רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לצילומי שחור-לבן

הצללות למתקדמים באיפור לצילומי שחור–לבן, אין טעם להשקיע באיפור עיניים בעל 7 גוונים שונים של צלליות. התמקדי בהצללות והארות, ובבסיס איפור (מייק-אפ) מושלם. הימנעי מהברקות, שכן הן יכולות לגרום למראה לא מלוטש בצילומים מהסוג הזה. מראה איפור העושה שימוש במוצרים במרקם "מאט" ועשיר בהצללות והארות נכונות יצטלם על הצד הטוב ביותר

 הסתרת אדמומיות בעור אדמומיות על עור הפנים נוטה לקבל אפקט של כתמיות אפורה בצילומי שחור – לבן ולכן, שימי דגש על העלמת הכתמים האדומים באזורים בעור הנוטים לסבול מאדמומיות. (צידי האף, מצח, סנטר, ולעיתים גם בלחיים). חשוב לא להעמיס מייק-אפ בצילומי שחור לבן, משום שאין צורך – אפקט הצבעוניות (או חסרונה)  מטשטש פגמים בעור לכשעצמו, אולם חשוב מאוד שגוון העור יהיה אחיד כדי שהתוצאה הסופית בצילום תהיה מושלמת.

 צבעוניות נכונה בצילומי שחור לבן שבהם אין ביטוי לפיגמנטים של צבע חשוב שתכירי את הצבעים הנכונים שיקנו לך פלטה עשירה של גווני אפור "לשחק" איתם ולהגיע למראה עשיר ו"עמוק"

 גווני כחול, אדום, סגול – יראו כהים הרבה יותר בצילומי שחור–לבן

צלליות שחורות – יראו אפורות בצילום. לקבלת מראה שחור ודרמטי במיוחד יש להיעזר באייליינר שמצטלם כשחור "אמיתי"

צבעים חמים (גווני צהוב, כתום, חום) – יקנו מראה "רך" ויראו בהירים יותר בצילום מאשר על הדוגמנית. אל תהססי להשתמש בגווני כתום וצהוב עזים – הם יראו עדינים ורכים בצילום הסופי.

 צבעים מומלצים במיוחד: גווני אדום כהה, ירוק כהה, ולבן מצטלמים מעולה בשחור לבן.

גוונים שמומלץ להימנע מהם: ורד, צהוב ותכלת, שכן הם  מצטלמים פחות טוב. האפקט שיתקבל יהיה אנמי וחסר חיים.

 לסיכום, איפור לצילומים בשחור לבן אשר עשוי כהלכה יראה קלאסי ואופנתי מאוד. מומלץ "לעשות שיעורי בית"  ולנסות, על עצמך או על מתנדבת, גוונים שונים מתוך תיק האיפור שלך ולצלם אותם בשחור לבן (לרוב המצלמות הביתיות יש פונקציה המאפשרת צילום בשחור לבן), כך תוודאי שאת מגיעה לצילומים ערוכה ומוכנה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן