רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איך תהיי מוכנה לפורים גם בדקה ה-90?

"חג פורים" בוודאי נשמע לרובנו כמו איזה זיכרון ילדות עמום; אם קצת נתאמץ נדלה מזיכרוננו פריטים כגון תחפושת, פאה, שפתון של אמא ומשלוח מנות עטוף בצלופן צבעוני.
החוויה כ"כ רחוקה, שבבגרותנו שכחנו את הכיף שמביא עמו החג. אז נכון, ה"שפתון של אמא" כבר מזמן הפך להיות נחלתנו, אבל מי אמר של"גדולים" אסור לעשות כיף ולהשתעשע עם קצת צבע?

אין צורך להצטייד בתחפושות מושקעות, את החג הזה נחגוג בצבעוניות היאה לנו, מכורות האיפור:

• על הפנים – אין דבר הצועק יותר "פורים" מאשר איפור פנים וירטואוזי.
בעזרת קצת צבע אפשר לעשות הכל; להפוך לגולגולת מפחידה (או סקסית, תלוי בהעדפתכן), להיות במבי חמוד, דמות מקומיקס ובעצם, כל העולה על רוחכן. האינטרנט שופע במדריכים פשוטים, חפשו אותם!


מקור: Oleksandr Schevchuk/Shutterstock.com

• "על הפנים" ליצירתיות פחות – את מנסה לצייר קווי מתאר של גולגולת אבל נראית כמו קורי עכביש סבוכים? הבמבי שלך דומה לבמבי דרוס? אל ייאוש! הפכי את הלימון ללימונדה, או יותר נכון, את "חוסר הכישרון" לדמות אבסטרקטית. לא צריך נושא מוגדר, פשוט טלי מכחול וקשקשי גוונים נועזים על פנייך (קווים פסים או נקודות יתקבלו גם הם בברכה, העיקר שתהיי צוהלת ושמחה).


מקור: KOBRIN PHOTO/Shutterstock.com


• אייליינר גאומטרי – איפור פנים מלא אינו נחלתך? לגיטימי לחלוטין! מוזמנת לאמץ גישה מינימליסטית עם אדג'יות שוברת שגרה. האייליינר הגאומטרי בוודאי אינו מלווה אותך ביום יום ועל כן בפורים הוא ישמח לצוץ על עינייך. עם קצת אימון ויד איתנה תוכלי ליישם שלל סוגים וצורות של האייליינר הכה ייחודי הזה.


מקור: Alex Andrei/Shutterstock.com

• ריסים צבעוניים – אם כרגע אתן זועקות "נו באמת! אם הייתה לי יד מדויקת כבר מזמן הייתי מיישמת על פני Sugar skull מרהיב, איך אתם מצפים שאשרטט אייליינר גאומטרי?"
יש לנו פתרון עבורך – ריסים צבעוניים. נכון שביומיום מלווה אותנו מסקרה שחורה פחמית נאמנה, אך לעתים יש מקום גם לקצת צבע ואין עת יפה מפורים מלהתנסות בריסים בשלל גווני הקשת.
רשתות הפארם שופעים במותגים צבעוניים למיניהם, ההמלצה שלנו? לערבב מעט צללית צבעונית עם מסקרה שקופה ולהתלהב מגוון ייחודי ש"רקחנו" בעצמנו.


מקור: Imcsike/Shutterstock.com

• את מוכרת לי – כמהות שאווירת החג תשרה עליכן אבל אתן לא ממש מתחברות למראות איפור מוגזמים וצבעוניים?
לא מעט אייקוני אופנה ושחקניות הוליוודיות מתהדרות במראה איפור הייחודי להן, כזה שאם תבחרי ליישם ישר יצעקו לעברך "הנה מרלין מונרו" או "איימי ווינהאוס, חולה על השירים שלך!".
פשוט דאגי לפריזורה הולמת (פאה יכולה לעשות את העבודה) והתאפרי כמודל החיקוי בו בחרת. היש פשוט מזה?


מקור:bezikus/Shutterstock.com

• לנועזות שבחבורה – אם אתן לא מחובבות מראות האיפור המושקעים או שאפילו צללית צבעונית בעיניים מרתיעה אתכן, אבל כן מתחשק לכן להתעטף באווירת החג הססגונית, קצת צבע בשיער ישמח לעמוד לשירותך. החל מצבעים זמניים כגון ספריי, גיר או מסקרה לשיער וכלה בפאות או תוספות שיער, הכל הולך! העיקר ששערך יתנופף לו ברוח הפורימית.


מקור: vipman/Shutterstock.com

• ציפורניים ישמחו לבב אנוש – כן כן, גם הן ראויות לחגוג את פורים וכל המרבה בצבע וקישוטים, הרי זה משובח. עם איפור תואם או שיער ססגוני ואפילו בלעדיהם, העיקר שלציפורניים תהיה אמירה נכונה.


מקור: marigo20/Shutterstock.com

• מי מתחבא מאחורי המסכה? – כלו כל הקיצים ואין סיכוי שיתפסו אתכן מוסיפות קצת צבע לא שגרתי לחיים? פשוט התאבזרו באקססוריז מתאימים; מסכה, זוג אוזניים חמודות או פפיון צבעוני. תמיד תוכלו להסירם בחטף אם תרגישו כי שעשועי החג גדולים עליכן.


מקור: Subbotina Anna/Shutterstock.com

באווירה פורימית זו, נאחל לכולן חג צבעוני ושמח!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן