רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

לחתום בנשיקה

עם כל הכבוד לאומיקרון, אין כמו לסיים את השנה החולפת ולפתוח את השנה האזרחית הנכנסת בנשיקה של חצות, בכפוף לתו הירוק כמובן. אבל איך מבטיחים שהשפתון לא ירד?

נתחיל מהסוף: תכירו את השפתון הנוזלי שנחשב למתקבע במהירות ולבעל כושר עמידות מוגבר במיוחד. ברשימת המרכיבים של פורמולת השפתון הזה תמצאו ריכוז גבוה של חומרים מבוססי אלכוהול ונדיפים שיוצרים בעצם את התקבעות הגוון על השפתיים. בגלל התחושה היבשה שהשפתונים הללו נוטים להשאיר על השפתיים, הם נמכרים לרוב יחד עם גלוס או באלם-שפתיים צמוד אשר נועד למריחה כמה דקות לאחר משיחת השפתון, לאחר שזה הספיק להתקבע. בז'אנר השפתונים הנוזליים קיימים כאלה בעלי כיסוי רגיל ואטום ולעומתם שפתונים בעלי כיסוי טבעי יותר, המתאפיין בשקיפות מסוימת (על אריזתם תהיה מצוינת לרוב המילה הלועזית "SHEER" ).  חברות רבות מחזיקות בקו המוצרים שלהם שפתון מתקבע וניתן להשיג אותו במנעד רחב מאד של מחירים.

שפתונים עמידים בקטגורית המחירים הנמוכים:

שפתון עמיד גולדן רוז לרכישה אונליין
שפתון עמיד מודה לרכישה אונליין
שפתון עמיד גבריני לרכישה אונליין
שפתון עמיד לוריאל לרכישה אונליין

שפתונים עמידים בקטגורית המחירים הגבוהים (יחסית):

שפתון עמיד סמאשבוקס לרכישה אונליין
שפתון עמיד אינגלוט לרכישה אונליין
שפתון עמיד של עופרה לרכישה אונליין
שפתון עמיד עדה לזורגן לרכישה אונליין

אבל כדי שהשפתון יתקבע באופן אידאלי, מומלץ לנקוט בכמה פעולות הכנה לעור השפתיים, על מנת שהשפתון ייצמד אליהן כמו שצריך:

פילינג שפתיים:
זהו מוצר אשר נועד להסיר שכבה של עור מת ויבש מהשפתיים. משיחת שפתון על עור שפתיים יבש, אינה נראית במיטבה ולכן מומלץ תמיד להסיר שאריות של עור יבש טרם תחילת מלאכת האיפור. את השימוש במוצרי הפילינג השונים הקפידו לבצע על פי הוראות היצרן והמלצותיו.

פילינג שפתיים של עפרה לרכישה אונליין

ליפ- באלם (לחות לשפתיים)
כמעט כל חברת איפור מציעה למכירה מוצר לשיקום והקלה מיידית של שפתיים יבשות מאד. במידה והשפתיים יבשות מאד, כדאי לבצע קודם פילינג שפתיים ולאחר מכן למרוח באלם משקם – כל זאת לפני תחילת האיפור, כדי שעד שנגיע לשלב איפור השפתיים, הן תהיינה רוויות בלחות, מה שיאפשר לנו מלאכת איפור קלה וחלקה, ואף יותיר את השפתיים במראה מחמיא בגמר האיפור.

ליפ באלם לשפתיים של עופרה לרכישה אונליין

פריימר שפתיים
ממש כמו הפריימרים לשימוש באזור הפנים או העיניים, גם הפריימר לשפתיים מתפקד כ"מחליק" לעור הדק אשר נמצא באזור, הוא "ממלא" סדקים קטנטנים ולפיכך מסוגל להעלים מראה של קמטוטים באזור השפתיים. בנוסף הוא מרכך ומחליק את העור הדק שבאזור, כך שהשפתיים תיראנה מושלמות ככל שניתן, עוד לפני האיפור. השימוש בפריימר נעשה ממש לפני מריחת השפתון /תוחם /גלוס. יש להשתמש בשכבה דקה מאד של חומר, להמתין 2-3 דקות להיספגותו המלאה, ולאפר את השפתיים.

פריימר שפתיים של אינגלוט לרכישה אונליין

גלוס נוזלי
זהו מוצר איפור שאינו עמיד כלל וכלל היות והפורמולה שלו מכילה מעט פיגמנט (באופן יחסי) והרבה יותר מרכיבים שומניים. זו גם הסיבה לכך כי הוא אינו שורד באותה רמה של שפתון רגיל ואינו מתאפיין בכושר עמידות. יתרונו של הגלוס מתבטא בגימור המבריק או המנצנץ שלו, אשר יוצר אשליה של שפתיים גדולות , מלאות ובשרניות יותר, מה שבטוח יצטלם יפה לסטורי, אם רק תקפידו לבצע את הצילום לפני הנשיקה ולא אחריה 😊 

גלוס של גולדן רוז לרכישה אונליין

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן