רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מהיר בארבעה שלבים

 אין לכן זמן להתאפר בבוקר? ההתארגנות המהירה לעבודה אינה מאפשרת לכן להתאפר ביסודיות?

אתן מוזמנות ליהנות משלל עצות לאיפור מהיר בארבעה מוצרים בלבד. לא צריך תיק איפור עשיר במוצרים, אתן יכולות במספר צעדים פשוטים להראות נפלא!

מייק אפ:

ליצירת מראה נקי, עם גוון אחיד לפנים, מומלץ להשתמש במייק – אפ.

בשוק קיימים מספר רב של סוגי מייק אפ בעלי גוונים ותכונות שונות. מייק אפ קליל , לעומת מייק אפ עם כיסוי "אטום יותר", מייק אפ נוזלי, מוצק ומייק אפ על בסיס פודרה.

היוועצי באיש מקצוע לבחירת הגוון המתאים לעור פנייך,  (בחירת גוון המייק – אפ תעשה בהתאמה לגוון המחשוף שלך, למראה אחיד) התחשבי במראה אותו את רוצה לקבל (מראה רך וטבעי, אטום יותר, ועוד.).

לאחר שרכשת את המוצר הנכון והמתאים לך ביותר, הניחי אותו על פניים נקיות בעזרת מכחול או ספוגית. טשטשי את המעבר בין הפנים לאזור הצוואר למראה אחיד ונקי. מומלץ להניח קרם פנים לפני הנחת המייק אפ .

סומק

בשוק קיימים אינספור גוונים למוצר הסומק. בחרי גוון חום – כתמתם, כך תוכלי להניח אותו גם על העפעף וגם כסומק מחטב !

עם מכחול המיועד להנחת סומק, משחי את הסומק על עצם הלחי וטשטשי לכיוון האף. על אותה המברשת, קחי מעט חומר והניחי ברפרוף על העפעפיים, כך תצרי מראה של  צלליות עם אותו המוצר בדיוק!

מסקרה

חברתה הטובה של האישה! לאחר שהנחת מייק אפ, סומק וגם עפעפייך קיבלו גוון מרענן, הניחי מסקרה על הריסים העליונות והתחתונות. במידה והמסקרה "לכלכה" את עור הפנים או העפעף, המתיני שה"לכלוך" יתייבש וגרדי אותו עם מקל אוזניים.

גלוס להשלמת המראה.

אם את חובבת ליפסטיקים, תוכלי להתאים לך גוון טבעי ליום יום וגוון כהה יותר לשעות הערב.

תכלי להשתמש במוצרי לחות  לשפתיים הקיימים בשוק – לעיתים יש להם גוון טבעי של דובדבן או ורדרד. סיום בהנחה של גוון טבעי על השפתיים, ישלים את המראה.

ארבעה מוצרים בלבד, ואת מוכנה להתחיל את היום במראה מרענן ונפלא!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן