיופים החל לעשות את דרכו מהמזרח לארה"ב. בעלי החברה רצו להתרחב, אך בו בזמן לשמור על הלויאליות לערכי המותג אותם הגו בתחילת הדרך. הם מצאו את עצמם עסוקים כל כך שלא יכלו לפתח את המותג כפי שרצו.

עת נכנס לתמונה וויליאם לאודר, מבעלי תאגיד 'אסתי לאודר' העולמי שזיהה את הפוטנציאל הגבוה והיה מסוגל להציע את הכלים הדרושים למינוף המותג הצעיר. וכך, בשנת 1994 קנה תאגיד 'אסתי לאודר 51% מהמניות בחברת MAC. עם מותו הפתאומי של פרנק אנג'לו מהתקף לב בשנת 1997, פרנק טוסקאן החליט להעביר את יתרת השליטה של 49% מהחברה לידי תאגיד 'אסתי לאודר' בתמורה לסכום של כ- 60,000,000$.

תאגיד 'אסתי לאודר' עומל מאז 1997 לפיתוח בלעדי של המותג תחת שמו. אחד הצעדים החשובים ביותר לפיתוח ושימור החברה תוך כדי נאמנות לחזונם של מייסדיה הוא הקמת 'קרן האיידס של מאק'. קרן האיידס פועלת על מנת לגייס כספים למחקר וחינוך עבור המלחמה במחלת האיידס ומניעתה. החברה מקדמת ליין של שפתונים שכלל ההכנסות ממכירתם מועברת לקרן. סלבריטאי העולם נרתמו למשימה ובכל קמפיים חדש מאק מציגים פרזנטורים מוכרים העוזרים לה לשאת את דגל המלחמה באיידס. בנוסף, מפעילה מאק פרויקט הנקרא 'ילדים למען ילדים' בו מדי שנה ילדים מציירים כרטיסי ברכה המודפסים ונמכרים בחנויות הרשת. כל ההכנסות ממכירת כרטיסי הברכה מועברים לארגונים שמטרתם קידום מעמדם של ילדים בסיכון ברחבי העולם.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן