רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תסרוקות לכלות מתולתלות

אי אפשר להתעלם מתלתלים. הנפח, הקפיציות, המראה המשמח שלהם – אין ספק שתלתלים זה אופי. כנראה שזאת הסיבה לכך שיותר ויותר כלות מבקשות לשמור על המראה הטבעי של התלתלים שלהן גם ביום המאושר שלהן. ובכל זאת – איך אפשר לשמור על המראה המתולתל הטבעי וגם להעניק לשיער מראה מיוחד וחגיגי? יפעת כהן, מורה בבית הספר ירין שחף, מאפרת ומעצבת שיער ומומחית לענייני תלתלים, מסבירה איך ליצור תסרוקות טרנדיות למתולתלות וחושפת את הטיפים שלה לטיפוח ולעיצוב שיער לתלתלים.

אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לעשות כמעצבות שיער, הוא להעניק ללקוחה שלנו את מלוא הביטחון כבר בשיחה הראשונה שלנו איתה. כשפונה אלינו לקוחה מתולתלת, חשוב שנשאל את השאלות המקצועיות הנכונות, גם לגבי שגרת הטיפוח היומיומית שלה וגם לגבי התסרוקת הרצויה. לגבי שגרת הטיפוח, נדריך את הלקוחה מראש אילו פעולות לבצע בשגרת הטיפול שלה, שיקלו עלינו ביום עיצוב השיער, למשל: חפיפה נכונה, שימוש בחומרים מתאימים לשיער ושימוש במגבת מיקרו-פייבר לניגוב השיער. ביום עצמו, עוד לפני שניגש למלאכת עיצוב השיער, נאבחן את סוג השיער של הלקוחה, נברר איתה מה הן ההעדפות האישיות שלה ונתאים את התסרוקת כך שתחמיא למבנה הפנים שלה.

אילו תסרוקות טרנדיות יתאימו למתולתלות?

תסרוקת פזורה

לרוב, למתולתלות חשוב מאוד לשמור על המראה הטבעי ועל אופי התלתלים שלהן, כך שלא ייראו עשויים מדי, וכמובן שחשובה להן העמידות של התסרוקת. לכן, נבחר שלא להחליק את התלתלים כחלק מהכנת השיער לתסרוקת, ונעבד את השיער ללא החלקה. חשוב שנתאים את המוצר לסוג השיער – מוצר קרמי/גלייז או מוס, בהתאם לסוג השיער ולתוצאה הרצויה. אם השיער חלש עיצובית, נעדיף להשתמש בחומרים חזקים יותר, ואם הוא חזק עיצובית, נוכל להשתמש בקרם או בספריי עיצוב.

נעבוד עם מכשיר בייביליס בקוטר הרצוי, נפתח שורות גבוהות, על כל קצוות שיער נשים חומר ונגלגל כל תלתל לכיוון אחר כדי להגיע למראה טבעי ככל האפשר. לבסוף, נפתח כל תלתל באמצעות האצבעות, ניתן להיעזר גם בתוספת של מעט חימר במראה מט.

תסרוקת חצי אסופה

בתסרוקת כזאת הכנת השיער תתבצע בדיוק כמו בתסרוקת פזורה, ולאחר שנסיים את כל השלבים, נסתכל יחד עם הלקוחה במראה וננסה יחד כמה אופציות שונות, עד שנגיע לתוצאה המחמיאה ביותר. אפשר להרים צד אחד בלבד של השיער ולהדק באמצעות סיכות או להרים את מרכז השיער משיא גבה אחד לשיא גבה שני.

תסרוקת אסופה מרושלת

התסרוקת הזאת מיועדת למי שרוצה לאסוף את השיער ועדיין לשמור על המראה המתולתל. לאחר שנסיים עם שלבי הכנת השיער, נחלק את השיער לחלק קדמי ולחלק אחורי מאוזן לאוזן, נאסוף קוקו קטן פנימי שיהווה את הבסיס שלנו, נרים קצוות שיער לכיוון הקוקו בצורה הרצויה ונהדק באמצעות סיכות. אפשר "להפיל" תלתלים החוצה כדי ליצור את המראה המרושל במקומות הבאים: מעל האוזן, מסוף הגבה בקו ישר ומשיא הגבה בקו ישר. אלה מקומות שיחמיאו לכל מבנה פנים.

המדריך לשיחה עם הכלה המתולתלת בקישור הבא:

https://ifatcohen.ravpage.co.il/madrichmeazvim

עיצובי שיער, צילומים וכתיבת המדריך לשיחה עם כלה מתולתלת: יפעת כהן

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן