רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

יום העצמאות למאפרים

מאפרים או עוסקים באחד ממקצועות היופי? הנה כל מה שתצטרכו לדעת כדי להגיע לעצמאות משלכם

יום העצמאות שחל השבוע בסמיכות מפתיעה לאחד במאי-חג הפועלים, שם את הפוקוס על חשיבותו של המסלול להתפתחות עצמית מקצועית , של קהל המאפרים והמאפרות. אם למדתם את מקצוע האיפור או שאתם עדיין לומדים, מומלץ לשלב כבר מעכשיו כמה צעדים בעלי אופן עסקי שיסייעו למקצוע שלכם לנסוק ויזרזו את הכניסה שלכם לעולם העצמאות.

לקוחות לא "נופלות" מהשמיים
הנה כלל: אם תשבו בבית, העבודה לא "תגיע" מיוזמתה, אבל ההיפך הוא הנכון: אם תעשו מספר פעולות פשוטות, שכל אחד ואחת יכולים לבצע, אתם יכולים לגרום ללקוחות לזרום אליכם בקצב שיפתיע אפילו אתכם

מי הלקוחות שלכם?
קחו דף והתחילו לרשום לעצמכם באיזה תחום תרצו להתפתח: איפורי כלות?  איפורי אימהות (עור בוגר?) איפורי מסיבות פרום/בת מצווה או כולם יחד?  אולי הרצאות ושיעורי איפור הם דווקא הצד החזק שלכם? ואולי דווקא תרצו לכתוב מאמרים על תחום האיפור?  

החדשות הטובות הן שלא רק שתוכלו לשלב את כל התחומים הללו יחד, אלא שעם הזמן תגלו עד כמה האחד מפרה את השני ומייצר עבודה לתחום שמתממשק אליו.

התעדכנו בחידושים כל הזמן

שלא כמו פעם, כל החידושים וההמצאות בתחום הביוטי זמינים ונגישים דרך ערוצי הרשתות החברתיות. קראו המון על התחום, על חידושים באיפור, על מוצרים חדשים, עשו מנוי על 2-3 עיתונים מקצועיים או ניוזלטרים העוסקים ביופי ובאופנה, תחום אשר מתממשק עם תחום האיפור ומתעדכן ללא הרף וכך תוכלו להישאר רלוונטיים בכל עת.

כנסים והשתלמויות

הרבו להשתתף בסדנאות, השתלמויות וימי עיון מקצועיים. חברות האיפור ובתי הספר בארץ הפנימו את העניין ומקיימות כיתות אומן והשתלמויות קטנות למאפרים מפעם לפעם. אם יש באפשרותכם- סעו לחו"ל להשתלמויות . זה יעזור לכם להישאר מלאי אנרגיה, להתעדכן במגמות האחרונות ובכל החידושים וגם יספק לכם רעיונות חדשים כיצד לשווק את עצמכם ויתגבר אצלכם את המרץ והחשק להמשיך ולהצליח.

ניסיון מקצועי

מעסיקים אוהבים מאפרים עם ניסיון. בכל מקום שתלכו ישאלו אתכם: האם יש לכם ניסיון? השקיעו בהתנסות ברמה האישית: אפרו המוני אנשים (חברות/ משפחה) ותעדו את  הכל במצלמת הסמארטפון או במצלמה מקצועית, כך "תרוויחו" תמונות בהן תוכלו להשתמש במדיות החברתיות. הקפידו לאפר כמה שיותר אנשים כדי שהיד שלכם תצבור בטחון ויציבות מקסימאלית, כדי להכיר כמה שיותר סוגים של פנים, עיניים ושפתיים וגם כדי להיחשף לכמה שיותר אנשים. זכרו שכשאנשים מדברים עליכם- זו הפרסומת הטובה ביותר אליה תוכלו לייחל.

מוכר/ת בחנויות איפור /יועצ/ת יופי
עבודה בחברות איפור (בחנויות איפור או ברשתות הפארם) הינה דרך נוספת ללמוד ולהשתכר המציאות מוכיחה כי ריבוי הלקוחות  הפוטנציאלים שתיפגשו ותאפרו אותן במקומות כמו רשתות הפארם או חנויות האיפור היא כה גבוהה עד שממילא תאפרו  המון אנשים ביום אחד, כך תוכלו לתרגל איפור בכמויות, תכירו  סוגי עור שונים, תחוו טכיקות איפור על גילאים שונים, מבלי ש"תבזבזו" את חומרי האיפור הפרטיים שלכם (ועוד ישלמו לכם על כך משכורת בסוף היום). 

איך מגיעים לזה?
כמעט כל חברות האיפור מפרסמות באתר הבית שלהן מודעת דרושים לאורך כל השנה משום שיש ביקוש תמידי למאפרים טובים. שלחו קורות חיים באופן יזום לכל חברת איפור שאליה אתם רוצים להתקבל. גם אם אין לכם נסיון "איפורי" אבל יש לכם נסיון מכירתי, ראו זאת כיתרון משום שחברות האיפור מתעניינות במכירת מוצריהן בסוף היום, ולכן כישורי האיפור שלכם חשובים, אבל מכירת המוצרים חשובה יותר…

סדנאות ושיעורי איפור

אם אתם טיפוסים שאוהבים להרצות, להסביר ולהדגים, זוהי דרך טובה להתפרנס ממקצוע האיפור ולפרסם את עצמכם כנותני שירות במקצוע משום שהקהל שלכם מורכב מהרבה נשים שמהוות פוטנציאל לשכור את שירותי האיפור שלכם בבוא העת ובשעת הצורך. זכרו כי הרבה מהמשתתפות בסדנא מתקשרות אח"כ אל המרצה לקבל הצעת מחיר לאיפור לאירוע.  דאגו להגיע לכל הרצאה עם מערך שיעור מוכן, כרטיסי ביקור לחלוקה והעיקר- אנרגיות טובות. אנשים אוהבים את המרצים שלהם כשהם אנרגטיים ומסבירי פנים.

איך מגיעים לזה?
אם אתם מצויים בתחילת דרככם המקצועית, ניתן לפנות אל מתנסים/ ארגוני נשים ולבקש להעביר הרצאות ללא תמורה ובלבד שיאפשרו לכם לחלק כרטיסי ביקור במהלך ההרצאה. זה יקדם אתכם באופן משמעותי ויחשוף אתכם להמון לקוחות פוטנציאליות בזמן קצר ביותר.

כתיבת מאמרים מקצועיים

אם ניחנתם בכישרון כתיבה, פנו אל מערכות המקומונים באזורכם ובקשו לכתוב טור בנושא איפור. חלקו עם הקוראים טיפים באיפור ובתמורה דרשו מאותו מקומון לפרסם את שמכם בצירוף קרדיט שווה ופרטי התקשרות טלפוניים/רשתות חברתיות. תתפלאו כמה מערכות עיתונים משוועות לתכנים כאלה, מה גם שקרדיט בעיתון יכול רק להאדיר את שמכם, להביר לכם חשיפות והפניות של לקוחות מתעניינות.

איך מגיעים לזה?
בעזרת "גוגל"  מאתרים את פרטי ההתקשרות של כל המקומונים בהם תרצו להשתלב ופונים באופן טלפוני או באמצעות מייל

פעילות ברשתות חברתיות
לא לחינם נאמר: אם אתם לא שם, אתם לא קיימים. הקפידו לתעד עבודות שלכם ורגעים במהלך ימי העבודה שלכם, כמו גם תהליכי איפור שלכם, מכתבי/הודעות תודה, צילומים שלכם בזמן עבודה ועוד. השתמשו בתיעודיים הללו ברמה היומיומית על מנת להפגין נוכחות בלתי פוסקת ברשתות החברתיות.

איך מגיעים לזה?  
בבית הספר "ירין שחף" קיים קורס בלעדי לכל מי שעוסק במקצועות הביוטי ורוצה להתקדם ולהשתפר בעניין תפעול המדיות החברתיות לפרטים הקליקו כאן

והעיקר: יציאה לקריירה עצמאית הינה תהליך שלוקח את הזמן שלו, זכרו את זה ואל תנסו להאיץ בדברים. בעזרת התמדה וסבלנות אין קץ הדברים יקרו בקצב שלהם. המשיכו לעסוק בתחום בו אתם עוסקים ביומיום ובמקביל החלו לפתח את הקריירה העצמאית שלכם , עד שזו "תתפוס" ותאפשר לכם לעסוק ולהרוויח באופן מלא ממקצוע האיפור או מכל תחום אחר בעולם היופי. 

בהצלחה!!!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן