רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הכירו את גבות החדשות שלכן

שיטת המיקרובליידינג מציעה דרך חדשנית לעיצוב והדגשת הגבות והיא נחשבת כיום להכי פופולארית ומבוקשת בקרב נשים וגם גברים. פגשנו את אסתר רביבו, אמנית מיקרובליידינג וריסים ומורה במגמת גבות וריסים בבית הספר "ירין שחף", כדי שתסביר לנו אחת ולתמיד במה מדובר. 

הגבות מהוות את המסגרת של העיניים שלנו ולמעשה מהוות גם מסגרת לכל הפנים. הן אחראיות על הבעות הפנים של כל אחד ואחת מאיתנו ומכיוון שכך, קיימת חשיבות רבה לעיצוב נכון שלהן. עיצוב הגבות הפך למקצוע בפני עצמו: כבר מזמן לא מדובר רק על ניקוי של הגבות אלא על טיפול בצורתן והתאמת הצורה למבנה הפנים של הלקוח/ה.

רק שמה קורה אם אין לנו את הכוח והזמן להשקיע בנראות הגבה? אין זה סוד כי רבים מאיתנו מחפשים פתרונות קבועים שיאפשרו לנו לשפר את מראה הגבה מבלי להיות תלויים בצורך לאפר את הגבות.  שיטת המיקרובליידינג הומצאה בדיוק עבור כל מי שרוצה ליהנות ממראה גבות מושלם לטווח ארוך ובכל רגע נתון וגם עבור מי שחווה התקרחות של הגבה מכל סיבה שהיא ורוצה לשמור על מראה גבה שלם מבלי להסגיר את אשר אירע.  

אסתר רביבו, מורה במגמת גבות וריסים בבית הספר "ירין שחף"

אז מה פירוש המילה הזו "מיקרובליידינג"?

המילה "מיקרובליידינג" מורכבת בעצם מצמד מילים: מיקרו = קבוצת מחטים קטנות שיחד יוצרות צורה של להב (=בלייד).

המיקרובליידינג היא טכניקה לעיצוב גבות שמבוססת על החדרה של צבע (פיגמנט) באמצעות אותה קבוצת מחטים זעירות שמתקבצות לצורה של להב ששורט את העור ומחדיר לתוכו פיגמנט בפעולה שנעשית באמצעות מכשור ידני 

הטכניקה מאפשרת הדמיית שיערות במקום שיש בו חוסר של שיער, מילוי קרחות בשיער הגבות או דלילות שיער בגבה. באמצעות שיטה זו ניתן לטפל בחוסר שיער באופן נקודתי מבלי שיהיה צורך לטפל בגבה כולה ולכן גם המראה שמתקבל בתום הטיפול הינו טבעי יותר, היות והוא משתלב בתוך שיער הגבה הטבעית ונראה ממש כמו חלק ממנה.

האם מדובר בקעקוע?

קעקוע נחשב להחדרה של פיגמנט באמצעות מכשור חשמלי אל שכבת העור העמוקה, בעוד שהמיקרובליידינג מתבצע באמצעות עט ומחדיר את הפיגמנט רק אל שכבת העור העליונה ובשונה מקעקוע, הוא אף דוהה מעצמו ונעלם לחלוטין בטווח של כשנתיים  מעת ביצוע הטיפול.

האם מדובר בטיפול כואב?

היות ובמהלך הטיפול שורטים את העור באופן שטחי, מדובר ברמת הכאב שנחשבת לאינדיבידואלית ותלויה לחלוטין בסף הכאב של המטופל/ת. מבין לקוחותיי, יש מי שחווה אותו ללא תחושת אי נוחות ויש מי שמציין כי מדובר בהליך פחות נעים

מה הקריטריונים שמשפיעים על התכנון של עיצוב הגבה?

לפני שאנו מתחילים בטיפול אנו מבצעים תיאום ציפיות מול הלקוח/ה ומוודאים במדויק מה הוא/היא מצפים לקבל ברמת מראה הגבות החדש. ישנה חשיבות עליונה להבנה של מעצב/ת הגבות בתחום מבנה הפנים של הלקוח/ה משום שזה הצעד החשוב והקריטי ביותר להשגת מראה גבות מושלם. אנו מתכננים מראש את מבנה הגבה האידאלי כך שיתאים למצב הגבות הנוכחי של הלקוח/ה ובודקים מה בדיוק צריך לשנות בצורת הגבה אם בכלל: האם יש צורך בתיקון סימטריה בין הגבות עצמן או בין הגבות לפנים, האם יש צורך בעיצוב מחדש של צורת הגבה, האם יש צורך במילוי קרחות או מילוי צמיחה דלילה ועוד.

מה קורה בטיפול עצמו?

אנו מודדים את הגבות של הלקוח/ה, מסמנים במדויק את הנקודה בה נרצה לבצע את השינוי ובכל מקרה משתדלים להיצמד למראה הגבה הטבעי של הלקוח/ה.  אנו מתאימים את הפיגמנט שאיתו נעבוד לגוון הגבה הטבעי של הלקוח/ה. לאחר מכן מבצעים את הטיפול עצמו בעזרת המיקרובליידינג ומשרטטים במדוייק את צורת הגבה החדשה אותה נרצה לעצב.  חוזרים על התהליך מספר פעמים כדי לקבל תוצאה מיטבית ובתום הטיפול מתקבלת הגבה במראה המוגמר שלה והלקוחה נשלחת לביתה עם הוראות לטיפול בבית. לסיום, אנו נזמין את הלקוח/ה לאחר כחודש וחצי לסבב טיפול נוסף כדי לחזור ולחזק את מראה הגבה על מנת שהתוצאות יישמרו לאורך זמן.

כמה זמן אורך הטיפול?

הטיפול אורך בין שעה וחצי לשעתיים

כמה עולה הטיפול?

עלות טיפול מיקרובליידינג נעה בין 1,200-3,500 ש״ח 

אסתר רביבו, מורה במגמת גבות וריסים בבית הספר "ירין שחף"

מה צפוי לקרות לאחר הטיפול?
השבוע שלאחר הטיפול מוגדר כתקופת החלמה ובמסגרתו הלקוחות מתבקשות לטפל באזור הגבות על פי הוראות טיפול שלנו עד להחלמה מלאה של האזור. ישנן מגבלות שחשוב להקפיד עליהן במשך תקופה זו כמו: הימנעות מחשיפה לשמש, טבילה בבריכה/ ים ועוד.

לכמה זמן מחזיקות תוצאות המיקרובליידינג?

התוצאות של הטיפול נשמרות לתקופה שבין שמונה חודשים עד שנתיים וחצי.  משך התקופה מושפע מאד מסוג העור של הלקוח/ה ומהרגלי הטיפוח שלה. בקרב בעלי עור שמן התוצאות נשמרות לתקופה קצרה יותר באופן יחסי שכן הפרשות השומן מגבירות את קצב הפרשת הפיגמנט החוצה מתוך העור.

 אילו הכנות צריך לעשות לקראת הטיפול?

אנו מבקשים מכל לקוח/ה למלא הצהרת בריאות לפני הטיפול. במקרים שהלקוח/ה סובל/ת ממחלה כזו או אחרת או נמצא/ת תחת טיפול תרופתי, נקבל אותו/ה לטיפול רק באישור רופא וחשוב להדגיש כי לעיתים מצבים בריאותיים מסוימים אוסרים עלינו באופן מוחלט לקבל לקוח/ה לטיפול.

חשוב מאד להימנע מטיפולי פנים קוסמטיים כשבוע לפני הטיפול. טיפולי פנים המכילים רטינול או נגזרות של ויטמין A אסורים גם הם כחודש לפני הטיפול.  אסור להשתזף (לא בשמש וגם לא בשיזוף מלאכותי), אסור לצרוך אלכוהול ביום הטיפול, אסור לקחת תרופות מהסוג שמדלל דם ו/או אנטיביוטיקה ואסור להתאמן בכל סוג של אימון ספורטיבי לאחר שמתבצע הטיפול.  בנוסף הטיפול אסור לנשים בהריון, לנשים שנמצאות במהלך טיפולי פוריות /טיפולים הורמונליים ולנשים מניקות. עבור אנשים בעלי רגישויות ואלרגיות ידועות מראש, חשוב לבצע בדיקת אלרגיה לפני הטיפול.

מה את ממליצה לבדוק לפני שבוחרים את מעצב/ת הגבות?

ודאו שאומנ/ית עיצוב הגבות שאתם בוחרים למד/ה במקום מוכר ונחשב, בדקו שהתעודות שבהן הוא/היא מחזיקים הינן עדכניות, וודאו שהם עברו השתלמויות בנושא וחשוב יותר, אל תתביישו לשאול איפה אותו/ה מעצב/ת למדה, בקשו לראות תעודות הסמכה של אותו/ה מעצב/ת וגם ודאו כי הוא/היא עוברים גם היום השתלמויות בנושא, היות ומדובר בתחום מתפתח בעל חידושים תמידיים.

כשאתם בוחרים את המעצב/ת שלכם זכרו כי קיימת חשיבות רבה והשפעה עצומה על התוצאות כאשר מקפידים להשתמש בחומרים ובפיגמנטים באיכות גבוהה. לכן אל תתביישו לשאול מאיפה קונים את החומרים שאיתם עובדים וגם ודאו כי פותחים עבורכם ציוד חדש וסטרילי

חשוב מאד שתדרשו לראות עבודות עיצוב קודמות (תמונות לפני ואחרי טיפול והכי חשוב – תמונות שצולמו לאחר תקופת ההחלמה) נסו לוודא בכל דרך שהתמונות שמראים לכם אינן מרוטשות ולא עברו עיבוד. בדקו המלצות על אותו/ה מעצב/ת ברשתות החברתיות, הרימו טלפונים בעצמכם ללקוחות לשעבר והשתדלו בכל דרך לוודא אל מי אתם הולכים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן