רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לכל נערה

זה לא הגיל, זה התרגיל

גילה של המתאפרת הממוצעת יורד משנה לשנה. יותר ויותר נערות צעירות מבקשות לצאת לבית הספר כשהן מאופרות והמודעות לתחום האיפור והטיפוח נמצאת בעליה מתמדת. באיזה גיל מותר להתחיל להתאפר? ובכן, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית. מצד אחד, מעט גלוס על השפתיים מעולם לא הזיק לאף אחת בשום גיל. מצד שני, היכן מותחים את הגבול? כיום, קיימים בשוק מוצרי איפור רבים המיועדים לגילאי העשרה וניחנים בגוונים עדינים ובמרכיבים המותאמים לעור הבעייתי הקיים לעיתים אצל נערות מתבגרות. הסוד הוא להכיר לנערה מוצרי איפור יעודיים שלא מאפשרים מקום לאיפור מוגזם מדי, למשל ליפ גלוס בגוון טבעי או סומק ניטרלי שתמיד יראה טבעי וצנוע.

דעו את האויב

בדומה לבחירת מוצרי איפור לכל אישה גם בבחירת מוצרי איפור לנערות מתבגרות, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים כגון סוג העור של המתאפרת, שגרת היום שלה, גילה הצעיר וכמובן, צו האופנה. כאשר מדובר באיפור לנערות בגיל ההתבגרות, כמעט תמיד יש צורך להקפיד על מוצרים שאינם מכילים עודפי שומן ומיועדים לעור שמן או מעורב. גם אם מרקם העור של הנערה חלק, השינויים המתרחשים בעור בגיל ההתבגרות מצריכים תשומת לב מיוחדת. מוצרי איפור שאינם מתאימים לעורה של המתבגרת עלולים לגרום לפצעונים גם אם אלה לא היו נוכחים על פניה קודם. חשוב לבחור במוצרי איפור על בסיס מים או כאלה המיוצרים במיוחד עבור נערות. כמו כן, מסיר איפור יעיל חייב להיכלל ברשימת קניות האיפור של נערה מתבגרת.

איפור מקצועי לסגנון חיים פעיל

רוב הנערות מקיימות אורח חיים פעלתני הרבה יותר מנשים בוגרות יותר (שיעורי ספורט, טיולים, בילויים חברתיים וכו') ויש להתאים את מוצרי האיפור לאורח החיים של הנערה. מוצרים עמידים במיוחד, כגון מסקרה עמידה במים (בגוון חום טבעי), שפתון עמיד (בגוון השפתיים) ובסיס איפור עמיד (כזה שיסתיר פצעונים מחד אך יראה טבעי מאידך) הם הבחירה הנכונה כשמדובר באיפור מקצועי לנערות. מעבר לעובדה שאיפור עמיד ישרוד את יומה העמוס של הנערה, הוא גם מבטל את הצורך לערנות מצדה ולתיקוני איפור במשך היום.

הגדרת מטרות

עם יד על הלב, ברוב המקרים נערה מתבגרת בעלת עור צעיר ומראה רענן לא תזדקק לערכת איפור עמוסה. עם זאת, לחץ חברתי וצו האופנה מכתיבים לעיתים שגרת איפור בגיל צעיר במיוחד. מספר מוצרי איפור נוחים לשימוש שיחמיאו לנערה יגרמו לה להרגיש מטופחת ויפה, אך חשוב לדעת היכן להציב את הגבול. מוצרי האיפור שיכולים להיכלל בתיק האיפור של נערה צעירה הם: ליפסטיק עמיד בגוון טבעי או גלוס שקוף, סומק עדין שיונח על תפוחי הלחיים, מסקרה בגוון חום שתדגיש את הריסים בלי ליצור מראה מאופר מדי ובמקרה של חטטים בפנים, ניתן לרכוש גם בסיס איפור טוב שיכסה פגמים בעדינות ובדיסקרטיות. באיפור לערב, אפשר להוסיף למכלול האיפורי צללית אחת או שתיים בגוונים ניטרליים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן