רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תסרוקות אסופות

הן מככבות על מסלולי התצוגות הנחשבות ביותר ומבוקשות בקרב כלות רבות. הכירו את התסרוקות האסופות המומלצות לעונה החמה

במראה מתוח או מרושל? כאלה שנפתחות לתסרוקת פזורה או שנאספות באופן הדוק ומוקפד?  לא משנה באיזה סוג של תסרוקת אסופה תבחרו, כל עוד תזכרו שמדובר בטרנד חזק לעונת החתונות והאירועים הקיצית ובפתרון סופר פרקטי למזג האוויר החם והלח שכבר ממש נמצא כאן.

התסרוקות האסופות הן בדרך כלל גם הכי נוחות: השיער לא מסתיר את הפנים, לא מפריע להתנהלות השוטפת וברוב המקרים גם שורד עד סוף הערב. אם תבחרו עיצוב שיער בסגנון אסוף, תהיו בטוחים כי מעצב השיער "יאבטח" את התסרוקת בשלל סיכות ובכמות מטורפת של ספריי מעצב, מה שיסייע להחזיק את התסרוקת במקום וישחרר אתכם מהדאגה והחשש של "מה יקרה אם התסרוקת תתפרק" חלילה. אם בחרתם לעצב לעצמכם את השיער לבד, הקפידו להשתמש בתרסיסי ספריי ובחומרי עיצוב איכותיים שייצבו את התסרוקת שלכם באופן ראוי ומאידך יאפשרו גם פירוק של התסרוקת תוך שמירה על בריאות השיער עם מינימום (או אפס) נזקים.  

אז איזה סוג של תסרוקת אסופה תרצו לעצב לעצמכם? הנה כל האפשרויות:

הכי פשוט והכי קול

קבלו את הקוקו: התסרוקת הכי מגניבה וטרנדית שאף פעם לא יוצאת מהאופנה. הוא תמיד משדר משהו מרשים ותמיד נראה אלגנטי, אח יחד עם זאת שומר על לוק קליל ונינוח.

תסרוקת חצי אסופה
זוהי האופציה האולטימטיבית שמשלבת בין שני עולמות עיצוב שיער: זה הפזור וזה האסוף. רוב הנשים שביומיום התרגלו למראה שיער פזור, קצת חוששות מלאסוף אותו לקראת אירוע והאופציה החצי אסופה מציעה את "שביל הזהב" בין השניים כאשר ניתן לעצב את השיער מלכתחילה בסגנון אסוף ובמהלך אירוע לפזר אותו לתסרוקת חצי אסופה או פזורה. היתרון בא לידי ביטוי בכך שנהנים מכל העולמות. החיסרון הוא שברוב המקרים נדרש מעצב שיער צמוד על מנת לסייע בהחלפה בין המראה האסוף לפזור.

תסרוקת אסופה במראה מרושל

אם פעם המראה האסוף והמוקפד שלט באופנה ואסור היה ששום שיערה תבצבץ דרך התסרוקת, הרי שטרנד החזרה לטבע הביא איתו ביקושים לתסרוקות אסופות עם טוויסט מרושל כמו צמות מפורקות, תלתלים מבצבצים ועוד. אל תטעו בתסרוקות הללו: מדובר ב"בלאגן מאורגן" שמקובע היטב ולא נהרס, בניגוד גמור למראה המעט מתפרק שלו, לעיתים.

תסרוקת אסופה במראה הדוק

רוצים להדגיש את מבנה הפנים? רוצים מראה עיניים מתוח ועצמות לחיים משוכות ומוגבהות? זוהי התסרוקת שאתם צריכים לאמץ:  התסרוקת המתוחה, ההדוקה מאריכה ומגביהה את המראה ומעניקה לכל אחת כמעט מראה של בת אצולה נסיכית. זוהי תסרוקת קלאסית ואלגנטית ולכן היא גם תמיד נכונה ללא קשר לאופנות מתחלפות.

רוצים תוספת? 

לא משנה באיזה סגנון של תסרוקת אסופה תבחרו, תמיד תוכלו לשלב בו צמות במראה עדין או עבה. מוקפדות או במראה "מפורק" ורפוי. הצמות יכולות להעניק סטייל למראה אסוף ומוקפד ויכולות להעניק מראה רומנטי אם ישולבו בתסרוקת מרושלת. גם פרחים שישולבו בתסרוקת יוכלו להעניק מראה כפרי ורומנטי ללוק ודווקא שילוב של תכשיטי שיער בתסרוקת יוכל להעניק מראה מלכותי, יוקרתי וזוהר.

זכרו כי למיקום התסרוקת ישנה גם חשיבות: תסרוקת אסופה נמוכה תשדר מראה עדין וקלאסי ולעומתה תסרוקת אסופה גבוהה תשדר מראה נועז יותר ומלא נוכחות. גם במקרה הזה, הגודל מאד קובע: אם תשתמשו בתוספות לשיער ותייצרו תסרוקת "גדולה" יותר, תשדרו נוכחות ותעוזה לעומת תסרוקת קטנה עם פחות נפח שתשדר מסר צנוע יותר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן