רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

טעויות איפור שלא כדאי שנעשה בעונה החמה

סמני שלא תטעי

עונת הקיץ שכבר כאן, מביאה איתה המלצות לשינויים בהרגלי האיפור והטיפוח שכדאי שנאמץ לעצמנו כדי להיראות הכי עדכניים שאפשר. איך תהיו בטוחים שאתם לא עושים טעויות איפור? כל הטיפים והעצות

טעות מס' 1 – להשתמש באותו גוון של מייקאפ גם בקיץ
גוון או סוג של מייקאפ לא מחליפים רק  כשהמוצר הנוכחי נגמר. עור הפנים שלנו בקיץ עובר שינויים: הוא מזיע יותר וברוב המקרים גם שזוף יותר, מה שמצריך בחירה של סוג וגוון אחר של מייקאפ לעונת הקיץ. גם אם אתם נמנעים מחשיפה לשמש ומשיזוף, בדקו את גוון המייקאפ שלכם וודאו שאתם מורחים את הגוון הנכון. במידה וגיליתם שהגוון הנוכחי חיוור מדי, זה הזמן להחליף גוון לצבע כהה יותר בהתאמה לגוון עורכם.

ללא כל קשר שימו לב למרקם:  המייקאפ "יושב" כבד על עור הפנים?  התחושה שהוא "מתגרגר"?  העדיפו פורמולה נטולת שומן (OIL FREE) ובגימור מאט, עד שתעבור העונה החמה והכי חשוב: אל תשכחו לוודא שנוסחת המייקאפ מכילה מסנן קרינה.

מייקאפ עמיד בגימור מאט לרכישה באתר!
מייקאפ FIT ME לרכישה באתר!

טעות מספר 2-  למרוח יותר מדי ברונזר
אין דבר יותר מביך מלגלות שאתם יותר מדי "כתומים" והעובדה הזו מתגלה בדרך כלל רק בצילומים ורק בדיעבד. הברונזר, אותו סומק בגוון חום-כתמתם נועד במקור להעניק לנו מראה עדין של שיזוף, מה שנקרא בשפה המקצועית "נשיקת  שמש", אבל זכרו: לא מעבר לכך. 

המראה של "נרדמתי במיטת השיזוף והתעוררתי עם לוק של עוגת גזר" הוא לגמרי אאוט, הימנעו ממנו ומרחו ברונזר בעדינות, על מנת להשיג מראה נכון ומחמיא.

ברונזר למראה טבעי לרכישה באתר!
פודרה אבקה לרכישה באתר!

טעות מספר 3 – למרוח יותר מדי שימר

אוהבים שימר?  גם אנחנו וגם (פחות או יותר) רוב בנות ישראל….
רק מה? חשוב לזכור כי בימים חמים במיוחד, יש לשימר נטייה להיראות מבריק באופן לא מחמיא ולהידמות לזיעה שהצטברה על עור הפנים.  זכרו שלא כל מה שמצטלם יפה בסטודיו תחת תאורה מקצועית, נראה בהכרח יפה גם במציאות והשימר הוא דוגמה טובה לכך:  בשימוש מוגזם הוא פשוט ישווה לפנים שלכם לוק מבריק מדי, שנראה מיוזע ואם יש לכם קמטוטים או קמטי על הפנים, יש לו גם נטייה להדגיש אותם באופן לא מחמיא בעליל ולהוסיף למראה שלכם כמה שנות גיל לא רצויות בכלל. העדיפו תמיד נגיעה קלה של שימר והקפידו למרוח אותו רק מעל עצמות הלחיים ולא בכל שטח הפנים.

פלטת שימרים לרכישה באתר!
שימר מינרלי לרכישה באתר!

טעות מספר 4 – להשתמש במסקרה ואיילינר שאינם עמידים למים

תכירו את המושג WATERPROOF:  מדובר בתקן של עמידות מוצרי איפור למים (ולזיעה) ואם תחזיקו בבית מסקרה/איילינר/עפרון עיניים שעל אריזתם מצוינת מילת התקן הזו, תוכלו להיות בטוחים שתחזרו הביתה עם אותו איפור עיניים שאיתו יצאתם מהבית כשסיימתם להתאפר.  איפור שאינו עמיד במים צפוי להימרח ולהצטבר באזור שמתחת לעיניים ולהניק לכם לוק שנראה פורימי, כאילו התאפרתם לדמות של שד או רוח רפאים….

אייליינר ג'ל לרכישה באתר!
מסקרה עמידה במים לרכישה באתר!

טעות מספר 5 – להשתמש בסומק ורוד
מכירים את הדמויות האלה של האנשים שתמיד נראה "שחם להם"?  אלה שהם תמיד אדומים, וגם מבריקים?  קחו בחשבון שאם תשתמשו בסומק בגוון ורוד, או כל סומק בגוון המבוסס ברובו על הצבע האדום, אתם צפויים להיראות כאילו יצאתם הרגע מסאונה, או לחליפין סיימתם ריצת מרתון מטורפת. במיוחד בקיץ העדיפו את הסמקים בגוון חום ואפרסק (וכמובן גם את הברונזר) שיעניקו לכם מראה שזוף וטבעי , יחד עם הדגשה מחמיאה של עצמות הלחיים.

פלטת easy glow kit לרכישה באתר!
פלטת פיסול פנים לרכישה באתר!

טעות מספר 6 – להשתמש בשפתון שומני או בגלוס

למוצרי איפור שומניים יש נטייה להימרח ולזלוג ממקומם בתנאי מזג אוויר חם. אם תמרחו גלוס (המבוסס ברובו על שומן) או שפתון שמנוני, אתם עלולים לגלות שהוא זולג אל מקום אחר לחלוטין  על שטח הפנים, ככל שהזמן מאז מריחתו עובר.
העדיפו להשתמש בשפתון מהסוג המתקבע, כזה שמתייבש על השפתיים תוך כמה שניות מרגע מריחתו.  התחושה על השפתיים עלולה להיות יבשה מעט, אך בתמורה תזכו לעמידות של שפתון שתשרוד אוכל, שתיה, עישון נשיקות ועוד.  עמידות מהסוג שלא דורש תחזוקה ואפילו לא בדיקה.

שפתון עמיד לרכישה באתר!
שפתון נוזלי עמיד לרכישה באתר!

טעות מספר 7 – להשתמש בפודרה שלא מיועדת לפידורים חוזרים 

בעלי עור שמן (אבל לא רק הם) מכירים את הלוק המיוזע והשמנוני, שמחייב פידור חוזר במהלך היום על מנת לתחזק את עמידות האיפור וגם כדי להשוות לו מראה מאט. רק שלא כל פודרה מיועדת למטרה זו: חלק מהפודרות מייצרות מראה סמיך בעת פידור חוזר ובמגע עם שומן וזיעה ועלולות להיראות כמו בוץ על עור הפנים.  שימוש בפודרות ייעודיות למטרת פידורים חוזרים יפתור את הבעיה אחת ולתמיד ותוכלו לפדר שוב ושוב ככל שיידרש ללא חשש למראה כבד.

פודרה אבן לרכישה באתר!
פודרה HD לרכישה באתר!

טעות מספר 8 – לוותר על שימוש בפריימר

בימי הקיץ אנו מנסים לא להעמיס "משקל" מיותר על עור הפנים וכתוצאה מכך, חלקנו נוטים לוותר על שימוש בפריימר, מתוך מחשבה שגויה שהשימוש בו יעניק מראה "כבד" לאיפור, כשההיפך הוא הנכון: הפריימר יודע "לקשור" אליו את המייקאפ שנמרח מעליו, למנוע ממנו "להתפרק" על עור הפנים ולהאריך את כושר ההישרדות שלו, במיוחד באזורים בעייתיים כמו נקבוביות מורחבות או קמטים וקמטוטים. 

חשוב למרוח פריימר כחצי שעה (לפחות!) לאחר מריחת קרם הלחות (ולא מיד לאחר מריחת הקרם- כי אז לא יצליח להתקבע על עור הפנים ולקשור אליו את האיפור שיימרח מעליו).

פריימר למראה מאט לרכישה באתר!
פריימר לפנים לרכישה באתר!

טעות מספר 10 –  לא לשים לב היכן שומרים את מוצרי האיפור

אז את העניין הפעוט הזה, שלא שומרים את תיק האיפור ברכב, כבר הצלחנו להפנים ובכל זאת, שימו לב:  לא צריך לרוץ ולהכניס מוצרי איפור למקרר, אבל אם נקלעתם לתנאי חום קיצוניים או שהמזגן הפסיק לעבוד ביום חם במיוחד, זו בהחלט אופציה ששווה לשקול. ספוגית המייקאפ צריכה להיות מונחת במקום מאוורר ומואר (לא בתיק האיפור שם חם, לח וחשוך- מה שמהווה תנאים אופטימליים להיווצרות עובש ובקטריות) ומוצרי האיפור חייבים להיות מאוכסנים במקום קריר ויבש (ממש כמו תרופות) רצוי בתוך תיק ייעודי שימנע את אבדות ופיזור של המוצרים.

ביוטיבלנדר דפנדר לרכישה באתר!
תיק שקוף קטן לרכישה באתר!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן