רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

באמת? את לא נראית!

עם המייקאפ הנכון תוכלי להסוות קמטים וקמטוטים בעור, להיראות זוהרת יותר ולהפחית שנים ממראה גילך

בחירת מוצרי איפור נכונים לגיל המתבגר היא עניין חשוב. עם השנים העור נחלשים שרירי הפנים וכתוצאה מכך צצות תופעות של קמטים ורפיון בעור הפנים. סימנים אלה מאפיינים את הזדקנות עור הפנים והתבגרותו וכתוצאה מכך העור נראה עייף, עמום וחסר חיות.

לפני אירועים חשובים במיוחד,  כדאי להקדים ולהכין את העור בעזרת פריימרים בעלי "אפקט מתיחה". שגורמים למילוי זמני של קמטים וקמטוטים ומאפשרים תוצאה של מראה עור חלק יותר, מה שמהווה  בסיס מצויין למריחת המייק-אפ.

הפריימר עצמו מבטיח שיפור משמעותי במרקם העור, בעומק הקמטים וכתוצאה מכך העור נראה חלק יותר וכושר ההישרדות של האיפור על הפנים עולה משמעותית. ניתן למרוח פריימר על כל הפנים או רק על אזורים נקודתיים ה"מועדים לפורענות".

פריימר בעל אפקט מילוי קמטים ומתיחה לרכישה אונליין
פריימר למילוי קמטים לרכישה אונליין

מריחת מייקאפ  נחשב לבעייתית יותר ויותר, ככל שגיל המאופרת מבוגר והסיבה פשוטה:  מייק-אפ המכיל אחוזי פודרה גבוהים, מסוגל לכסות ולהעלים כל פגם ברמת חוסר האחידות אך מאידך ככל שכושר הכיסוי וסמיכותו של המייק-אפ גבוהים יותר, כך באופן אבסורדי הוא  מדגיש בנחרצות כל קמטוט וכל קמט ואפילו מגביר ומעצים את מראה הקמטים אשר כבר קיימים.

עד לפני תקופה נאלצו הנשים המתאפרות לבחור: מייקאפ במרקם סמיך המכסה כתמים אך מדגיש קמטוטים וקמטים, או מייקאפ במרקם  קליל  אשר לא ידגיש קמטים וקמטוטים אך מאידך- לא יכסה כלל. 

מסתבר שהמצוקה הזו נשמעה באזני מעבדות המחקר של חברות הקוסמטיקה ואלה החלו לפתח פתרונות שיעשו גם וגם:  מייקאפים אשר גם יכסו פגמים וגם יחמיאו לעור בוגר ויעניקו אשליה ויזואלית של החלקה. מכאן נובע גם שמם: המייקאפים ה "מותחים".

מייקאפ מותח במרקם קרמי לרכישה אונליין
מייקאפ מותח במרקם נוזלי לרכישה אונליין

חשוב לציין כי לא מדובר  במוצרים אשר עושים פעולת מתיחה פיזית אלא יוצרים אשליה אופטית של קמטוטים וקמטים יותר "רגועים" לצד כושר כיסוי טוב. ברוב המקרים מדובר במייקאפים בעלי מרקם נוזלי או קרמי אשר מכילים  חלקיקים מחזירי אור הגורמים ל"אפקט מראה" של קמטים וקמטוטים. אותם חלקיקים מייצרים אשליה אופטית: הם מחזירים את האור מתוך הקמט וע"י כך הוא נראה "מלא" יותר. במקרים אחרים שולבה בפורמולות חומצה היאלרונית  (חומר שנמצא בהזרקות מילוי פנים) שפשוט "תופחת" בתוך הקמטים והקמטוטים ומעניקה להם מראה "רגוע" יותר.

שימוש בקונסילר ומתקני גוון

מומלץ ככל האפשר להימנע משימוש בקונסילרים מוצקים במיוחד באזור מתחת לעיניים אשר משופע בקמטוטים  ועלול להיות מודגש עקב השימוש בקונסילר. כדאי להעדיף  קונסילרים נוזליים אשר אינם מצטברים בקמטים ובקמטוטים אשר מתחת לעין. כדאי לדעת כי רוב המייקאפים בעלי כושר הכיסוי הגבוה, פוטרים את הצורך לשימוש בקונסילר היות והם משיגים את אפקט ההסתרה בקלות יחסית ומותאמים לשימוש באזור העיניים.

קונסילר אנטי אייג'ינג לרכישה אונליין
קונסילר טוש לרכישה אונליין

שימוש בפודרה

זוהי ללא "אויבת הקמטים" מספר אחד, היות והיא מדגישה כל קמט וקמטוט. ההמלצה הגורפת היא להשתמש בפודרה בחסכנות ולפדר ממש מעט. קיימים היום מייקאפים נוזליים עם תכולת אחוזי פודרה גבוהים וגימור מאט אשר אינם מחייבים פידור ובכל מקרה אם חייבים- לחסוך בחומר, לוותר על הפאף, להשתמש במברשת פודרה ולפדר בעדינות רבה. על האזור מאשר מתחת לעיניים מומלץ לפסוח על מנת לא להדגיש את הקמטים ולפדר אותו בעדינות רבה רק במידת הצורך. 

אבקת פודרה לרכישה אונליין
מברשת פודרה לפידור עדין לרכישה אונליין

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן