רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

המניפה המושלמת – כל מה שרציתן לדעת על שזירה, הרמה והדבקת ריסים

ריסים מעוגלים, מורמים, מלאים וצפופים הם כנראה חלומה של כל אחת מאיתנו, וזה לגמרי ברור למה. הריסים הם המסגרת של העיניים שלנו, וריסים מודגשים מעניקים לעיניים מראה פתוח, מלוכסן או מורם יותר. זאת גם הסיבה לכך שמסקרה היא מוצר חובה בתיק האיפור של רובנו המוחלט. אבל מסתבר שבשנים האחרונות, עם הצמיחה המהירה והבלתי-פוסקת של עולם הביוטי, אפשר גם לקום בבוקר עם הריסים שאנחנו חולמות עליהם, מבלי להיות תלויות במסקרה. איך עושים את זה? באמצעות שיטות מיוחדות וקבועות יחסית לטיפול בריסים – הרמת ריסים ושזירת ריסים.

אז מה זאת למעשה הרמת ריסים?

הרמת ריסים היא שיטה המתבססת על הריסים הטבעיים של המטופלת, שבה הריסים מעוגלים ומורמים יותר, באמצעות חומרים יעודיים. הטיפול נמשך כשעה וחצי. ניתן לבחור את מידת ההתעגלות וההרמה של הריסים, והשיטה מחזיקה לאורך מספר שבועות.

השיטה הזאת מתאימה לבעלות ריסים ישרים ועקשנים, או ארוכים וכבדים ולכל מי שמעוניינת לקבל מראה טבעי של שימוש במסקרה. הרמת הריסים תחמיא במיוחד לבעלות עפעף שקוע, מבנה עיניים מלוכסן או עין "נפולה", מאחר שהיא מעניקה מראה מורם ופתוח של העין. החיסרון בשיטה זאת לעומת שיטות אחרות הוא שהיא מתבססת רק על הריסים הטבעיים, כך שהיא לא מעניקה אפקט של מילוי ונפח.

מהי שזירת ריסים?

אם אתן חולמות על ריסים צפופים ומלאים, השיטה שתתאים לכן היא שזירת ריסים. השיטה הזאת מוכרת גם בשם "הלחמת ריסים", על אף שלא יהיה נכון לקרוא לה כך – למעשה, בשיטה זאת לא מחברים ריסים באמצעות חימום, אלא שוזרים ריסים מלאכותיים בטבעיים. הטיפול נמשך כשעתיים עד שלוש שעות. בשזירה אפשר להגיע למנעד רחב מאוד של נפחים – החל ממראה טבעי שבו שוזרים ריס אחד על כל ריס טבעי, ועד למראה דרמטי של הריסים.

גם שיטה עשויה להשפיע מאוד על מבנה העין, לפי הצורך וההעדפה של המטופלת. כך למשל, בעלות מבנה עיניים עגול, יכולות לקבל מבנה מלוכסן יותר, ובעלות עפעף נפול יכולות לקבל מראה של עפעף מורם יותר באמצעות שזירת ריסים.

מה חשוב לדעת לפני שמחליטים לעשות הרמה או שזירה של ריסים?

ראשית – נשים בהריון, נשים שנמצאות בטיפול הורמונלי (למשל טיפול באקנה), מי שעברה לאחרונה טיפולי עיניים (הרמת עפעפיים, ניתוחי לייזר ועוד) ומי שאלרגית ללטקס – לא יכולה לעבור הרמה או שזירה של ריסים.

מי שיכולה ומחליטה לעשות את אחד הטיפולים – חשוב שתדע שאין לשטוף את העיניים לאחר הטיפולים – בשזירה – ב-48 השעות הראשונות ובהרמה – ב-24 השעות הראשונות. בטווח השעות הללו ישנו איסור להיכנס לבריכות, ים או סאונה ולכל מה שנוגע למים או לאדים, כדי לא לסכן את התהליך עצמו ואת הריסים הטבעיים שלה.

לא כדאי להשתמש במסקרה כדי לא לפגוע בריסים ויש להסיר איפור בזהירות רבה ורק באמצעות החומרים המותרים לפי הוראות בעל המקצוע. כמו כן, שני הטיפולים מצריכים חידוש או מילוי בכל מספר שבועות.

כמובן שאם אתן מעוניינות במראה ריסים מלא נפח לאירוע מסוים או באופן זמני, תמיד תוכלו להדביק ריסים מלאכותיים בעצמכן או אצל מאפרת מקצועית. קיימים בשוק ריסים שלמים או בודדים, באורכים ומידת ווליום שונים ומגוונים. מה שחשוב לדעת ולשים לב אליו בהדבקת ריסים זמנית, הוא השימוש בדבק ריסים בלבד, שמאושר על ידי משרד הבריאות, על מנת למנוע נזק לעיניים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן