רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קצר חשמלי – התסרוקות הכי פופולאריות לשיער קצר

עונת החתונות והאירועים בשיאה, ובין אם את הכלה, מלווה או אורחת, את בוודאי כבר מתכננת את הלוק המושלם. אחרי שבחרת את השמלה, את הנעליים ואת האקססוריז, אחרי שהחלטת בדיוק איך ייראה האיפור שלך, עכשיו נותרה שאלת השיער. לעיצוב השיער ללא ספק יש חלק משמעותי ביצירת הלוק השלם וכל אחת מאיתנו מחפשת את התסרוקת שהכי תחמיא לה מתוך ים אין-סופי של אפשרויות. אולי תופתעו לגלות – האפשרויות הן אין-סופיות גם כשמדובר בשיער קצר. אם יש לך שיער קצר, באורך של עד הכתפיים – הכתבה הזאת היא בשבילך.

רבות מבעלות השיער הקצר יבחרו ביום החתונה או האירוע ללכת על תסרוקת שמשלבת תוספות שיער כדי לתת לשיער מראה ארוך יותר וליצור לעצמן אפשרויות נוספות לתסרוקות. אבל מי שבכל זאת מעדיפה את המראה הטבעי או את הלוק הקליל, הצעיר והפרשי של שיער קצר, צריכה לדעת – אפשר ליצור תסרוקות מיוחדות ועכשוויות גם עם שיער קצר.

יוסי לוי, מורה במגמת האיפור והתסרוקות בבית הספר "ירין שחף", מאפר ומעצב שיער ופאות, מסביר שדווקא בשיער קצר, יש לרוב שליטה טובה יותר ועמידות גבוהה יותר של התסרוקת לעומת שיער ארוך. בשיער קצר אפשר ליצור מראה מפוסל יותר ונפח שיחזיקו מעמד לאורך זמן רב יותר, מאחר שאין לו את כובד המשקל שמושך אותו מטה. אם מדובר בשיער קצר ודליל, אפשר לשלב תוספות שיער באורך השיער, כדי ליצור מראה של שיער מלא ולהגביר את העמידות של התסרוקת.

תסרוקות פופולאריות בקרב בעלות שיער קצר:

שיער חלק ונקי

מי שמעוניינת במראה נקי ופשוט, יכולה לבחור בפן חלק לחלוטין, מעוגל פנימה או פן חיצוני.

שיער גלי

האופציה הרווחת ביותר בקרב בעלות שיער קצר היא תסרוקת הביץ'-ווייבס או חוטים, שבה השיער גלי במראה טבעי. אפשרות נוספת היא המראה המוברש, שבו השיער כולו מסורק בגלים אחידים. במראה זה אפשר ללכת על מראה מפוסל עם גלים צפופים או גל אחד או גלים רחבים יותר למראה פתוח יותר ופחות עשוי.

בכל אחת מהתסרוקות אפשר לבחור בשביל לצד וליצור הרמה של צד אחד, לשלב צמה, הגבהה ו/או תכשיטים או פרחים, כדי ליצור מראה חגיגי יותר.

קרדיט צילום: רועי סרוסי

מתוך האינסטגרם של יוסי לוי

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן