רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

העיניים עייפות?

למה תמיד כשצריך להיראות במיטבנו אנחנו נראים עייפים ואילו טריקים באיפור יוכלו להסתיר את המראה הזה להאיר ולהעיר את העיניים?

כהויות מתחת לעיניים, נפיחויות באזור העפעפיים ומתחת להם, אדמומיות ותחושת צריבה: לכולנו זה קורה כשאנחנו עייפים, רק שחוק מרפי לא מותיר לנו ברירות:  כמעט תמיד כשאנו צריכים להיראות במיטבנו יוצא שלא ישנו טוב בלילה והעיניים נראות תשושות.   

בכתבה זו קיבצנו את כל הטיפים הסודיים של המאפרים המקצועיים להארת העיניים ולהערתן ברמת הלוק המאופר, כך  שלא משנה כמה עייפות תגררו אתכם מהלילה של אמש, עדיין תיראו מיליון דולר בסופו של איפור.

מסכת עיניים מבד:
אותן רטיות (פאצ'ים) שנמכרות ברשתות הפארם וספוגות בחומרי הזנה ולחות יכולות לעשות פלאים למראה עין נפוחה משום שהן מכילות רכיבי לחות בעלי אפקט מרענן מצמידים אל העור שמתחת לעיניים, ממתינים לפי הוראות היצרן ומסירים בעדינות.
במקביל, ניתן גם לייצר מסכת עיניים בבית בעזרת קרם העיניים שלכם:  מורחים שכבה נדיבה של קרם עיניים באזור שמתחת לעיניים, מצמידים טישיו שנטבל לפני כן במי קרח ונסחט היטב, ממתינים כעשר דקות ונהנים מהתוצאות.

קרם עיניים אנטי אייג'ינג לרכישה אונליין
אייילינר ג'ל בהיר לרכישה אונליין
עיפרון עיניים לבן לרכישה אונליין
קונסילר נוזלי לרכישה אונליין

המשחה הסודית של המאפרים המקצועיים
לא מעט מאפרים בוחרים להשתמש בקרם נגד טחורים (כן כן!) למטרת הסרת נפיחויות מתחת לעיניים.  קונים ברשתות הפארם כל קרם נגד טחורים שנמכר ללא מרשם רופא, מעבירים לקופסה אסתטית שתיראה טוב יותר בתיק האיפור, מורחים בעזרת קיסם אוזניים כמות קטנה מתחת לעיניים (לשימוש חיצוני בלבד) ממתינים כעשר דקות ונהנים מהתוצאה

 

ממלא קמטים
זהו סוג של פריימר שנצמד אל קמטי ההבעה שמתחת ובצידי העיניים ובעת מריחתו תופח מעט ומעניק לאזור העיניים מראה נינוח ופחות מתאמץ. מורחים על פנים נקיות מאיפור ומקרם עיניים, ממתינים כעשר דקות ומאפרים את האזור במייקאפ וקונסילר בתנועות עדינות בעזרת טפיחות של ספוגית מייקאפ (ולא מכחול שעלול "לשבור" את שכבת מילוי הקמטים).

טיפות עיניים מפחיתות אדמומיות באריזה חד פעמית
לא מעט מאפרים מקצועיים מחזיקים בתיק האיפור שלהם טיפות עיניים מהסוג שמפחית באופן מיידי אדמומיות. פשוט מטפטפים 1-2 טיפות לתוך עין אדומה והאדמומיות נעלמת תוך שניות.
בגלל רגישות המוצר הזה, חובה להחזיק אותו באריזה חד פעמית המיועדת להשלכה לאחר הפתיחה והשימוש.  בשום אופן אין לשמור בתיק האיפור טיפות עיניים שנפתחו.  להשיג בבתי המרקחת.

עפרון עיניים לבן /שמנת
להארת עין עם אדמומיות ניתן למרוח עפרון עיניים בהיר בגוון לבן או שמנת בתוך קו הדמעות הפנימי. הקו הבהיר יעיר את העין ויעניק אפקט ויזואלי של הפחתת אדמומיות באופן מיידי. ניתן לבצע את מריחת הקו הבהיר באמצעות עפרון עיניים או באמצעות איילינר ג'ל בגוונים הללו לבחירתכם.

שימוש בקונסילר במרקם קרמי

העדיפו להשתמש בקונסילר בעל מרקם קליל וקרמי על פני קונסילר כבד,  שרק עלול להיתקע בקמטי ההבעה וליצור מראה עייף אפילו יותר. הקונסילר הקליל יתקבע ויתייבש מהר יותר ויאפשר מיזוג טוב עם המייקאפ שיימרח לצידו או מעליו. במידה והכהויות מתחת לעיניים לא מחייבות הנחת קונסילר ניתן לוותר על השימוש בו, למרוח מייקאפ בלבד ולחזק באופן מקומי את האזורים הטיפה יותר כהים על העור באמצעות טוש הארה.

גימור בעזרת פודרה חצי מבריקה
אם תסיימו את האיפור באמצעות פודרה בגימור מאט,  תגלו שהמראה העייף עלול לחזור משום שלפודרה יש נטיה להפוך את העור לעמום וחסר ברק וגם להיתקע בקמטי ההבעה שמתחת לעיניים.  העדיפו להשתמש באופן נקודתי בלבד באזור שמתחת לעיניים בפפידור באמצעות פודרה חצי מבריקה  (לא שימר!) ותקבלו גם קיבוע של האיפור לצד הארה יפה של האזור שמתחת לעיניים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן