רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כל היתרונות שבגללם את צריכה פריימר

במסגרת קורס איפור מקצועי, אחת המילים הראשונות אותן למד אמן איפור מתחיל היא 'פריימר'. חומר מופלא, המבטיח מרקם עור אחיד ומושלם המהווה בסיס נפלא לאיפור. מהו בעצם אותו 'פריימר' מסתורי? ובכן, התשובה מורכבת ממספר משתנים.

ככלל, תפקידו של הפריימר הוא להכין את עור הפנים לאיפור. על עור הפנים של רובנו ניתן למצוא פגמים קטנים יותר וקטנים פחות. נקבוביות מוגדלות, צלקות קטנות, מרקם עור לא אחיד, יובש וקמטוטים הם רק חלק מהתופעות הטבעיות שהן חלק בלתי נפרד מעור הפנים של כל אחד מאיתנו. איפור יראה במיטבו על עור חלק, אחיד ועשיר בלחות ועל כן, אמני איפור מקצועי נעזרים בפריימרים כדי להכין את המצע המושלם לאיפור.

כיום, קיימים בשוק עשרות סוגי פריימרים ולמעשה בימינו כמעט כל חברה לאיפור מקצועי תציע פריימר כחלק ממגוון המוצרים שלה. לפריימרים שימושים שונים, החל מפריימרים ייעודיים לאיזור העיניים ועד פריימרים מיוחדים לעור בוגר אך בסופו של דבר, המטרה של כולם היא להכין את העור לאיפור.

אילו תועלות יפיקו לקוחות שונים מפריימר?

– לקוחות בעלי עור שמן יוכלו להנות מעמידות האיפור לאורך זמן רב יותר שכן הפרייימר תורם רבות ל'הידבקות' האיפור לעור הפנים (מבלי לסתום את הנקבוביות). האיפור לא 'יזוז' או ימרח לאורך היום, גם במקרה של הזעה אן שמנוניות על העור.

– לקוחות שלהם קמטוטים עדינים באיזור העיניים או השפתיים יהנו ממרקם עור חלק יותר עקב שימוש בפריימר. החומר חודר לקמטוטים ולאחר היבוש מהווה מצע חלק עליו יונח בסיס האיפור.

– לקוחות בעלי נקבוביות עור גדולות יהנו מאפקט 'ממלא' של הפריימר החודש לנקבוביות ויוצר מרקם עור אחיד וחלק. בסיס איפור המונח על שכבה דקה של פריימר יסתיר לחלוטין את הופעתן של נקבוביות מוגדלות על העור.

– לקוחות בעלי עור יבש במיוחד יוכלו להנות מ'אפקט החממה' של הפריימר על עור הפנים. לאחר מריחת קרם לחות על עור הפנים, יש למרוח פריימר ולהמתין לייבוש מלא. המרקם הסיליקוני של הפריימר 'נועל' את הלחויות בתוך העור ומונע הופעת קילופים או קמטוטים המאפיינים עור יבש במיוחד.

– שחקנים, דוגמנים, רקדנים ושאר אנשי מקצוע הנוהגים להתאפר איפור כבד על בסיס יום יומי מגנים על עורם בעזרת פריימר, היוצר מעין שכבת חוצץ בין האיפור לנקבוביות העור.

כיצד בוחרים פריימר?

למעשה, פריימר אחד איכותי של חברת איפור מקצועי ישרת נאמנה כל לקוחה שלא תבוא. על הפריימר להיות קליל, עדיף שיהיה שקוף ומרוכז (כמות קטנה של חומר, בערך בגודל אפון, אמורה להיות מספיקה בהחלט). 'המלצת הבית' הוא פריימר 'פרפקט מאט' מבית קריולן (בתמונה משמאל) אותו ניתן להשיג בחנות האיפור של בית הספר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן