רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור טבעי – הלוק המנצח שלך!

איפור טבעי – יש להשקיע בלימוד

נשים רבות טועות בחשיבה שמראה איפור טבעי פירושו מראה נקי ללא איפור, או עם איפור מינימאלי. למעשה, על מנת להשיג מראה איפור טבעי, עלייך להשקיע לא פחות זמן ועבודה ממה שמצריך איפור לחתונה.

החוכמה של מראה איפור טבעי היא לדעת כיצד להסתיר ולכסות את הפגמים, ובמקביל להבליט את היתרונות שלך – כך שבסופו של דבר את לא נראית מאופרת, אלא פשוט יפה באופן טבעי.

זה אולי נשמע פשוט, אך למעשה מדובר בתהליך לא קל. בבית ספר לאיפור ירין שחף אנו מקדישים זמן רב כדי ללמד כיצד לבצע אותו כמו שצריך. ההשקעה שלנו ושלך בלימודי איפור טבעי תמיד משתלמת. היא מאפשרת לך לשמור על מראה קליל ובלתי מתאמץ, ועדיין להצליח להיות האישה היפה והקורנת ביותר בכל מקום שתגיעי אליו. איך עושים את זה? מיד נסביר.

מראה איפור טבעי – האם זה מתאים לי?

מאפרי ירין שחף עונים – כן! איפור במראה טבעי מתאים לכל אישה ולכל גיל, מפני שהוא שונה במהותו מכל סגנונות האיפור האחרים. בעוד שרוב סוגי האיפור מתאימים רק למראה מאוד מסוים (למשל, לבוש ערב) או לבעלות תווי פנים מוגדרים (כמו איפור בובתי), הרעיון של איפור טבעי הוא להתמזג עם פנייך ולייפות אותן, אך מבלי לשנות את מאפייניהן הטבעיים.

החלק החשוב ביותר ביצירת מראה איפור טבעי הוא לדעת מהם הגוונים וסוגי האיפור המתאימים לך ביותר, ולא לנסות להפוך את עצמך למה שאינך. כפי שגזרה של בגד מסוים לא מתאימה לכל אחת, כך גם איפור. לכן, השלב החשוב ביותר בתהליך איפור טבעי הוא להכיר את עצמך, את הפגמים שלך ואת יתרונותייך הטבעיים.

טבעי שתעשי זאת בעצמך

כמדריכים ומאפרים מנוסים נוכל לספר לך שיצירת מראה איפור טבעי דורשת כישרון וניסיון רב בתחום האיפור. אם את רוצה ללמוד כיצד להתאים איפור מושלם לפנייך, כדאי שתפני אל מאפר מקצועי או קורס לאיפור. בינתיים נעניק לך שיעור וירטואלי.

אם את רק רוצה ללמוד ליצור מראה קליל וטבעי ליומיום, הנה השלבים שיעזרו לך ליצור לוק זוהר אך בלתי מתאמץ, שיגרום לך לא רק להיות הכי יפה – אלא גם להרגיש כך!

  1. מרחי מייק-אפ נוזלי בגוון העור על פנייך וצווארך, למראה קליל ורענן.
  2. הסתירי פגמים כגון עיגולים שחורים, פצעונים וכתמי פיגמנטציה בעזרת קונסילר, ודאגי לטשטש אותו, עד שיתמזג עם המייק-אפ באופן מושלם.
  3. פדרי את כל הפנים בפודרה שקופה בדגש על אזורי המצח, האף והסנטר. היא תעזור לקבע את האיפור במקומו, אך תשמור על המראה הנקי והקליל.
  4. לעינייך העניקי מראה מעושן, תוך שימוש בגווני צלליות טבעיים כגון חומים, צהובים, אדמדמים וורדרדים. את עצם הגבה והזווית הפנימית של העין צבעי בצללית לבנה או בצבע פנינה, על מנת למשוך אור לאזור העיניים. הקפידי לטשטש היטב את מעברי הצבעים בין הצלליות, כדי לשמור על מראה ה"לא התאמצתי".
  5. אם יש לך עיניים קטנות, הוסיפי קו דקיק של אייליינר מעל העפעף ותיחום בעיפרון בגוון טבעי בפנים העין. השלימי את המראה ע"י שכבת מסקרה על הריסים העליונים.
  6. עברי על זוויות הפנים עם ברונזר מט, על מנת לחטב אותן ולהדגיש את תווי הפנים הטבעיים.
  7. לסיום, מרחי על שפתייך ליפסטיק בגוון טבעי, הדומה לצבע שפתייך.

 

באופן טבעי, שמחנו לתרום לך מידע בנושא.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן