רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי מסביב לעולם

אלכס בוקס בת ה-36 היא אמנית איפור אופנה, אפקטים וציורי גוף שמגיעה אלינו כל הדרך מאנגליה. מדובר בסוג של זיקית שיקית, משתנה מחדש בכל יום ותמיד נראית כאילו נשלפה ממגזין אופנה קיצוני. אלכס נולדה באנגליה לאם אחות ואב מכונאי רכב. מגיל צעיר נהגה לגנוב את הליפסטיק של אמה ולאפר בו את הבובות שלה ובגיל 9 חברה לשני בני דודים ושלושתם יחד צבעו את שיערם בורוד וכתום בוהק. היא מגדירה את עצמה 'גותית' ומספרת שבשנות נעוריה התנסתה בכל תסרוקת, צבע שיער או תלבושת אפשרית, "תמיד היה לי חשוב לא להראות כמו אף אחד אחר, והורי עודדו אותי לכך מאז שאני זוכרת את עצמי".

בוקס למדה אמנות קלאסית באוניברסיטה והחלה את דרכה בעולם האמנות כציירת. בהמשך שילבה עבודה כאמנית אילוסטרציה (איור וציור ממוחשבים). לאחר כמה שנים בלימודים היא מספרת ששגרת יומה נעשתה "מונוטונית ומשעממת". אלכס החלה לשלב איפור וציורים על גוף על מנת להעשיר את עולמה ולשלב אלמטים תלת מימדיים בעבודות שלה. במקביל, החלה לעבוד בכלבו גדול במחלקת הקוסמטיקה כמאפרת של חברת 'שו אומורה'. אלכס מספרת "זה היה נורא. בכל בוקר היו מעירים לי על האיפור, התסרוקת או הלבוש שלי שבעיניהם היה קיצוני מדי ותפס תשומת לב רבה". במהלך עבודתה בדוכן האיפור פגשה ספר צעיר שעבר כמעצב שיער במספרה סמוכה. השניים צילמו יחד כמה לוקים לתיק העבודות שלו כספר, אלכס יצרה עבורו מראות איפור אומנותיים ומקוריים, משוחררים מכללי איפור ביוטי. בהמשך, יצרה אלכס את מראות האיפור לקולקציית הביגוד של בן זוגה שהיה מעצב אופנה. המהפך מאמנית קלאסית לאמנית איפור הושלם.

כיום, אלכס עובדת עם מיטב האמנים והמעצבים, ביניהם קארל לאגרפלד ודייויד סימס. כאשר יש צורך ליצור מראה איפור ייחודי, חד פעמי ומקורי אלכס היא הכתובת. כיום, נוסף על עבודותיה העצמאיות כאמנית אלכס מתפקדת כמנהלת קריאייטיב של חברת Illumasqua מבית קריולן.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן