רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שלא ימרחו אותך

לא רוצה לוותר על סקין מושלם ומייקאפ מוקפד  גם בעונה החמה והלחה?  הכירי את המייקאפ העמיד

לא כל אישה יכולה או מוכנה לוותר על המייקאפ שלה, תהיה הטמפרטורה בחוץ אשר תהיה. בדיוק מהסיבה הזו פיתחו לנו חברות האיפור את המייקאפים העמידים שמצליחים לשרוד תנאי אקלים ומזג אוויר מאתגרים במיוחד.

תכירו את המייקאפים העמידים: אלו מייקאפים בעלי אפקט התקבעות מהיר ויעיל. המוצרים הללו מבוססים על פורמולה המכילה פולימרים נדיפים אשר בעת ההתנדפות שלהם יוצרים התקבעות חזקה של הפיגמנט בו הם שולבו ולפיכך, כל מריחת המייקאפ הופכת לעמידה במיוחד. חלקם אף מכילים מסנן קרינה המשולב בפורמולה ומסוגלים להעניק לעור הפנים כיסוי, עמידות והגנה מפני שמש.

המאפרים המקצועיים אוהבים להשתמש במייקאפים הללו לצורך איפור לקראת אירועים או לקראת שהייה בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד הדורשים עמידות חריגה של האיפור (חום או לחות).

בקיץ הישראלי אנו מוצאות את עצמנו לא אחת במצבים בהם הפנים שלנו מזיעות. אנו הולכות לים או לבריכה ועור הפנים שלנו בא במגע עם מים. כל אלה מייצרים אתגר גדול למיייקאפ שלנו שנדרש להוכיח כושר עמידות יוצא מגדר הרגיל.

מי שמכירות את המייקאפים העמידים במשך כל השנה, משתמשות בהם ללא הפסקה ולא מוכנות לוותר עליהם הינן נשים ונערות שהתברכו בסוג עור השמן הנוטה "לפרק" מעליו כמעט כל מייקאפ שנמרח מעליו. עוד מתאימים המייקאפים הללו לנשים בגיל המעבר הסובלות מגלי חום והזעה, שכן כושר ההתקבעות שלהם גבוה והם ישרדו לאורך זמן ממושך.

איך תזהו את המייקאפים הללו?

צמד המילים LONG LASTING או המילה  STAY  יופיעו בדרך כלל על אריזת המוצר. בנוסף, לעיתים מציינות חברות האיפור את מספר השעות המקסימלי לעמידות המוצר על גבי אריזתו (לדוגמה: עמיד עד 12 או 24 שעות)

על מה חשוב לשים דגש בכל הנוגע לבחירת מייקאפ עמיד בבואנו לקנות אחד כזה?

המייקאפים העמידים נוטים להתחמצן ולשנות את הגוון כחצי דקה-דקה לאחר מריחתם על העור. כשמנסים מייקאפ מהסוג הזה על מנת להתאים לעצמנו (או לאחרים) את הגוון המושלם, חשוב מאד לחכות דקה או שתיים ולבחון את הגוון רק בסיום תהליך ההתקבעות של המוצר ולא בתחילתו, כך תבטיחו עמידות מושלמת.

למי מתאימים המייקאפים העמידים?

ככלל, הם מתאימים לכולם אך יחד עם זאת הם נראים במיטבם על עור מעורב-שמן ועל עור נטול פגמים, קמטים וקמטוטים. מומלץ, שלא להשתמש בהם על עור יבש מאד, עור עם קמטים, עור עם שיעור יתר, עור מתקלף ועור מצולק, שכן הם נוטים להדגיש כל פגם בעור הפנים.

ניתן "להגמיש" את הפורמולה שלהם ולהתאימם לכל סוגי העור ולכל מצבי העור באמצעות ערבוב של  כמה טיפות של שמן פנים או מעט קרם לחות או סרום עם המייקאפ עצמו. תכונות העמידות לא יפגעו כל עוד החלק הדומיננטי בתערובת יישאר המייקאפ.

האם יש צורך למרוח פריימר כבסיס למייקאפ מתקבע?

מומלץ מאד, שכן הפריימר מכין את עור הפנים: מצמצם נקבוביות, מצמצם מראה קמטוטים, מעניק מראה זוהר או מראה מאט (בהתאם לסוג הפריימר שבחרתם למרוח) ובעיקר מעניק "משטח עבודה" יציב מאד למייקאפ הנמרח מעליו, מה שמאריך את כושר ההישרדות שלו על העור ושומר על יציבותו

האם צריך לפדר מייקאפ עמיד על מנת לשמור על יציבותו?

המייקאפ העמיד אכן מתקבע ונחשב ליציב גם ללא פידור, אולם מומלץ לפדר אותו כדי למנוע הברקה של עור הפנים במהלך השעות לאחר מריחתו.

האם צריך להתיז ספריי מקבע איפור (פיקסר) מעל מייקאפ עמיד?

לא חובה אבל כדאי מאד, שכן ספריי מקבע איפור יעניק עוד אלמנט של עמידות למוצר הזה.

מייקאפ נוזלי לרכישה אונליין
מייקאפ 4K לרכישה אונליין
מייקאפ אבסולוט קאבר לרכישה אונליין
מייקאפ בגימור מאט לרכישה אונליין
מייקאפ נוזלי לרכישה אונליין
מייקאפ נוזלי לרכישה אונליין

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן