רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איילינר מוצלח? זה אפשרי!

לא מוכנים לוותר על האיילינר אבל לא מצליחים לצייר אותו באופן מושלם? אתם לא לבד

האיילינר הקלאסי החל את דרכו עוד בימי קליאופטרה, המשיך בסדרות הטלוויזיה של שנות הארבעים, עשה דרך ארוכה כשאומץ על ידי כוכבות הוליוודיות כמו  כמו ברברה סטרייסנד ב"מצחיקונת", מרילין מונרו הדגולה, נערות בונד ההיסטוריות, הזמרת המנוחה איימי ויינהאוס ואחרות. המשותף לכל הכוכבות הללו הינו הרצות למשוך את תשומת הלב שלהן אל אזור העיניים באמצעות ציור פס עליון מודגש ומדגיש.

עם השנים הפך האיילינר למוצר חשוב וכמעט הכרחי בתוך מלאכת האיפור היומיומי של רובנו. ניתן למרוח אותו תוך שימוש במגוון עצום של שיטות וחומרים. מוצרי האיילינר הרטובים (ג'ל / נוזלי או טוש) מאפשרים ביצוע קו תיחום דרמטי במיוחד, בעוד שמוצרים אחרים כמו עפרון או שימוש בצללית על מכחול לח, מאפשרים ביצוע קו רך יחסית.

איילינר ג'ל לרכישה אונליין
איילינר טוש לרכישה אונליין
איילינר נוזלי לרכישה אונליין

זוית איילינר מחמיאה

אייליינר בצורתו הקלאסית, אשר מחמיא תמיד ולכל אחת, ניתן ליצור על ידי קביעת זוית הממשיכה את קו הריסים התחתון בכיוונו הטבעי.

איך תדעו מהי זוית המריחה הנכונה?
ניתן להקדים ו"לסמן" את כיוון האיילינר בעזרת עפרון עיניים או צללית, להשוות בין שתי העיניים ורק לאחר מכן לצבוע באמצעות איילינר מחוזק. לחליפין ניתן לסמן בעזרת קצה ספוגית טבול בפודרה/טלק או צללית בהירה את תוואי השרטוט של האיילינר ולצייר בדיוק לפי הסימון.

תיקון וניקוי
התפספס לכם קו? התכוונתם לייצר סיומת חדה יותר וזה לא הצליח? תוכלו תמיד לנקות את קצה קו האיילינר באמצעות מגבונים ו/או אפליקטורים טבולים במסיר איפור, או אפליקטורים ייעודיים להסרת איפור, בעלי קצה חד.

כך תוודאו שהמריחה מושלמת
כדי למנוע מצב של "חורים לבנים" באזור שבין שורשי הריסים לעור העפעף לאחר מריחת האיילינר, חשוב להצמיד את המברשת אל שורש הריסים בעת הצביעה וממש להקפיד לצבוע "בתוך" שורש הריסים.

 

החומר כן קובע
אם בחרתם לעבוד עם איילינר במרקם ג'ל  חשוב  להקפיד על זריזות משום שהחומר מתקבע במהירות ואז כבר לא תוכלו לעבד אותו. ברמת העמידות, מדובר על מוצר אשר מתקבע בתוך שניות: מהרגע שמרחתם אותו על העפעף או בתוך העין, המתינו כחצי דקה ומאותו רגע, הקו נחשב לבטוח ומקובע, כזה אשר אינו יורד (רק באמצעות שימוש במסיר איפור עיניים)

מכחול איילינר זוויתי לרכישה אונליין
מכחול איילינר דק לרכישה אונליין

מברשת איילינר נכונה – חשובה מאד:

כאשר מציירים קו איילינר דרמטי, מומלץ להסתייע במברשת איילינר דקה, על מנת להשיג דיוק מרבי. אם בוחרים לעבוד דווקא עם מברשת זוויתית (משולשת), חשוב לזכור להפוך את כיוון המברשת על פי האזור בו אנו ממוקמים על העפעף באותו רגע נתון:  כאשר עובדים מכיוון הזווית הפנימית של העין כלפי חוץ, החלק הארוך יותר של המברשת צריך לפנות לכיוון האף. מאידך, כאשר עובדים מכיוון הזווית החיצונית של העין כלפי פנים, החלק הארוך יותר של המברשת צריך לפנות לכיוון הרקות.

חשוב להקדיש תשומת לב למידת הלחץ שלנו על המברשת עצמה בעת ציור הקו ולזכור כי מידת הלחץ אשר נפעיל משפיעה באורח ישיר על עוביו של הקו אשר יתקבל. לחץ חזק מדי צפוי לעקם את סיבי המברשת הגמישים וליצור קו עבה ומוגזם. לעומתו לחץ קל מדי על המברשת עלול לגרום למצב שבו המברשת "תדלג" על קפלים זעירים בעור העפעף וכך ייווצר מראה מקווקוו  ו"מגומגם" של קו האיילינר.

והעיקר- סבלנות:
מעטים האנשים שהצליחו לשרטט קו איילינר מושלם כבר בנסיון הראשון. למעשה זה לא קורה כמעט לעולם: ציור של איילינר מושלם הוא פרי אימונים רבים ולכן אל תפחדו להתאמן: בזמנכם הפנוי מרחו והורידו שוב ושוב עד שתתקבל התוצאה המושלמת שתשביע את רצונכם.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן