רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור אורגני – יפה לך טבעי!

איפור אורגני – לא סתם גימיק

כמי שפוגשים נשים רבות, בבית ספר לאיפור ומחוצה לו, ידוע לנו שנושא איפור אורגני שנוי אצלן במחלוקת. גם נשים המודעות לכך שאיפור אורגני מיטיב עם עור הפנים, מתקשות לעיתים קרובות לוותר על מוצרי האיפור האיכותיים והעמידים, ששימשו אותן במשך שנים רבות, רק בגלל ש"אומרים שזה לא בריא". כמומחי איפור, לא נחטא לאמת – אכן, לשימוש במוצרי איפור אורגניים יש יתרונות רבים על פני אחיהם הקונבנציונאליים. היתרון העיקרי הוא עור פנים יפה ובריא יותר. מיד נסביר לכם מהו איפור אורגני בכלל, ומה מייחד אותו מן האיפור שכולם מכירים.

איפור אורגני כמו יופי טבעי….

איפור אורגני מבוסס על חומרים טבעיים, המגנים על עור פנייך, מטפחים אותו, ומבטיחים לך מראה טבעי, צעיר ורענן בכל פעם שתצאי מהבית. איפור אורגני דומה במובנים רבים לאיפור רגיל, אך שונה ממנו בעיקר בתרכובת החומרים שהוא מכיל. בעוד שבאיפור רגיל תוכלי למצוא חומרים משמרים, סיליקון וחומרים נוספים, שמזקינים את העור ואף יכולים לפגוע בו, מוצרי איפור אורגניים מורכבים רק מחומרים טבעיים, כגון תמציות צמחים ומינרלים מהטבע. חומרים אלו מסייעים לשמור על עור הפנים גמיש ובוהק, ולמעשה שומרים עליו מפני הזדקנות ומפגעי השמש (כדאי לציין שבמוצרי איפור אורגניים רבים משולב גם מסנן קרינה). זו הסיבה לכך, שיותר ויותר נשים בוחרות בשנים האחרונות לעבור לשימוש באיפור אורגני – בעיקר בתחום איפור עיניים, שהעור סביבן עדין וזקוק לטיפוח מתמיד.

כשרוצים 100% של בריאות!

בשל הפופולאריות ההולכת וגדלה של קוסמטיקה אורגנית בעולם, יותר ויותר חברות עוברות לייצר מוצרי איפור אורגניים. עם זאת חשוב לדעת, שלא כל מוצר שמפורסם כאורגני הוא באמת כזה. למעשה, תו תקן אורגני מבטיח רק 95 אחוזים של חומרים אורגניים, בעוד שהרכב חמשת האחוזים הנותרים נשאר עלום. לכן, המלצתנו היא – לפני שתקני מוצרי איפור אורגניים, חשוב מאוד לקרוא גם את התווית, ולא להאמין לפרסומים בלבד. רק כך תוכלי להיות בטוחה שהאיפור שאת שמה על פנייך הוא בריא בכל מאת האחוזים!

כוכב עולה בעולם האיפור!

איפור אורגני מתחיל לככב לאחרונה במסגרת סדנאות איפור. אפילו עולם האופנה אינו יכול להתעלם מהאיפור החדשני והבריא הזה. אמנם זה נכון, שבצילומי קטלוגים והפקות אופנה יש העדפה לאיפור רגיל בשל גווניו החזקים יותר. יחד עם זאת, בחיי היומיום איפור אורגני הוא מגוון ועשיר דיו כדי להשתלב עם כל לוק שתבחרי, ולשדרג אותו למראה נפלא באמת.

עצתנו כמורים ומאפרים – אם את רוצה להיראות הכי זוהרת ויפה ביומיום, מבלי לאבד את הזוהר הטבעי של עורך גם בלילה – עברי להשתמש באיפור אורגני, וכך תעניקי לעורך בריאות ויופי בבת אחת!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן