רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לילדים צעירים

בלימודי ההמשך בקורס "פנטסיה" בבית הספר למקצועות האיפור של ירין שחף, נלמדות שיטות איפור חדישות ויוצאות דופן, הנוגעות במספר רב של תחומים. איפור הפנטסיה הינו איפור יוצא דופן, אומנותי וגדול מהחיים. תוכלו לקחת את הידע שרכשתם ולהציע כשרות לקהל הרחב, הקמת דוכני איפור בימי הולדת, כן של הקטנטנים. היום כל יום הולדת של כל זאטוט חמוד זוכה להפקה מיוחדת. ליצנים,שפים מבשלים, סדנאות בלונים ועוד. ההורים מחפשים בכל דרך, להפתיע את ילדם ואת האורחים, בכדי להפוך את מסיבת היום – הולדת של הקטנטן לבלתי נשכחת, מסיבה שכולם ידברו עליה.

זוהי הזדמנות פז לנו המאפרים, להציע את כישרוננו ולספק מסיבת יום הולדת, צבעונית, ססגונית, כזו שהילדים לא יפסיקו לדבר עליה ולרצות עוד. מדובר על הקמת דוכני איפור ניידים, אותם תוכלו להקים בכל מקום: בתים, פארקים, מסעדות לפי בחירת ההורים.

תוכלו לספק על פי  דרישה, ציורי פנים המתאימים לאופי המסיבה.

אם מדובר במסיבה עבור ילד שאוהד קבוצת כדורגל מסוימת, תוכלו לצייר את סמל הקבוצה, קישוטי פנים בצבעים המאופיינים לקבוצה, כדור כדורגל ועוד. הילדים יישארו מהופנטים ויחכו בתור בסבלנות והכי חשוב, ילד היום הולדת יתמוגג מאושר. אם מדובר במסיבת פיות, תוכלו לצייר פיות, עלים,פרחים,פרפרים, להשתמש באבקות יהלומים מנצנצות, הילדות יצפו בכם בהערצה, המסיבה תהפוך צבעונית וקסומה.

איך לעשות זאת?

1.במסיבות ימי הולדת מעין אלו המטרה הינה לאפר כמה שיותר ילדים, בכמה שפחות זמן. יש להתחשב בעובדה שלילדים קטנים סף הסבלנות הינו מועט ועל כן עליכם להיות יעילים.תוכלו להכין תבניות מוכנות מראש, של סמלים, פרפרים, עלים, אותיות ועוד…כך שתוכלו להניח מייק אפ עליו להניח את התבנית הכנתם, לפזר נצנצים, להוריד את התבנית, והנה פרפר מושקע בפחות מדקה.

2. תוכלו להדביק בדבק מיוחד המיועד לגוף (לא דבק ציפורניים חס וחלילה…) אבנים, נוצות  ואפילו ממתקים!(סוכריות קטנטנות ) ועוד  כקישוט על פני הילדים. כל אלו  ירגשו וימשכו  תשומת לב רבה.

3.אם הוזמנתם למסיבה רבת משתתפים, דאגו להכין את שולחן האיפור בצורה הנוחה לכם לעבודה ובנוסף דאגו שכל מוצרי האיפור יעמדו מאחוריכם, כך תמנעו גישה של הילדים לשולחן האיפור ותמנעו שבירההפלההתעסקות של הילדים במוצרי האיפור.

4.את הדוכן תוכלו לקשט במפה צבעונית ואפילו להכין מראש, שלט צבעוני בו מתנוסס הלוגו שלכם, כך תנצלו את "הבמה" לפרסום נוסף של העסק שלכם.

5. במידה ויש כמות גדולה של ילדים, תנו מחיר בהתאם ושתפו פעולה עם מאפר נוסף, כך תוכלו "להשתלט " על כמות המשתתפים הגדולה, לצמצם את זמן ההמתנה של הילדים העומדים בתור, כך שכולם יהיו מסופקים. כמובן שתיתנו מחיר גבוהה יותר על מנת ששני המאפרים יקבלו מחיר הוגן לעבודתם.

6.השתמשו במוצרים מקצועיים המיועדים  לציורי גוף. שימו לב שמדובר בעור של ילדים, הרגיש מטבעו.

7. קעקועים ומדבקות – בשוק קיים מגוון רחב של קעקועים ומדבקות (ניתן להשיגם בחניות יצירה שונות ומגוונות) רב הפעמים המדבקות הן רב פעמיות, תוכלו להשתמש בהם ליצירת האיפור למסיבה.

8. דאגו להגיע מאופרים, כך תיצרו ציפייה ועניין בקרב הילדים וכמובן תראו מקצועיים יותר.

9.שרות נוסף אותו תוכלו לתת בסיום כל איפור, תוכלו לצלם את הקטנטן ולמחרת להדפיס, למגנט או פשוט  לשלוח בדואר אלקטרוני להורה כדי שהוא יוכל להדפיס, כמתנה לילדי הגן שהשתתפו  למזכרת, בתוספת הלוגו שלכם ומספר הנייד שלכם כמובן. תוכלו לשתף פעולה עם צלמי "פולורוייד", שיצלמו את האיפור בזמן המסיבה, כך שהתמונה תהיה זמינה כבר באותו הערב.

10.שדרוג נוסף שתוכלו להציע כ"דיל" למסיבה, הוא קניית אביזרים נלווים: כנפיים, מחושים,כובעים,ועוד, אותם תוכלו למצוא במחיר נמוך בסיטונאות, כל איפור יזכה לאביזר נילווה. אל תשכחו לתמחר את האירוע בהתאם.

עם שלל עצות אלו תוכלו להתפרנס בגאווה מכישרון האיפור שברשותכם, לאפר וליהנות.

בהצלחה!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן