רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ברק בעיניים

גלוס על העפעפיים יכול להיראות מהמם בצילומים רק שבמציאות הוא מתאפיין בגימור דביק שפחות נוח על העין.. איך לא נוותר על הלוק  מבלי לוותר על ההרגשה?

חלפו הימים בהם המראה הרטוב והג'וסי היה הוקדש לאזור השפתיים בלבד. אחרי שכיכב בתצוגות האופנה, מגיע הגלוס שנמרח על העפעפיים גם אלינו ומאיים להיות מראה האיפור שיכבוש את כל המתאפרים והמתאפרות ויככב בלוק שמעניק מראה לח ומבריק לעפעפיים. 

הגלוס שמוכר לכולנו מתחום איפורי השפתיים, מייצר למעשה אפקט "רטוב" ומבריק על העפעף. אם טרם איפרתם או התאפרתם באמצעות גלוס, אתם חייבים לעצמכם לפחות את ההתנסות הראשונית כדי להחליט אם אתם מאמצים את טכניקת האיפור הזו או שלא. יש משהו במראה הגלוסי שמשדר זוהר מסוג אחר וייחודו מתבטא בכך שניתן לייצר מראה זוהר בכמה דרגות שיתאימו לכל שעה במהלך היום ולכל אירוע כמעט.

הנחת  גלוס על העפעפיים קלה ופשוטה יותר ליישום, היות והיא לא מחייבת מאמץ מיוחד או כישורי דיוק ולא דורשת מאיתנו תכונות מקצועיות  או כשרון מלבד יכולת מריחה רגילה, בדיוק כמו כל מוצר משחתי או קרמי. התוצאה תהיה מרשימה במיוחד ועל אף שהשקעתם אפס מאמץ כמעט ביצירת המראה, מי שיצפה בתוצאות המרשימות יחשוב שאתם מקצוענים של ממש.

מאידך חשוב לזכור כי המראה שיתקבל לאחר מריחת גלוס על העפעפיים הינו ללא ספק מרשים, מבריק, בולט, רטוב ולוכד תשומת לב במיוחד, אך לא תמיד מתאים לכל אחד ואחת מאיתנו ובטח שאינו מתאים כמראה איפור מקובל לכל אירוע או סיטואציה.

אז מתי כדאי לאמץ לוק איפורי שמבריק את העפעפיים?  זהו, שאין חוק של ממש ובכל זאת, כמו בכל טרנד שמגיע אלינו,  שם המשחק הוא "מינון נכון". היות וניתן להבריק את העיניים בשלל טכניקות שיעניקו מראה רטוב, כולנו רשאים לבחור איך נרצה להבריק לעצמנו (או לאחרים) את העפעפיים ובעיקר מתי.

חשוב לזכור כי יחד עם המראה באה גם התחושה וההרגשה:  אותו נוזל מבריק לא רק מעניק לוק שכולו גלאם, אלא אף משנה את התחושה על העפעפיים שלנו:  אם עד היום התרגלנו למרוח על העפעף צללית יבשה או במקרים נועזים צללית קרמית (שהתקבעה והתייבשה כמה שניות לאחר מריחתה), הרי שהגלוס הינו מוצר שלא רק נראה רטוב אלא גם "מרגיש"" רטוב על העפעף: הוא  עלול לנזול, להמיס את האיפור המרוח לצידו, לחרב את המוצרים שנמרחו מתחתיו ולייצר בלאגן גדול או במילים אחרות לגרום ל"פאדיחת" איפור, שלא נרצה לחוות או להכיר.

מאידך, אם נשכיל להקפיד על כמה כללים בסיסיים נוכל ליהנות ממראה מחמיא, אופנתי וטרנדי בלי להתאמץ כמעט, תוך מינימום של אי נוחות על העפעפיים.

אז איך נמרח גלוס על העפעפיים בצורה הכי נכונה?

  1. חשוב לזכור כי גלוס על העפעפיים אינו מתייבש: התחושה ה"רטובה" תלווה אתכם מרגע מריחת הגלוס ועד להסרת איפור העיניים, נסו להמתין כרבע שעה ולהתרגל לתחושה, לרוב זה עובד ומפסיק להפריע. אם בכל זאת ההרגשה של "משהו רטוב על העפעף" היא בלתי נסבלת, זכרו שתמיד ניתן להוריד את האיפור (רק אל תשכחו לתעד ולהצטלם קודם, כי  אם כבר השקעתם במראה איפור "רטוב" לפחות שתהיה תמונה שתנציח את הרגע..)
  2. המרקם השמנוני של הגלוס פועל כמו מסיר איפור וממיס בעצם כל איפור שהוא בא איתו במגע, גם אם מדובר באיפור עמיד. לכן מומלץ לוותר על הנחת מסקרה, אם החלטתם ללכת על עפעף מרוח בגלוס שמנוני, על מנת שזו לא תימרח.
  3. אם תרצו להוסיף לגלוס גוון כלשהו, מומלץ למרוח על העפעף צללית קרמית מתקבעת. להמתין כמה שניות עד לקיבועה המלא ומעליה למרוח את הגלוס השקוף, שיקבל השתקפות וצבע מגוון הצללית שמרוחה מתחתיו.
  4. ליצירת מראה תיאטרלי וחזק במיוחד, ניתן להשתמש באיילינר ג'ל כצללית עוצמתית במיוחד, להמתין להתקבעות שלו ולייבושו המלא ולאחר מכן למרוח מעליו שכבת גלוס. יתקבל מראה וינילי ונועז שימשוך תשומת לב רבה לאזור העיניים שלכם.

5. ליצירת מראה מטאלי, ניתן לערבב את הגלוס עם צללית צבעונית במרקם קרמי ולמרות את התערובת שהתקבלה על העפעף.

6. למראה מבולגן של "הבוקר שאחרי" ניתן לתחום את קו העין העליון בעזרת עפרון עיניים שומני, להוסיף מסקרה ורק לאחר מכן למרוח גלוס על העפעף שימיס את הכל ויעניק למראה טישטוש עם אפקט של "מריחת" איפור.

7. מומלץ לא למרוח גלוס מעל צלליות אבקה בתפזורת, היות והן לא נצמדות באופן מלא אל העפעף ולכן עלולות להתערבב עם הגלוס ולייצר מראה "עיסתי" שאינו מחמיא.

8. במידה ויש קמטים או קמטוטי על העפעף חשוב לדעת שהגלוס יצטבר בתוכם. היות ואין דרך של ממש שמונעת מהתופעה הזו להיווצר ולהתקיים, קחו זאת בחשבון לפני שאתם מתחילים לאפר והפעילו שיקול דעת בעניין כדאיות האיפור בסגנון הזה במקרים הללו. 

9. לא יכולים לסבול את מגע הגלוס על העפעפיים? כבד לכם? אפשר לייצר מראה איפור שייראה אותו דבר אבל ירגיש פחות כבד בעזרת איפור בעינן באמצעות צללית רגילה ומריחת שמן בשכבה דקיקה ממש מעל הצללית כגימור.  בנוסף ניתן למרוח על העפעף ליפסטיק בגימור מבריק בגוון הצללית שתרצו לייצר והוא יעניק את הברק הרצוי.

שמן לשפתיים ליצירת גימור מבריק מעל העפעף לרכישה אונליין
ליפגלוס בגוון ניוד – ניתן למרוח ישירות על העפעפיים לרכישה אונליין
שפתון מטאלי לשפתיים- ניתן למרוח ישירות על העפעף למראה מבריק ולא "רטוב" מדי לרכישה אונליין

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן